Serranon perhe roolipeli vol. 2

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 9:08

//Kaupungilla

Eva pyörii jo kolmannessa kaupassa ja etsii sopivaa ja kaunista mekkoa. Eva menee sovittamaan yhtä ruusunpunaista mekkoa. "Tämä on hieman tiukka, mutta pakko näyttää hyvältä Marcosin silmissä. Tässä kyllä tissit pursuaa hieman, mutta se tuskin Marcosia haittaa. Tää on niin nätti, että pakko ottaa tämä."

//Kassalla

"Otan tämän. Kiitos." Eva lähtee kotiin, koska hänen pitää valmistautua iltaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 9:12

Marcos käveli huoneessaan edestakas edestakas kunnes pukeutuu kunnolla ja laittaa deodoranttia.
Hän katsoo että aikaa on vielä 2 tuntia joten hän päättää ruveta taas soittamaan kitaraansa,tällä kertaa haluaa säveltää jotain.
Marcosia hymyilyttää kummasti joku asia :)
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 9:19

Eva saapuu kotiin ja huutaa jo ovelta kaikille yhteisesti "Moi!" Eva menee ylös ja näkee Marcosin kitaransa kanssa ja Eva kurkkaa Marcosin huoneeseen ja käy antamassa tälle suukon. Eva päättää käydä suihkussa, mutta katsoo ensin meikit, mekon ja kengät valmiiksi. #Mekon kanssa sopivat nuo kengät ja meikin laitan sitten suihkun jälkeen, mutta tiedän jo millaisen meikin haluan.#

//Suihkussa

#Voi, kun Marcos oli komeana. Pitäisiköhän varata hotelli täksi yöksi? En kestä tätä himoa. Mulla on säästöjä.# Eva päättää suihkun jälkeen varata huoneen läheisestä hotellista.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 9:23

''Voy a pensar en ti Únicamente en ti Guardarte en la caja fuerte De mi memoria'' Marcos laulee itsekseen ajattelee vain Evaa ,*Eva on mun elämäni rakkaus* ja Marcos hymähtää.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 9:38

Eva tulee suihkusta ja menee huoneeseensa. Hän soittaa puhelun ja varaa huoneen "Hei, tässä on Eva Capdevila. Haluaisin varata tälle illalle yhden kahden hengen huoneen teidän hotellistanne." Eva ottaa kynän ja paperia ja kirjoittaa osoitteen ylös. "Selvä, kiitos. Käyn maksamassa huoneen ennen seitsemää, paljon kiitoksia." Eva alkaa pukeutumaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 9:41

Marcos samalla miettii *Juu vois tilata nyt se Hotellihuone niinku yllätyksenä Evalle* Marcos soittaa Hotelille ''Juu niin tota haluaisin varata huoneen '' sieltä vastataan ''Valitettavasti juuri äsken vietiin viimeinen huone'' ja sitten Marcos sanoo ''No voiha... vitt joo mut hyvää illanjatkoa''.
Marcos miettii itsekseen *Kuka helvetti on voinut viedä viimeisen huoneen hotellista,se tyyppi oikeasti pilas nyt varmaan koko mun ja Evan illan''
Marcos jää miettimään itsekseen.
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 9:48

Eva on jo valmis ja kello lähestyy puolta seitsemää ja Eva lähtee maksamaan huoneen. "Marcos! Nähdään suoraan siellä ravintolassa. Oon jo valmis, meen yhtä toista kautta. Nii tuu sit sinne, tai mä tuun riippuu vähä kumpi tulee sinne myöhemmin. Nähdään kohta!" hän sanoo Marcosille ja menee.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 9:52

Marcos hymähtää Evalle ja sanoo hiljaa mutta varmasti ''Juu'' ja hymähtää :)
Marcos lähtee pikkuhiljaa itsekkin lähtemään .
Hän lähtee ulos kävelylle ennen treffejä ja miettii keinoa saada se Hotellihuone...
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 9:55

Eva kävi hotellissa maksamassa huoneestaan ja sai jo avaimen sinne. Eva lähtee ravintolaa kohti.

//Ravintolassa

"Missäköhän se Marcos oikein on? Mulla meni aika kauan tuolla hotellilla jo. No, kai se kohta tulee." Eva jää odottamaan Marcosta.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 10:03

Marcos saapuu ravintolaan.
//Ravintolassa

Marcos tulee sisään ,hymyilee tarjoilijalle ja kävelee pöytään.
''Mooi ,miksä maksoit kaikesta ,mulla ois ollu iha kivasti rahaa Lontoosta ,no mut mä maksan ens kerral '' Marcos katsoo Evaa silmiin ja lausuu ''Eva sä oot niin kaunis ...niin tota joo yritin tehdä sulle yllätyksen mutta se ei onnistunut koska joku ehti ennen mua ,yritin varata huonetta hotellista joka on tässä iha lähimmäinen varmaan tiiät sen''
Marcos on hieman surullinen asiasta
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 10:06

"Mitä? Mä varasin sieltä meille yllätykseks huoneen, vaikka nyt se ei enää oo yllätys. Eli mä varmaan siis olin viimeinen, joka ehti varata huoneen. Jokatapauksessa meillä on nyt siis huone siitä hotellista. Mulla oli säästöjä ja halusin käyttää ne tähän hetkeen. En jaksa odottaa, syödään nopeesti ja mennään sinne sitten." Eva sanoi Marcosille hieman nauraen.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 10:12

Marcos rauhoittuu ja naurahtaa kun kuulee tämän ''Aijaijai sinähän se olit ,varmaan maailman parhain yllätys vähän aikaan ,ja juu syödään nii päästään nopeasti itse jälkiruokaan''
Marcos syö nopeasti Evan kanssa ja he lähtevät sitten pois ravintolasta.
He kävelevät Hotelliin ja saavat avaimen

//Hotellihuoneessa
''Tässä sitä näköjään ollaan ''Hymähtää Marcos ja suutelee Evaa intohimoisesti
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 10:15

Eva vastaa intohimoisesti suudelmaan. "Ihanaa, nyt ei vanhempia eikä sisaruksia missään. Saamme olla ihan rauhassa. Tää on unelma." Eva jatkaa suudelmaa Marcosin kanssa.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 17, 2010 10:59

''Niinpä'' Hymähtää Marcos ja jatkaa intohimoista suudelmaa.
Marcos ottaa jo paidansa pois ja vetää jo Evalta ihanaa punaista mekkoa pois päältä samalla antaen intohimoisia suudelmia peräjälkeen.
Intohimoinen ilta on alkanut
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Helmi 17, 2010 11:02

"Marcos ei se lähe noin pois, se pitää ottaa rauhallisesti. Avaatko tuolt takaa ton vetoketjun?" Eva sanoo ja yrittää saada Marcosin avaamaan vetoketjun kun ei itse sitä 'yllä' aukaisemaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen