''Itse asiassa...Luciakin tietää.'' Eva sanoo miltei kuiskaten, mutta Diego kuulee senkin. Eva lähtee hitaasti kävelemään yläkertaan, miettien, tuleeko Marcos perässä.
''Äiti!'' Eva huudahtaa portaiden puolivälistä, kääntyy ja törmää...Marcosiin. Eva suutelee Marcosta ja katsoo sitten Luciaa. ''Diego sai tietää'' Eva sanoo.
Diego on ollut viereisessä huoneessa ja kuulee keskustelun. "Mitä...tiesitkö Lucia??! En voi uskoa tätä??! Pidättekö te kaikki minua ihan tyhmänä??" Hän sanoo ja katsoo muita musertavasti.
"Taisin huomata. Diegon huuto kuului varmaan kilometrin päähän", Lucía sanoo. "Diego, asia on nyt vain näin emmekä voi sille mitään. Nuo kaksi ovat rakastuneita toisiinsa."
"VOISITTEKO OLLA HILJEMPAA KUN YRITÄN KATTOO NÄIT LEFFOI?" Guille pistää päänsä liukuovien välistä. "Ja lopettakaa tuo imutus." Guille sanoo Marcosille. Hän pistää liukuovet kiinni ja lukitsee ne laittaen telkan täysille.
"Rauhoittukaa nyt kaikki, hyvänen aika sentään!" Lucía huudahtaa saadakseen tilanteen rauhoittumaan. "Eva, älä ole huolissasi Diegon takia. Lopulta senkin on hyväksyttävä suhteenne. Vaikkakin sitten vaikeimman kautta."
Kirjoittaja Kolmen kopla » To Helmi 19, 2009 10:10
"Elämä on täynnä vääryyttä", Lucía lausahtaa arvoituksellisesti. "On tässä sentään se hyvä puoli, että minä olen teidän puolellanne. Ja sinulla on Marcos. Minä lupaan puhua Diegon kanssa."
Kirjoittaja Mogambo4life » To Helmi 19, 2009 10:23
Marcos halaa Evaa ja sanoo hiljaa''Kyllä se ehkä ymmärtää joskus'' Marcos jatkaa halaamista ja sanoo Lucialle''Kiitos kun ymmärrät meitä'' Marcos hymähtää pikkuisen