Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 14, 2009 11:07

Hawkit kirjoitti:Emt kyl mä tykkäsin tosta, vaikka siinä sinäns ei paljoa tapahtunutkaan. :D
Hyvin kirjoitettu ja oli sen kautta mielenkiintoinen. :)

Joo muakin jäi harmittamaan, kun osassa 9 ei tapahtunut oikein juuri mitään, mutta yritän 10. osaan keksiä jotain yllättävää ja kiinnostavaa 8)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Helmi 14, 2009 11:43

Hyvä, pitkähkö osa. Oli mukavaa taas päästä lukemaan tätä tarinaa. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 14, 2009 1:45

En oikein tiedä, mut musta noi edelliset oli parempia. Ei sen takia, ettei 9. osassa oikein tapahtunut mitään, vaan jotenkin edellisissä hahmot oli jotenkin enemmän itsensä olosia..
Mut oli tää hyvä, ootan vieläkin innolla 10. osaa (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 14, 2009 3:15

MariTere kirjoitti:En oikein tiedä, mut musta noi edelliset oli parempia. Ei sen takia, ettei 9. osassa oikein tapahtunut mitään, vaan jotenkin edellisissä hahmot oli jotenkin enemmän itsensä olosia..

Joo tiedän (: 9. osa on ehkä huonoin osa, mitä oon ikinä kirjoittanut :D Ei oikein inspannut kirjoittaa tätä osaa. :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 14, 2009 5:58

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
MariTere kirjoitti:En oikein tiedä, mut musta noi edelliset oli parempia. Ei sen takia, ettei 9. osassa oikein tapahtunut mitään, vaan jotenkin edellisissä hahmot oli jotenkin enemmän itsensä olosia..

Joo tiedän (: 9. osa on ehkä huonoin osa, mitä oon ikinä kirjoittanut :D Ei oikein inspannut kirjoittaa tätä osaa. :D

Joo, uskon että ensi osa on parempi, ku ei kaikki osat voi olla yhtä hyviä (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Helmi 14, 2009 8:07

Hyvä osa jälleen. Kyllä se guille taitaa olla vähän tossun alla.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 15, 2009 11:00

kkiljun kirjoitti:Hyvä osa jälleen. Kyllä se guille taitaa olla vähän tossun alla.

Kiitos. Vähän juu, ehkä. ;)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Helmi 15, 2009 2:17

oli tää musta ihan hyvä tää 9. osakin!!
Kuva
m_oona
KvarttiDiego

parte díez

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 4:48

PART 10
10 osaa Guille y Teté -tarinaa, montako vielä jäljellä?

"Guillen ja Tetén luokalla oli historian koe. Teté kirjoitti kokeeseensa vastauksia kynä sauhuten ja Guille naputti kynäänsä pulpettiin toljottaen eteenpäin. Guille katsahti Tetéen ja yritti nousta paikallaan, jotta pystyisi kopioida DVD:ltä vastauksia koepaperiin.
-Guille, älä edes ajattele! Lucía huudahti ja käveli Guilleä kohti takapenkkiin. Guille ärähti ja istui takaisin. Boltsi naurahti vahingoniloisesti, vaikkei hänenkään paperissaan ollut kiitettävän arvoisesti vastauksia.
Lucía katsahti Guillen koepaperiin.
-Guille, yritä parhaasi. Puhun isällesi. Hän ei saisi laittaa sinulle niin kovia odotuksia, Lucía kuiskasi Guillelle ja käveli takaisin opettajanpöytänsä ääreen.
-Niin, Guillermín, sustahan ei ole kirjaimellisesti mihinkään, Boltsi kuiskasi nauraen ystävälleen. Guille löi Boltsia korvatillikalla.
Pian Teté nousi ja käveli äitinsä luo ja ojensi tälle koetta.
-Hyvä, María Teresa. Voit poistua, Lucía sanoi ja katsahti tyttäreensä hymyillen. Teté nyökkäsi ja poistui luokkahuoneesta, jääden luokan ikkunan taakse katsoen Guilleen, näytti pojalle peukkua ja heitti tälle lentosuudelman. Guille hymyili pienesti ja yritti keksiä vastauksia koekysymyksiin.

----------------------------------------------

Pian 45 minuuttia oli kulunut.
-Koeaika on päättynyt. Palauttakaa koepaperit, Lucía ilmoitti ja nousi seisomaan. Guille kirjoitti paperiinsa summanmutikassa vuosilukuja ja vei paperinsa Lucíalle. Teté istui luokan ulkopuolella penkillä odottaen kultaansa.
Guille astui ensimmäisenä ulos luokasta ja nappasi heti Tetén syliinsä.
-Miten meni koe? Teté kysyi Guillelta ja käveli Guillen syleilyssä käytävää pitkin.
-Kysytkin vielä. Serranomaisesti! Eli päin ....., Guille sanoi mutta Teté keskeytti tämän suudelmalla. Teté irrotti huulensa pojan huulista ja Guille avasi silmänsä hitaasti loksauttaen suunsa auki.
-Toi tuli yllätyksenä. Lisää tollasia, Guille naurahti ja painoi pusun Tetén poskelle.
Teté nauroi iloisesti ja kietoi kätensä Guillen ympärille tiukasti.
Pian takaa tuli Diego, joka läpsäisi Guilleä mojovasti takaraivoon.
-Diego! Teté huudahti ja painoi parantavan kätensä Guillen takaraivolle ja puhalsi siihen.
-Samperin kakara! Vaihda soittoääneni välittömästi! Minä haluan normaalin pirinän enkä mitään .. orkestereita! Diego huudahti ja katsoi Tetéen ja ojensi käsiään eteenpäin, vetäen Guillen ja Tetén kauemmas toisistaan ja pian jatkoi;
-Ja ei mitään hempeilyjä keskellä koulua. Minä en jaksa kuunnella sitä insestikuoroa enää, Diego huokasi.
-Ei tietenkään. Me luvataan lopettaa tää heti, Guille sanoi nopeasti ja sai isänsä naurahtamaan.
-Niin ja vaihda se soittoääni. Minä haluan pirinää! Diego huudahti ja ojensi Guillelle puhelintaan.
Guille nauroi pienesti ja Teté katsoi Diegoon ja Guilleen laittaen kädet puuskaan nopeasti.
Guille näpytteli isänsä puhelinta ja vaihtoi soittoäänen tavalliseen pirinään ja ojensi sitten puhelintaan isälleen.
-Isä, mitä sä muuten täällä teet - ja vielä yksin ilman Fitiä ja Santia? Guille kysyi isältään ja katsoi Tetéen, joka näytti vihaiselta.
-Minä tulin tapaamaan Fermíniä ja sitten Lucíaa, Diego ilmoitti. Guille tarttui isäänsä kädestä.
-Ei Fermín, isä, vaan Fernando! Guille huomautti ja katsoi sitten Tetéen hymyillen. Tetén ilme ei muuttunut yhtään.
-No Fermín se on. Minä menen nyt, ja saat kuule tuta nahoissasi jos soittoäänenä ei ole pirinää, Diego varoitti ja käveli pois.

------------------------------------------------

Teté oli lähtenyt kävelemään kauemmas Guillestä naamaansa nyrpistellen. Guille pyöräytti silmiään ja laahusti tytön perässä.
-Mikä sulla nyt taas on? Guille kysyi Tetéltä ja tarttui tätä kädestä.
Teté riuhtaisi kätensä irti Guillen otteesta ja mulkaisi tähän vihaisesti sanoen:
-Mua rasittaa kun sä oot isäs aikana niin kuin meidän välillä ei olisi mitään! Teté sanoi ja istui tummanvihreälle penkille käytävän reunalle.
-Mari Tere, hei. Mun isä on Diego Serrano, Guille naurahti ja painotti sanaa Serrano. Teté katsoi Guilleen kulmiensa alta eikä sanonut mitään.
-Ja onhan siinä sille varmasti sulateltavaa että neljä sen lapsista seurustelee niinsanotusti sisaruksiensa kanssa. Curro on sen pelastaja, Guille sanoi ja istui Tetén viereen.
-Mut sen täytyy ymmärtää se. Pian se luulee että se saa meidät erotettua toisistaan. Ja mä en suostu siihen, Teté sanoi omistavasti ja Guille nosti Tetén katsetta kohottaen tämän leukaa.
-Teté. Isä ei saa erotettua meitä mitenkään. Ei koskaan ikinä. Ei milloinkaan maailmankaikkeudessa. Kuulitko? Ei ikinä. Ei Lucía, ei Humberto, ei Boltsi .. ei kukaan. Meitä ei erota kukaan, Guille sanoi ja hymyili. Teté hymyili pienesti ja Guille painoi huulensa Tetén huulille hellästi ja suuteli tätä. Teté asetti kätensä Guillen poskelle ja piteli kättään siinä koko haikailevan suudelman ajan.
-Mä olen tämän parisuhdelaivan kapteeni ja sanon, että isä ei meitä erota, Guille naurahti ja ojensi kättään ylöspäin. Teté naurahti sanoen:
-Niinkö luulet? Säkö muka olet kapteeni? Ei pidä paikkaansa, Teté hihitti ja silitti Guillen poskea pian jatkaen:
-Ensimmäinen kerta kun kuulin Guillermo Serranon sanovan parisuhde!
Guille nauroi myös ja katsoi vierellä lipuvia ihmisiä.

---------------------------------------------

Pian Diego marssi ulos Fernandon työhuoneesta ja tuli Guillen luo. Guille katsoi isäänsä ja repesi raikuvaan nauruun juosten pakoon.
-Oliko liian voimakas äänenvoimakkuus? Mitäs pidit soittoäänestä? Guille huusi isälleen ja juoksi tätä pakoon poikien vessaan.
Diego pysähtyi Tetén eteen.
-Is... Diego, onko joku hätänä? Teté kysyi hämmästyneesti ja nousi seisomaan.
-Kyllä on. Poikani laittoi minulle soittoääneksi jonkun hävyttömän äänen ja voimakkuuden täysille. Ja tietysti Santiago soittaa minulle juuri silloin, kun olen puhumassa Fermínille vakavista asioista, Diego sanoi ja pian jatkoi:
-Teté, olisitko hyvä ja vaihtaisit minulle soittoäänen? Laita normaali pirinä, Diego sanoi ja ojensi puhelintaan Tetélle.
Teté nyökkäsi, otti puhelimen ja vaihtoi soittoäänen normaaliin pirinään.
-Tässä, Teté sanoi ja ojensi puhelimen isäpuolelleen.
Diego nyökkäsi ja moiskautti espanjalaisittain pusun Tetén poskelle - sehän tuntui eriskummalliselta, pusu Diegolta! Ohhoh.
Teté hymyili mutta katsoi alaspäin Diegon katsoessa Tetéä päästä varpaisiin.
-Ja tyttö hyvä, ole kiltti ja pukeudu vähän vähemmän naisellisiin vaatteisiin. Hamekin on varmaan 25 cm pitkä ja se on aivan liian pitkä .. eikun lyhyt! Diego karjahti Tetén pullistaessa silmänsä suuriksi järkyttyneesti.
-Katsos kun sinähän .. no, seurustelet poikani kanssa ja sinun ikäisesti pojat, 14-vuotiaat ovat käveleviä hormoneja ja niiden kädet saattavat joskus vaellella epämukavasti, Diego kertoi ja demonstroi tapahtumaa hiplailemalla omaa jalkaansa.
Teté nyökkäsi ja tunsi olonsa epämukavaksi.
-Joo, joo. Tajusin. Rupean käyttämään mukavampia vaatteita, Teté nyökkäsi nolostuneesti ja lähti nopeasti puolijuoksulla etsimään Guillea.

Diego lähti etsimään Lucíaa ja pian hän törmäsi Evaan ja Marcosiin. Evalla oli yllään napatoppi ja Diegon päässämittailun mukaan alle 20 cm pitkä minihame ja korkeat korkokenkäsaappaat. Marcos ja Eva suutelivat tulisesti käytävällä ja Marcosin käsi oli Evan takapuolen päällä. Diego käveli kaksikon luo ja läpsäisi Marcosia kädelle.
-Herranjumala! Käsi vaeltelee kuin eksynyt metsikössä! Diego karjahti ja katsoi Evaan ja Marcosiin.
Eva hypähti kauemmas Marcosista ja ehosti hiuksiaan.
Diego katsahti Evaan.
-Ja Eva, minun mielestäni sinun olisi parempi pukeutua vähän pienempiin kokoihin, Diego sanoi.
Marcos repesi nauruun ja kysyi:
-Vai pienempiin?
Eva pyöritteli silmiään nolostuneesti ja katsoi Africaa ja Raúlia, jotka seisoivat Chukyn kanssa kauempana.
-Ei pienempiin vaan ei noin naisellisiin. Napakin näkyy kuin aurinko pilvettömällä taivaalla ja hamekin on varmaan alle 20 cm pitkä, ja se on aivan liian lyhyt! Diego kertoi ja katsoi Evaan vakavasti.
-Hyvä on, Diego. Mä lupaan pukeutua vähän siivommin tästä lähtien, Eva nyökkäsi ja sitten tarttui Marcosia kädestä.
-Marcosin ikäiset pojat on tuollaisia perverssejä ja lyhyet hameet tekee ne hulluiksi, Diego sanoi ja katsoi Marcosiin läpsäisten tätä takaraivolle.
-Joo, isä. Lopeta jo, herranjumala! Marcos huudahti ja näki Lucían tulevan.
-Luojan kiitos, Marcos huokaisi ja pian Lucía yllätti Diegon sanoen:
-Mitäs minun pikku jenkkakahvani täällä tekee?
Eva ja Marcos lähtivät nauraen pois paikalta.
-Tästä pitää kertoa Guillelle ja Tetélle, parivaljakko naureskeli kävellessään poispäin vanhempiensa luota. "

------------------------------------------------

Onko Teté yhtä kireä seuraavassa osassa? Jos on, miksi? Onko Diego tosiaan Lucían pikku jenkkakahva? :D Lue osa 11!

Tässäkään osassa ei tapahtunut sinänsä mitään, mutta olen saanut inspiraatiota ja seuraavasta osasta tulee varmasti tapahtumarikkaampi kuin näistä kahdesta viimeisimmästä! Kommentteja, pyydän.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 17, 2009 5:21

Aivan ihana osa! Pakko sanoa, että parempi kuin 9. osa. Nyt hahmot todella olivat itsensä tapasia. Nyt ei edes haittaa, että osassa ei tapahtunut paljon mitään : D

Noihin kysymyksiin: Uskon, että Teté on vielä ensi osassa yhtä kireä. Siksi, koska Guille haluaa vähän vielä peitellä suhdetta. Ja on Diego Lucían jenkkakahva :lol:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 5:28

MariTere kirjoitti:Aivan ihana osa! Pakko sanoa, että parempi kuin 9. osa. Nyt hahmot todella olivat itsensä tapasia. Nyt ei edes haittaa, että osassa ei tapahtunut paljon mitään : D

Noihin kysymyksiin: Uskon, että Teté on vielä ensi osassa yhtä kireä. Siksi, koska Guille haluaa vähän vielä peitellä suhdetta. Ja on Diego Lucían jenkkakahva :lol:

Kiitos paljon kommenteistasi! Munkin mielestä 10. osasta tuli parempi kuin 9. osasta.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 7:40

Kommentteja? :) Mitä piditte 10. osasta? (;
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Helmi 17, 2009 9:53

Tykkäsin kymppiosasta! Erityisesti sen takia, koska tyypit oli omia itsejään ja tekstistä löytyi paljon hyviä yksityiskohtia, kuten se Fermín-juttu.
Ja jenkkakahva... Aivan mahtava :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 18, 2009 3:29

Kolmen kopla kirjoitti:Tykkäsin kymppiosasta! Erityisesti sen takia, koska tyypit oli omia itsejään ja tekstistä löytyi paljon hyviä yksityiskohtia, kuten se Fermín-juttu.
Ja jenkkakahva... Aivan mahtava :D

Kiitti, Kolmen kopla! (;
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 18, 2009 6:01

11. osa tulee uunista ulos torstaina tai perjantaina! 8)
Ensi viikolla meikäläisellä onkin hiihtoloma, ja teen viikon aikana vähän enemmän osia, jos aikaa riittää :D
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä To Helmi 19, 2009 8:19, muokattu yhteensä 1 kerran
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen