sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa suutuu isälleen ja marsii pihalle. "Miten menee?" Africa tekstaa Evalle.
"Eipä ihmeemmin." Eva tekstaa Afrille ja jatkaa kävelemistä Marcoksen kanssa.
"Jäädään tähän?" Eva kysyy osoittaen penkkiä.
"Eipä sit mitään. Vaikuttitte vaan aika huolestuneilta kun mä lähin. Mut nähään huomen koulus?" Africa kirjottaa Evalle viestin.
"Joo nähää vaa." Eva tekstaa vielä ja odottaa vastausta Marcosilta.
Evan viesti saa African pirstymään. Nyt Africa näpyttää Raúlille viestiä: "Missä oot?" Africa kirjoittaa.
(Raulia ei taida olla, ja eikös saa toisillakin hahmoilla pelata, jos siis ei ole kenenkään muun..?)
Raul on kotona koneella. Hän näkee Afrin viestin ja tekstaa takaisin: "Kotona olen."
(Kiitos.)
" Hmp. Et oo puhunut kenellekkään pitkään aikaan." Africa viestittää. Ja päätää mennä käymään.
"Ei ole ollut asiaa" Raul viestittää takaisin ja jatkaa chattaamista jonkun ulkomaalaisen tytön kanssa.
#Se salaa jotain# Africa tuumii ja saapuu Raulin talon kohdalle ja soittaa ovi kelloa.
Raul menee avaamaan oven ja jättää chatin auki.
"Ai hei Afri.." Raul sanoo kun näkee tyttöystävänsä.
"No hei" Africa marsii sisään, mutta ei kiinitä chattiin huomiota. "Et kai sä taas petä mua" Africa kysyy äkäiseen sävyyn.
Raul lysähtää sohvalle.
"Ai tää menee sit taas tähän" hän sanoo.
"Ekä mene" Africa kivahtaa ja istuutuu sohvalle. "Muuten Serranoilla tapahtuu jotain omituista" Africa sanoo. Ja nyt huomaa chatin. " Mikä toi on?"
Raul menee kuin salaman iskusta tietokoneen luokse ja sulkee näytön.
"Niin, mitä serranoilla tapahtuu?" Hän yrittää vaihtaa puheenaihetta.
"Mä en kuuluut mitä ne puhu. Mut äänen sävy oli kamalan huolestunut" Africa kertoo. "Niin mikä se oli" Africa kysyy.
"Ai jaa.. Ei se ollut mikään, kultaseni" Raul sanoo ja menee suukottelemaan Afria.
Africa vastaa Raulin suukotteluun. Hetken päästä Africa sanoo: "Mennäänkö jahonkin syömään?"

MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa suutuu isälleen ja marsii pihalle. "Miten menee?" Africa tekstaa Evalle.
"Eipä sit mitään. Vaikuttitte vaan aika huolestuneilta kun mä lähin. Mut nähään huomen koulus?" Africa kirjottaa Evalle viestin.
Evan viesti saa African pirstymään. Nyt Africa näpyttää Raúlille viestiä: "Missä oot?" Africa kirjoittaa.
(Raulia ei taida olla, ja eikös saa toisillakin hahmoilla pelata, jos siis ei ole kenenkään muun..?)
Raul on kotona koneella. Hän näkee Afrin viestin ja tekstaa takaisin: "Kotona olen."
(Kiitos.)
" Hmp. Et oo puhunut kenellekkään pitkään aikaan." Africa viestittää. Ja päätää mennä käymään.
"Ei ole ollut asiaa" Raul viestittää takaisin ja jatkaa chattaamista jonkun ulkomaalaisen tytön kanssa.
#Se salaa jotain# Africa tuumii ja saapuu Raulin talon kohdalle ja soittaa ovi kelloa.
"No hei" Africa marsii sisään, mutta ei kiinitä chattiin huomiota. "Et kai sä taas petä mua" Africa kysyy äkäiseen sävyyn.
Raul lysähtää sohvalle.
"Ekä mene" Africa kivahtaa ja istuutuu sohvalle. "Muuten Serranoilla tapahtuu jotain omituista" Africa sanoo. Ja nyt huomaa chatin. " Mikä toi on?"
"Mä en kuuluut mitä ne puhu. Mut äänen sävy oli kamalan huolestunut" Africa kertoo. "Niin mikä se oli" Africa kysyy.
"Ai jaa.. Ei se ollut mikään, kultaseni" Raul sanoo ja menee suukottelemaan Afria.
Africa vastaa Raulin suukotteluun. Hetken päästä Africa sanoo: "Mennäänkö jahonkin syömään?"
Raul perääntyy hieman, lopettaa suukottelun ja sanoo:
"En nyt pääse. On juttuja tos koneel.."

sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa suutuu isälleen ja marsii pihalle. "Miten menee?" Africa tekstaa Evalle.
(Kiitos.)
Raul lysähtää sohvalle.
Raul perääntyy hieman, lopettaa suukottelun ja sanoo:
"En nyt pääse. On juttuja tos koneel.."
"Ai." Africa sanoo hieman pettyneenä. "Kuin kauvan niissä menee?"

MariTere kirjoitti:Yolí lähtee keittiöstä ja näkee DVD:n.
"Heij.." hän sanoo hymyillen ja lähestyy DVD:tä.

Churro kirjoitti:Diego pääsee vihdoin sairaalasta kotiin.... Astuttuaan ovesta sisään hän huikkaa "Onkos ketään kotona?!"

René kirjoitti:Guille kuulee isänsä huudon ja lukitsee oven todella hiljaa ja sammuttaa valot. Hän hiipii Tetén viereen ja alkaa riisumaan itseään peiton alla. Kun kaikki vaatteet ovat pois tämä alkaa suutelemaan Tetéä intohimoisesti painaen lantiotaan tytön reittä vasten.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa