Guille tirskahtaa Tetélle. "Anna niitten olla, mä tiiän mikä Evalla on hätänä. Tai luulen niin." Guille hymyilee. "Mut mennääks ME tänään ulos? Minne vain haluat ja rahaakin on." Guille kuiskaa Tetélle takaa.
"Niin, kuka ei tiedä mistään mitään?" Lucía kysyy. "Tai älkää kertokaan, mulla on kiire kouluun, lupasin tavata Candelan vähän aikaisemmin." Hän pelastaa Evan tilanteesta.
Serranoitten talon oveen koputetaan, ja saman tien ilman odottelua DVD ilmestyy olohuoneeseen: "Guille hei! Jos ajattelit lintsata koulusta, ni olisit edes kertonu mulle." DVD:n katse kohdistuu Tetéen "ja moi Teté, sä sitten kaunistut päivä päivältä"
"Ainiin, tukiopetuspäivä." Guille nakkaa reppunsa. "Krmh... Eipäs flirttailla tytölleni." Guille viittoo DVD:tä mukaan. "Ja hiljaa asiasta niin kauan kuin olemme porttien sisäpuolella." Guille sulkee portin perässään. "Nyt voit puhua." Guille alkaa käveleen kohti koulua.
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
ibi kirjoitti:"No ei sit mennä minnekkään.." Teté toteaa ääneen.
(Miks noi menee sunnuntaina kouluu?? 8D)
(SITÄ MÄKI 8DD)
Guille on pyytänyt luvan lähteä kotiin. Jossa on vain Teté. Guille avaa oven ja heittää repun nurkkaan ja avaimet kulhoon. "Mussukkaa?" Hän huutaa eteisestä ulkovaatteet päällä.