''Okei. Aloitetaan siitä, että kyse ei ollu susta. Vaan...Joan Manuelista. Mä näin sen. Se yritti käydä mun kimppuun, lähentelee.'' Eva sanoo aj parahtaa itkuun.
Marcos järkyttyy kuulemastaan uutisesta kunnes paikalle tulee Sairaalahoitaja joka pyytää Evaa poistumaan huoneesta. Marcos sanoo surullisesti '' Rakastan sua ja puhutaan tästä vielä enemmän kun palaan kotiin''
Curro seisoskelee odotushuoneessa ja painaa korvansa Marcosin sairaalahuoneen oven ja siristelee silmiään yritellen kuulla puhetta huoneen sisäpuolelta.
"Voimia sulle, Marcos", Lucía sanoo Marcosille. "Tämä on sulle todella rankkaa ja niin myös meille. Me tullaan taas huomenna viimeistään ja seurataan koko ajan tilannetta." Lucía kääntyy lähteäkseen, mutta sanookin sitten: "Mä tiedän sun ja Evan tilanteesta. Toivottavasti pystytte sopimaan asianne."
Curro vetää päähänsä pipon ja hymyilee lutuisesti ja menee Lucían luo. -Mennään kotiin, mulla on nälkä. Marcos, oot paras isoveli! Curro huutaa sairaalahuoneeseen ja heiluttaa Marcosille silmät kiiltäen kyynelistä. Curro huokaa ja katsoo Lucíaan.
Eva ja Africa istuvat autossa. ''Miten helvetissä äiti voi tietää mun ja Marcosin tilanteesta? Mun käsittääkseni kukaan ei oo kertonu sille mitään!'' Eva kuiskaa Afrille.
''Voi saamari. No, ainakin se näyttää hyväksyvän sen.'' Eva kuiskaa Afrille takana. ''Ja Curro, me ollaan kohta kotona. Pääset sitten pissalle.'' Eva sanoo ääneen.
"Älä nyt sentäs"Africa sanoo Currolle."Munkin puolesta voitas ajaa lujempaa koska mun vaateet on märät kun kävelin sateessa sairaalalle.Africa sanoo takaa.