Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Janezz » Ti Helmi 17, 2009 7:02

//Aamulla//
''Marcos? Ootsä hereillä? Diego tuol jo huuteli aamupalalle. Mä meen jo...'' Eva sanoo ja poistuu alakertaan hymyillen.
//Keittiössä//
''Huomentaa Diego!'' Eva naurahtaa istuessaan keittiön pöytään, yha typerä rakastuneen hymy kasvoillaan.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Helmi 17, 2009 10:27

Lucíakin tulee keittiöön.
"Huomenta", hän sanoo ja antaa tapansa mukaan pusun Diegolle ja ottaa itselleen kupin kahvia.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 3:37

René kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
René kirjoitti:Guille nousee Tetén päälle. "Oletko varma, ettet oo pettäny mua Richin kanssa? Siis en halua, että joudutaan riitoihin, mut haluun vaa varmistua. Kato mähän oon Serrano." Guille vinkkaa silmää ;)

"No en todellakaan pettänyt. Mä en pettäisi sua ikinä." Teté sanoi hymyillen ja pussasi Guilleä nopeasti poskelle.

Guillen vakava ilme nousuu suureen hymyyn ja hän suutelee Tetéä suulle kutitellen häntä kaulasta. Lopulta hän kierrähtää sängylle, Tetéen kiinni. "Nukutaanko täällä?" Guille katsoo takahuonetta. "Täällä on syötävääkin." Guille hymyilee.

[Joo mun vastaukset on vähän turhan harvassa - koulua vielä tämä viikko ja ens viikolla vasta hiihtoloma! :* Kiireitä paljon, ja kokeita.]
Teté hihitti tyttömäisesti Guillen kutituksille ja tarttuu Guillen käteen tiukasti kiinni.
"Ehdottomasti. Syödään kaikki Santin piikkiin." sanoo naurahtaen ja katsoo kattoon.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 17, 2009 4:28

sotka kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
sotka kirjoitti:
MariTere kirjoitti:"Africa, Africa!" Raul huutaa. "Voitaisiinko puhua?"

"No puhutaan sitten"

"Niin, no miten nyt aloittaisin.. Olen pahoillani" Raul sanoo pyyhkien kyyneleitä silmiltään.

"No on syy.."Africa aloittaa mutta lopettaa kun huomaa että Raúl itkee.#Raúl ei kamalan usein iteke tai taa olla tosissaan#Africa ajattelee. "Sä oot pettänyt mua vaan niin monta kertaa"

"T-tiedän.." Raul sanoo nyyhkyttäen. "Mutta.. mä niin ku.. tavallaan.. rakastan sua ja sillei" hän änkyttää.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 4:48

René kirjoitti:
René kirjoitti:Guille nousee Tetén päälle. "Oletko varma, ettet oo pettäny mua Richin kanssa? Siis en halua, että joudutaan riitoihin, mut haluun vaa varmistua. Kato mähän oon Serrano." Guille vinkkaa silmää ;)

"No en todellakaan pettänyt. Mä en pettäisi sua ikinä." Teté sanoi hymyillen ja pussasi Guilleä nopeasti poskelle.

Guillen vakava ilme nousuu suureen hymyyn ja hän suutelee Tetéä suulle kutitellen häntä kaulasta. Lopulta hän kierrähtää sängylle, Tetéen kiinni. "Nukutaanko täällä?" Guille katsoo takahuonetta. "Täällä on syötävääkin." Guille hymyilee.

[Joo mun vastaukset on vähän turhan harvassa - koulua vielä tämä viikko ja ens viikolla vasta hiihtoloma! :* Kiireitä paljon, ja kokeita.]
Teté hihitti tyttömäisesti Guillen kutituksille ja tarttuu Guillen käteen tiukasti kiinni.
"Ehdottomasti. Syödään kaikki Santin piikkiin." sanoo naurahtaen ja katsoo kattoon.

//Aamulla//

Tavernassa alkaa kuulumaan ääniä, joihin Guille herää. "Mht.. Taverna on jo auki." Guille näkee isänsä. "Huomenta! Oletkin jo huomannut meidät." Guille hymyilee unisena.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 4:52

Teté ei herää Guillen ja Diegon puheisiin, vaan kääntää kylkeään unisena ja jatkaa nukkumista.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 5:05

Guille alkaa samalla herätteleen Tetéä märillä suudelmilla kaulaan. "Herätys churroseni." Guille hymyilee.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 5:08

Teté säpsähtää hereillä ja hymyilee pienesti.
"Huomenta." Teté sanoo väsyneesti ja hieroo silmiään.
"Mun pitäis päästä suihkuun, mun hiukset on ihan hirveet." Teté nauroi Guillelle pienesti.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 5:11

"Musta ne on ihanasti, peikkoseni." Guille katsoo peilistä omiaan. #Voi ei... Hiukseni ovat totaalinen katastrofi!" Guille irvistää kuvalleen.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 5:17

"Noi on kyllä aivan syötävän söpöt." Teté sanoo hymyillen ja moiskauttaa pusun Guillen poskelle nousten nopeasti seisomaan ja katsoo ovesta sisälle tavernaan.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 5:28

"No kiitos, peikko." Guille muiskauttaa pusun Tetén poskelle ja lähtee harppomaan kotiin. "Tuutko sä?" Guille kysähtää.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 5:29

René kirjoitti:"No kiitos, peikko." Guille muiskauttaa pusun Tetén poskelle ja lähtee harppomaan kotiin. "Tuutko sä?" Guille kysähtää.

"Tietysti tuun." Teté sanoo ja heilauttaa koulurepun olalleen.
"Mut mä varaan suihkuvuoron." Teté kiljahtaa pienesti ja lähtee juoksemaan kotiin nauraen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 5:40

"Heiii! Mä meen eka!" Guille nappaa reppunsa ja lähtee Tetén perään. "Odotaa! Mennää sitte yhessä!" Guille hymyilee ja vitsailee. "Oikeasti en tulisi kanssasi suihkuun vaikka maksettaisiin, ei pahalla! Omat syyt!"
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 5:55

René kirjoitti:"Heiii! Mä meen eka!" Guille nappaa reppunsa ja lähtee Tetén perään. "Odotaa! Mennää sitte yhessä!" Guille hymyilee ja vitsailee. "Oikeasti en tulisi kanssasi suihkuun vaikka maksettaisiin, ei pahalla! Omat syyt!"

Teté kiljuu kuin pikkutenava juostessaan Guillea pakoon. Oikeasti kiljunta on korkeaa naurua.
"Otan kohteliaisuutena!" Teté huudahtaa Guillelle ja yrittää koventaa juoksunsa vauhtia nauraen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 17, 2009 6:07

Guille huomaa, että Tetéhän pinkoo kovaa vauhtia ja oikaisee Tetén rinnalle. "Tottakai otat sen kohteliaisuutena! Mutta omat syyni." Guille ei naura tuolle :D
René
ÜBERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen