ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää
Miksi? Kun saisitte sen halvemmalla muualta
ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää
RealMadrid kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää

ÁFRICA kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää
no ei se haittaa jos sen sais halvemmalku oon ostanu jo noi kaks anttilast

Mogambo4life kirjoitti:Se on aika outoa että tää 3.tuotantokausi on saman hintainen kun 1 ja 2 tuottis ja siinä on 6 jaksoo enemmän

Mogambo4life kirjoitti:Se on aika outoa että tää 3.tuotantokausi on saman hintainen kun 1 ja 2 tuottis ja siinä on 6 jaksoo enemmän
RealMadrid kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää
Phtia kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo mul on toi sama et ootan et se tulis kans anttilaanja ei se mullekkaan se kuvanlaatu oo niin tärke kuhan mä saan siit selvää
Niin, onhan toi jotain 5 euroo halvempi, mutta mä en ainaskaan jaksa odotella paria päivää, kun levyt tulee postin kautta. Anttilasta/yms kaupasta ton DVD-boksin saa ostettua heti samana päivänä. Siinä ei silloin yks 5 euronen paljoo paina.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa