René kirjoitti:"Ja sä olet paras tumppi." Guille antaa nopean suukon ekaa kertaa elämässään Currolle.
Curro pyöristää suunsa hämmästyksestä. -Teté on onnistunut pehmentämään sun luonnetta paljon, Curro nauraa ja hypähtää pois Guillen sylistä. -Oota, näytän sulle yhden piirrustuksen minkä piirsin eilen, Curro sanoo Guillelle ja juoksee yläkertaan.
Curro hyppelee poikien huoneeseen ja ottaa koulupöydältään piirrustuksen ja vie sen Guillelle. Piirrustuksessa on Guille, joka on kuvattuna supermiehenä ja Teté prinsessana. -Sä oot mun idoli, Curro sanoo ja halaa Guillea.
Guille ottaa piirstuksen ja halaa Curroa takasin. "Kiitos, kääpiö." Guille nousee ja suoristaa paitaansa. "Kaaduin." Guille sanoo ainakin viidettätuhattakolmeasataakymmentä kertaa.
"No älä usko sitten." Guille sanoo tympääntyneenä. "Me varmaa tullaa Tetén kanssa illalla, moikka." Guille laittaa oven kiinni ja Curron piirrustuksen taskuun.
// Nuorien lepotalossa. //
Guille tulee makuulle Tetén päälle. "Peitetarina mun naamalle: Kaaduin ja ku nousin löit mua vahingossa kyynerpäällä." Guille katsoo Tetéä.
Marcos on häipynyt talosta ja on Kaupungilla kävelemässä #Eva on vihainen minulle enkä varmaan saa sitä ikinä anteeksi,mutta koitin vaan olla hellä# Marcos on surullinen ja menee kävelemään Joen siltaa pitkin ja jatkaa matkaansa bussiasemalle josta ottaa Bussiin jonnekin todella kauas kuten Bilbaoon.Marcos sanoo myyjälle ''1 lippu Bilbaoon'' ja sai lipun.Otti bussin ja lähti.
//Bussissa// Tekstaa viestin Evalle Saatan palata vielä jossain vaiheessa,tai no heti kun olet valmis taas kestämään minua,vastaa tähän viestiin jos Rakastat minua jos et vastaa tiedän ettei sinua kiinosta Marcos tekstaa surullisena viestin
''Sori Afri, mun pitääki mennä!'' Eva parahtaa luettuaan Marcosin txt-viestin. Eva pukee takin ja ryntää ulos. #Marcos...# Eva yrittää soittaa Marcosille.
''Mä oon matkalla Bilbaoon ja siellä olen niin kauan kunnes yks minun ongelma on korjattu'' ''Sano terveisiä perheelle ja pidä Evasta huolta'' ''Moikka'' Marcokselle tulee kyynel silmään ,mutta pysyy paikallaan