Serranon perhe roolipeli vol. 2

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 1:37

Marcos ei ehdi edes vastata Tetelle edes perus tervehdystä kun Tete livahti jo ylös.
Marcos miettii *No joo siis noi nykyteinit tollasii rakkauden perässä juoksijoita,vaikka itsekin olen aika teinipojan tuntuinen kun tulin takaisin pelkästään Evan takia.Kait minä tästä selviän jollain tavalla* ja kävelee kohti keittiötä jossa istahtaa tavaroidensa kanssa ja hieman hymähtää itsekseen.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 15, 2010 4:42

Lucía oli juuri käynyt kaupassa ostamassa ruokaa isolle perheelleen, kun astui portista sisään monta kauppakassia käsissään ja syvään huokaisi, avaimia hapuili laukustaan.
Lucía avasi oven ja astui sisälle, laskien kauppakassit lattialle ja otti takin pois yltään.
"Kotona ollaan!" Lucía huusi ympärilleen vilkuillen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ma Helmi 15, 2010 5:32

Guille nousee sängyltä hymy huulillaan ja kirjoittaa lapulle jotakin. (Lapussa lukee "Te Quiero"). "Tuu ja lue."
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 8:48

Marcos nousee tuoliltaan ja menee eteiseen tervehtimään Luciaa.
''Moi Lucia ,tulin nyt takas Lontoosta ,voinko kenties auttaa kassien kannossa'' sanoo Marcos hymähtäen ,samalla antaen halin ja pusun.
Marcos auttaa Luciaa kassejen kanssa.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 9:19

Eva saapuu koulusta ja astuu keittiöön. Huomaa Marcosin.
#Marcos, mitä se täällä tekee? Tulikohan se mun takia?#
"Marcos! Olet kotona!" Eva tervehtii ja menee halaamaan häntä.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 9:26

Marcos hymähtää ja pitää Evasta kiinni lujaa *Eva ,oot niin ihana ,tää halaus on kuin unelma joka toteutuu vaan kerran elämässä* Marcos ajattelee hymyillen ,kunnes päästää halin ja sanoo ''On ollut ikävä kaikkia teitä ,btw Eva mites sulla on menny ?'' Marcos sanoo
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 9:34

"Ihan hyvin on mennyt. Miten meni Lontoossa?" Eva kysyy ja miettii itsekseen #Oi, kunpa Marcos myöntäisi ikävöineensä minua, jos kertoo että seurustelee, päiväni on pilalla#. "Africa ja Raúl ovat edelleen yhdessä, mulla ei ole ollut ketään pitkään aikaan." Eva kertoo lopulta Marcosille.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 9:39

Marcos vastaa ''Hyvin meni Lontoossa...Africa ja Raul yhes ei uskois ja miten on mahollista et sul ei oo poikaystävää'' Marcos vastaa hymähtäen ollessaan korvia myöten rakastunut
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 9:44

Eva miettii vastausta vähän aikaa, koska ei halua sanoa, että on vain ajatellut Marcosia, eikä sen takia halua aloittaa uutta suhdetta. "Ei vaan oo sattunu se oikee kohalle. Tulitko nyt jäädäkses tänne Santa Justaan?" Eva kysyy toivoen Marcosin vastaavan, että jäisi lopullisesti asumaan Serranoille.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 9:47

Marcos vastaa ''Kyllä tulin tänne jäädäkseni ja pidän huolen että olet onnellinen ja ehkäpä löydät poikaystävän'' Marcos hymähtää ja ajattelee *Niin ja se poikaystävä olen mä*
Marcos menee viemään tavaroitaa yläkertaan antaen nopean halin Evalle.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 9:56

Eva kysyy Marcosilta "Tarviitko apua tavaroiden kantamisessa ylös? Autan mielelläni." Hän miettii ajatuksissaan #Toivottavasti herätän jossain vaiheessa Marcosin mielenkiinnon#
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 10:09

Marcos vastaa hymähtäen ''Juu siis tottakai tuu vaan auttaa jos haluat'' Marcos hymähtää ja lähtee menemään ylös ,huoneen ovella Marcos miettii *Entä jos sanoisin suoraan että olen kiinostunut häneen ja rakastan häntä* mutta jatkaakin vaa matkaa huoneeseen jossa hän jää yhtäkkiä tuijottamaan Evaa suoraan silmiin jotenkin erikoisesti.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 10:15

Eva auttaa Marcosta "Mitä sulla on näissä laukuissa, kun on niin raskaita. Kiviäkö?" Eva huomaa Marcosin katseen ja jatkaa "Marcos.. Marcos.. Miksi katsot mua noin?" toivoen tietenkin, että Marcos sanoisi jotakin ihanaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 15, 2010 10:17

Marcos huomaa Evan huomaneen hänen oudon virneen ja sanoo ''Aaaa joo siis joo siis niiku joo no kiviä kiviä ,niin siis joo onhan ne aika painavia '' sanoo Marcos hymähtäen. *Mitä mä oikein teen ,onks tää totta ,oonko mä näin rakastunut* Marcos miettii itsekseen ja hymyilee Evalle
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 15, 2010 10:27

#Eva, nyt sano Marcosille tunteesi, ennenkuin on liian myöhäistä.# Eva miettii ja kakistaa asiansa ulos "Marcos, mä tota.. #Emmä pysty tähä# oon ajatellu vaan sua sen aikaa kun oot ollu Lontoossa. Sen takia mulla ei oo ollu ketään. Marcos, mä rakastan sua." Eva on jo lähdössä pois huoneesta, mutta haluaa nähdä Marcosin reaktion
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen