MariTere kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Jaaha.." Yoli sanoo ja lähtee kävelemään pois päin. Kyyneleet valuvat hänen poskillaan.
Teté katsoo tuimasti DVDta ( ei mtnkään vihaten, mut silleen et nätimminki ois voinut sanoa, vaikka toi oli oikeesti kyl nätisti sanottu) kääntyen pian kannoiltaan ja juosten Yolin perään.
"Onko kaikki kunnossa?" Teté kysyy.
"Kai.." Yolí vastaa nyyhkyttäen. "Haluaisin nyt vain olla yksin.."
" Okei, pärjäile, mun pitää nyt mennä kotiin. Moikka" Teté sanoi vilkutti ystävälleen.
"Jaaha.." Yolí toisti.
#Sanoin noin vain, et se lohduttais.# Hän ajatteli mielessään.
(:D)
Yoli lähtee kävelemään kotiinsa päin ja törmää matkalla Guilleen..

NataliaSanchez-fan kirjoitti:DVD kävelee kotiaan kohti miettien, pahoittiko hän Yolin mielen pahasti, ja että voisivatko he olla enää kavereita..

NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Ai luulitko että mä tarkoitin sitä?" DVD kysyy naurahtaen.
"En mä sitä tarkoittanut. Mulla on sitoutumispelko." DVD nauraa.
"Voisin aivan hyvin olla sun kanssas, mutta kun mä en pysty. Mua ahdistaa jos mä oon sitoutunut johonkin. Mä en ole koskaan virallisesti seurustellut jonkun kanssa." DVD sanoo ja hymyilee, kietoen kätensä Yolin olkapäiden päälle.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa