René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:Guille alkaa itkemään - ilosta. "Kaipasin sua ihan liikaa." Guille niiskuttaa ja suutelee tyttöä painamalla tämän seinään.
Teté ottaa Guillea kädestä ja kävelee baaritiskille niin että VANHEMMAT NÄKEE!
"Teté..." Guille yrittää estellä tytön suudelmia saadakseen puhua, mutta antaa periksi.

MariTere kirjoitti:Janezz kirjoitti:MariTere kirjoitti:Janezz kirjoitti:''Etkai sä oo pettänyt Afria?'' Eva kysyy naurahtaen.
Raul naurahtaa pienesti. "Eh.. en minä, mutta jos niin käykin? Mitä teen?" Raul näyttää kalpealta.
''Hyvä. Siis ettet ole pettänyt. Niin ei käy, me pidetään sut Marcosin kanssa niin kiireisenä, että sulla ei tule naisia ikävä - vaikka Afria saat ikävoidä.'' Eva saoo, mutta jatkaa huutaen: ''Vai mitä marcos?''
"Kiitos Eva" Raul sanoo ja samalla ns. suutelee häntä poskelle.
"Hei Marcos. Lähdetäänkö vaikka syömään?" Raul kysyy katsoen Marcosia oven pielessä.
Churro kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:Guille alkaa itkemään - ilosta. "Kaipasin sua ihan liikaa." Guille niiskuttaa ja suutelee tyttöä painamalla tämän seinään.
Teté ottaa Guillea kädestä ja kävelee baaritiskille niin että VANHEMMAT NÄKEE!
"Teté..." Guille yrittää estellä tytön suudelmia saadakseen puhua, mutta antaa periksi.
#Mitä hittoa! Eikös niiden pitänyt erota# Diego miettii ja menee Teten ja Guillen luokse...."Älkää antako minun häiritä" Hän sanoo ja pinnistää kasvoilleen leveän hymyn.

Janezz kirjoitti:''Höhlä tuo Marcos. Kannattaas enskerral kävellä vähän hissuksempaa, jos meinaa jäädä salakuunteleen.'' Eva naruahtaa.

René kirjoitti:"Tietenkin. Huomenna kun tarkistat tehtävät, kaikkiin on vastattu!" Guille miettii repussa olevaa tyhjää äikän vihkoaan, jossa on vain kysymykset ja tyhjät vastauskentät.

Kolmen kopla kirjoitti:René kirjoitti:"Tietenkin. Huomenna kun tarkistat tehtävät, kaikkiin on vastattu!" Guille miettii repussa olevaa tyhjää äikän vihkoaan, jossa on vain kysymykset ja tyhjät vastauskentät.
"Sitä minä odotan innolla", Lucía sanoo.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa