René kirjoitti:"Joo voinha mä tulla." Guille hyvästele Marcosin ja juoksee kotiin
//Kotona//
Guille riisuu takkinsa ja juoksee olkkariin Tetén luo, ottaen happea. "No?" Tämä hmyyilee.

ibi kirjoitti:René kirjoitti:"Joo voinha mä tulla." Guille hyvästele Marcosin ja juoksee kotiin
//Kotona//
Guille riisuu takkinsa ja juoksee olkkariin Tetén luo, ottaen happea. "No?" Tämä hmyyilee.
"Oli ikävää!"Teté sanoi ja halasi poikaa lujasti.
René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:"Joo voinha mä tulla." Guille hyvästele Marcosin ja juoksee kotiin
//Kotona//
"Oli ikävää!"Teté sanoi ja halasi poikaa lujasti.
"Ja siks kuulostit ku oisit maas myyny?" Guille naurahtaa ja rutistaa tyttöä takaisin

sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa ei huomaa viestiä. "Raul?" Africa kysyy uudestaan.
#Missä se on ollut?# Africa miettii.
"AFRI!" Raul huutaa ja juoksee African luokse. Hän nostaa African syliinsä ja alkaa pyörimään niin, että tyttö alkaa jo melkein huutamaan.
Africa nauraa. "Missä sä olet ollut?"

René kirjoitti:"En mitää järkevää. Pitäis saada isä ostaan uus tietsikka tai ees puhelin." Guille sanoo, puoleksi totta, puoliksi ei.

Janezz kirjoitti:Eva vastaa ääni väristen Marcosille: "J-joo..."

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa