Kolmen kopla kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Ei vielä, mutta nopeasti pitäisi ennen kuin miehet ennättävät kotiin." Candela sanoo ja istuu ruokapöydän ääreen.
"Lähdetään tänä iltana jonnekin baariin ja tullaan myöhään kotiin. Miehet kieriskelevät vielä mustasukkaisuudessa!" Lucía ehdottaa.

Janezz kirjoitti:''Raul. Mun pitää kertoa sulle yks juttu, minkä kuulin tänään keittiössä käydessäni. Mutten kerro sitä vielä, parempi, että et kuule siitä vielä.'' Eva sanoo huolestuneena, kun pitsat ovat tilattu.
#Huoh, mä en tahdo kertoa tätä. Mutta pakko se kai on kertoa. Parempi nyt kuin myöhemmin. Vaikka toisaalta eihän tämän kertominen minulle kuulu, mutta hän saa kuitenkni tietää siitä, että minä tiesin asiasta ennen häntä.#

René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.
"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.

sotka kirjoitti:#Se on ihan varmasti pettäny mua taas kerran.#Africa ajattelee surullisena."Marcos onks Raúl pettänyt mua?" Africa sanoo.

MariTere kirjoitti:Janezz kirjoitti:''Raul. Mun pitää kertoa sulle yks juttu, minkä kuulin tänään keittiössä käydessäni. Mutten kerro sitä vielä, parempi, että et kuule siitä vielä.'' Eva sanoo huolestuneena, kun pitsat ovat tilattu.
#Huoh, mä en tahdo kertoa tätä. Mutta pakko se kai on kertoa. Parempi nyt kuin myöhemmin. Vaikka toisaalta eihän tämän kertominen minulle kuulu, mutta hän saa kuitenkni tietää siitä, että minä tiesin asiasta ennen häntä.#
Raul vie Evan sivummalle, pois Afrin ja Marcosin luonta.
"Eva, nään että sinua vaivaa joku. Kerro!"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa