Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Elo 13, 2009 12:33

Sawyer kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Juu noita en jää kaipaamaan.
Ja Fiti on mun mielestä vaan yksinkertasesti typerä sähläri, joka ei katso omaa napaansa pidemmälle heti kun tulee joku riita vastaan.

Mutta vähän ajan päästä kattelee ja pitkällekkin. :wink:

Fiti on tosiystävä vaikka välillä suuttuukin, mutta yleensä pistää kaikkensa ystävien eteen. Melkein aina tarkottaa hyvää kaikille, mutta kun tulee tyhmyys eteen ei voi mitään.
Sawyerillä o hyvä pointti. Ja kuten huomattu ni se tuo vaan aitoutta peliin sillä toi on ihan normaalia meissä taviksissakin. ;)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja diego-jámon » To Elo 13, 2009 8:29

Fiti on kuningas :D :D :D , vaikka aina välillä "sössiikin" melkeinpä kaiken, olisi outo sarja jos häntä ei olis enää mukana.
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja René » To Elo 13, 2009 2:42

Guille on paras .
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Elo 13, 2009 4:52

René kirjoitti:Guille on paras .

Mielipiteet kaikkilla René :)
Joku voi olla hullu Boliche fani ,tai mieletön Washingtonin ihailija ei sillä väliä :D
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » To Elo 13, 2009 5:29

René kirjoitti:Guille on paras .

Just näin.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Elo 13, 2009 6:27

Hawkit kirjoitti:
Sawyer kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Juu noita en jää kaipaamaan.
Ja Fiti on mun mielestä vaan yksinkertasesti typerä sähläri, joka ei katso omaa napaansa pidemmälle heti kun tulee joku riita vastaan.

Mutta vähän ajan päästä kattelee ja pitkällekkin. :wink:

Fiti on tosiystävä vaikka välillä suuttuukin, mutta yleensä pistää kaikkensa ystävien eteen. Melkein aina tarkottaa hyvää kaikille, mutta kun tulee tyhmyys eteen ei voi mitään.
Sawyerillä o hyvä pointti. Ja kuten huomattu ni se tuo vaan aitoutta peliin sillä toi on ihan normaalia meissä taviksissakin. ;)

Niin, tuskin meistä on oikeastaan kukaan on oikeasti aina sellainen joka ei katsois omaa napaansa pitemmälle. Kaikkihan joskus on ainakin vähän itsekkäitä. Kuten edelliset jo totesivatkin, tuo tuo vain aitoutta peliin. Ei nyt sentään ihan täyttä saippuaa xD
Kuva
Kuva
tsikiita
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Elo 15, 2009 2:27

Serranon perheen tämän kesän jaksot eli sarjan 23 viimeistä jaksoa tullaan esittämään uusintana 2010 vuoden puolella YLE:n kanavilla. Lähde: YLE

Mitäs olette mieltä asiasta, kun uusinnat alkavat vasta noinkin kaukaisena ajankohtana? Tosin ei kahdestakymmenestäkolmesta jaksosta koko talven ajaksi oikein olisi esittääkkään.

Omasta mielestäni on kuitenkin joka tapauksessa hyvä, että uusinnat edes tullaan esittämään, ja voihan se olla että Serannot tuntuvat entistä paremmilta jälleen pienen tauon päästä, kuin että heti perään katsottuna.

Uusinta kierroksen päätyttyä Serranon perheen esittäminen suomessa voikin olla sitten kysymysmerkki, sillä YLE:llä ei tiettävästi ole esitysoikeuksia toiseen uusinta kierrokseen. Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos YLE hankkisi uudet esitysoikeudet, onhan sentään kyseessä erittäin suosittu kokoperheen draamasarja.
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja katy » La Elo 15, 2009 2:39

teteFAN kirjoitti:Serranon perheen tämän kesän jaksot eli sarjan 23 viimeistä jaksoa tullaan esittämään uusintana 2010 vuoden puolella YLE:n kanavilla. Lähde: YLE

Mitäs olette mieltä asiasta, kun uusinnat alkavat vasta noinkin kaukaisena ajankohtana? Tosin ei kahdestakymmenestäkolmesta jaksosta koko talven ajaksi oikein olisi esittääkkään.

Omasta mielestäni on kuitenkin joka tapauksessa hyvä, että uusinnat edes tullaan esittämään, ja voihan se olla että Serannot tuntuvat entistä paremmilta jälleen pienen tauon päästä, kuin että heti perään katsottuna.

Uusinta kierroksen päätyttyä Serranon perheen esittäminen suomessa voikin olla sitten kysymysmerkki, sillä YLE:llä ei tiettävästi ole esitysoikeuksia toiseen uusinta kierrokseen. Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos YLE hankkisi uudet esitysoikeudet, onhan sentään kyseessä erittäin suosittu kokoperheen draamasarja.

Kieltämättä noin pieni määrä jaksoja ois ehkä vähän hassua esittää heti uudestaan, mutta toisaalta harmittaa että keskiviikon jälkeen Serranoja näkee telkkarista vasta joskus puolen vuoden päästä. :/ Olis hienoa, jos YLE hankkis oikeudet toiseen uusintakierrokseen. (:
SPK jatkaa, vaikka Serranot loppuu ja uusintojakaan ei ihan heti tule, mutta toivottavasti tää ei silti ihan hiljene vaan porukka jaksaa jutella Serranoista (ja muustakin), vaikkei niitä YLE:ltä tuliskaan. Moniltahan jaksoja löytyy dvd:llä ja iteltäkin esimerkiks koneelta muutama viimesin kausi ja vähän enemmänkin. (:
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja René » La Elo 15, 2009 3:29

Ihana uutinen! :D

Mä ainakin jatkan täällä käyntiä, vaikka YLE:ltä ei tulekkaan Serranoita. Voihan sitä kattoo DVD:ltä ja sitten jutella vaikkapa niiten pohjalta.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 15, 2009 6:41

Eipä haittaa että uusinnat tulee vasta silloin. Kiva jos näyttäis koko sarjan uusintana putkeen, vaikka ei sekään ihan pakko oo kun on kaikki jaksot miinus loput kaks kautta jo dvd:nä.

jatkan kyllä täällä käyntiä. Sarjasta voi hyvin vielä puhua vaikka ei enää tuliskaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Elo 15, 2009 8:04

Minä myös. Joo no hyvä, että uusivat nämäkin loput, kun ovat kerta uusineet aiemminkin :)
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja Make » Su Elo 16, 2009 12:41

Kyllä minä ainakin jatkan täällä foorumilla olemista vaikka Serranot loppuu telkkarista.

En tajuu miks täältä pitäis katoo samantien kun sarja loppuu :lol:

Tosiaan voihan niistä vanhoista jaksoista jutella kun niitä kerran DVD:llä on!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Su Elo 16, 2009 12:42

Make kirjoitti:Kyllä minä ainakin jatkan täällä foorumilla olemista vaikka Serranot loppuu telkkarista.

Mä teen katoamistempun heti ku jakso loppuu, poistan tän kirjanmerkeistä ja kaiken foorumin liiittyvän koneelta :roll:

Jos en nyt kuitenkaa :D :lol:
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Joyeux » Su Elo 16, 2009 3:31

Make kirjoitti:Kyllä minä ainakin jatkan täällä foorumilla olemista vaikka Serranot loppuu telkkarista.

Samaa mieltä, kyllä mäkin jatkan (:
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja -Summer- » Su Elo 16, 2009 7:23

Mä ajattelin häippästä foorumilta jo ennen sarjan päättymistä mut nyt en edes harkitse tällaista, tää foorumi on kingi paikka :D
En kyllä oikein ymmärrä tuota jaksojen esittämistä vasta tuolloin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. En kylläkään aio katsoa noita uusintoja, mulle sai jo riittää Sandrine-sekoilut!¨
Uusintakierros on ihan hyvä idea mutta itse en katsoisi, koska nuo DVD:t satun oikeastaan kaikki omistamaan, tai no, osa on serkunkin. Ainoo mitä ei löydy on kuutoskausi vol. 2 ja sit tietty siitä eteenpäin.

Juu, kyllä on tullut jo itkettyä sarjan loppumisen johdosta. Kyllä koskettaa, vaikka en sitä uskonutkaan.
Vikaa jaksoo en edes haluais nähdä, mut etten spoilaa niin nyt häivyn!
En edes välttämättä kato vikaa jaksoo.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen