René kirjoitti:Guille aukaisee vessan oven ja juoksee Tetén perään vieden tämän alas ja lukitsee olkkarin oven tutulla munalukolla ja heittää avaimen ikkunasta ulos - suoraan viemäriin. Guille ei kerro vara-avaimesta. "Me ollaan täällä niin kauan ku kerrot miks suutuit siitä apina-vitsistä." Guille istahtaa sohvalle.

MariTere kirjoitti:Kun Teté on olkkarissa Yolí lähestyy DVD:tä ja sanoo naurahtaen:"Nyt olemme kahden kuitenkin"

NataliaSanchez-fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:Kun Teté on olkkarissa Yolí lähestyy DVD:tä ja sanoo naurahtaen:"Nyt olemme kahden kuitenkin"
DVD katsoo Yoliin ja yskähtää pienesti.
"Eiköhän lähdetä litomaan ja jätetään noi tappelemaan." DVD nauraa.

ibi kirjoitti:" Moi Yoli ja DVD. Mä tuunt eidä messiin jätän ton hurjistuneen sonnin tonne olkkariin se tarvii aikaa jäähdytellä" Teté sanoo ja lähtee kaksikon mukaan.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:DVD katsoo vaitonaisiin tyttöihin.
"Vai haluutteko te olla kahdestaan? Meinaan et voin aivan hyvin mennä takas Guillen luo, jos te haluutte jutella ja viettää tyttöjen aikaa." DVD sanoo kohteliaasti hymyillen.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Kyllä mä voin olla teidän kanssa. Meinasin vain, että kun ootte niin hiljasia, niin teillä olisi vain tyttöjen juttuja mitä voi puhua vaan kahdestaan." DVD sanoo Tetélle ja siirtää katseensa Yoliin.
"Yoli, ootko sä mulle vihainen jostain?" DVD kysyy.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa