Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 9:42

Tunnin puolivälissä Lucía tulee hakemaan Guillea takaisin luokkaansa. "Mä en Guille tarkoittanut, että sä voisit riehua täällä, kun et osannut käyttyä omassa luokassasi. Mutta tulehan takaisin."
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ke Tammi 14, 2009 3:25

"En minä ole riehunut täällä!" Guille karjahtaa ja lähtee toisesta ovesta ulos, missä Lucía ei seiso. Hän kävelee suorinta tietä vessaan ja lukitsee oven ja menee vessakoppiin ja lukitsee senkin.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 3:45

Lucía huokaisee ja menee Guillen perään. Hän koputtaa varovasti vessan oveen ja sanoo: "Guille, älä nyt suutu. Miksi sä olet noin pahalla päällä?"
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ke Tammi 14, 2009 3:51

"Olempahan vaan." Guille istuu pöntön päälle pää painautuneena polviin. Hän houkaisee raskaasti. "Kaikki! KAIKKI! Kaikki luulevat, että olen koko ajan oahanteossa! Eva näki minut istuvan Marcoksen laatikon edessä niin heti luullaan, että olen ottanut sieltä jotakin!" Guille huutaa. #Vaikka tosin otinkin.# Guille ajattelee päässään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Tammi 14, 2009 3:52

//* Chuky ja Fernando Fernandon huoneessa. *\\

Fernando: Salas, olen kuullut että koulussa on liikkunut amfetamiinia ja todisteet viittaavat sinuun. *Fernando nousee hakemaan kahviinsa sokeria*
Chuky: Ei - en minä käytä aineita. *Chuky ottaa ulostuslääkettä ja laittaa sitä Fernandon kahviin*
Fernando: Voitko selittää sitten, miten hammashuollossa sinulta ollaan löydetty jälkiä amfetamiinin käytöstä? *Fernando alkaa juomaan kahviaan*
Chuky: En mä tiedä.
Fernando: Anteeksi *nousee seisomaan hyvin pian* Minun vatasani on kuralla, joten tämä keskustelu on tällä ohi.

Fernando lähtee vessaan ja Chuky lähtee pois Fernandon toimistosta. Chuky jää käytävälle etsimään Marcosia ja kumppaneita.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 4:06

Lucía jatkaa keskustelua Guillen kanssa. "Tiedän, että susta tuntuu epäoikeudenmukaiselta, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että voisit parantaa tapasi? Eihän kukaan voi tietää, että sä olet parantanut tapasi, jos et osoita sitä millään tavalla", Lucía saarnaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ke Tammi 14, 2009 4:10

"No en ala tekemään mitään pehmoa!" Guille tiuskaisee epäkunnioittavaan sävyyn. "Etkä voi komennella minua! Et ole äitini joten asiani eivät muutenkaan kuulu sinulle!" Guille huutaa ja juoksee pois vessasta kohti rappusia jotka vievät Ylä-aste tasolle.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Tammi 14, 2009 4:56

Marcos istuu edelleen luokkahuoneessa ja yhtäkkiä viittaa ''Hei muuten voinko mennä tonne vessaan kun mulla ois hirvee vessahätä''
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 5:08

Lucía huokaa entistä syvempään ja palaa takaisin luokkaan, jossa häntä odottaa oppilaslauma. Käytävällä hän näkee Marcosin. "Marcos, viitsitkö etsiä Guillen ja jutella hänen kanssaan? Hän tuskin suostuu puhumaan minun kanssani vähään aikaan."
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Tammi 14, 2009 5:37

Marcos lupautuu Lucialle etsimään Guillen
Marcos menee ensiksi vessaan ja sitten menee etsimään Guillen.
Löytää Guillen yhdeltä käytävältä ja sanoo '' Okei Guille vaikka meillä on ollut riitoja niin Lucia pyytä mua puhumaan sulle,niin tota mikäs on sun ongelmas''
(Mun joutuu lähteä :D )
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ke Tammi 14, 2009 5:43

Guille käännähtää ympäri ja näkee veljensä. "Ei minulla ole ongelmaa! Vain se, että kaikki näkevät minussa vain ilkitekijän! Evakin on varmaan kertonut sinulle p*****, kun näki minut laatikollasi. Minähän en tehnyt mitään! Okei, tykkään jekuista, mutta jos teen jotain oikein, kaikki luulevat, että kaiken takana on jotain!" Guille huokaisee raskaasti. "Muttei kukaan ymmärrä, joten älä yritä sinäkään." Guille kävelee koulun pihalle ja istahtaa penkille.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Tammi 14, 2009 6:15

Marcos seuraa Guillea ja menee istumaan viereen ''Guille äläs nyt rupeen tällästä tekemään sen isompaa juttua,Sinä teet virheitä ja minäkin teen virheitä kaikki tekevät mutta kyllä kaikki pystyvät korjaamaan virheensä''
Marcos taputtaa Guillea selkään ja sanoo '' Kyllä sä hyvä tyyppi oot ,mutta nyt mä meen takas tunnille joten moikka ja nähään koulussa'' Marcos lähtee
(Pitää mennä nähdään 30 min päästä tai 40 min päästä )
Viimeksi muokannut Mogambo4life päivämäärä Ke Tammi 14, 2009 6:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Tammi 14, 2009 6:17

Chuky huomaa Marcosin. "Marcos, missä sä oot seikkailluit? Taas naisia saanut tietenkin" kyselee Chuky.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ke Tammi 14, 2009 6:19

Marcosin sanoista tulee hyvä mieli. "Kiitos." Hän sanoo hiljaa hymyillen. Hänen koulupäivänsä olisi loppunut jo puolituntia sitten ja hän suuntaakin kotiin.

//Kotona//

Guille heittää reppunsa eteiseen ja riisuu takkinsa. Hän katsoo olkkariin ja keittiöön. "Hei Carmen." Guille sanoo ja häätää Carmenin pois hellan äärestä ja kokkaa itse. "Kerrankin joku Serrano on tullut järkiinsä!" Carmen aloittaa ja hymyilee. "Näytät komealta essussa!" Carmen sanoo ja suuntaa kuorimaan papuja.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Tammi 14, 2009 6:41

Tete astui sisään ulkoovesta ja pisti takin naulakkoon ja käveli keittiöön minihame päällään.

"Hei, mitäs välipalaa täällä on tarjolla. Ei kait mitään hirveän rasvaista?" Tete kysyi ja istahti keittiön tuolille.
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen