Marcos katsoo Evaan ja sanoo hymyilevästi '' Moi Eva '' ja hän sanoo perään''Tuloksien mukaan voin palata melkeimpä viikon päästä takas'' Sanoo Marcos iloisesta koskettaen Evan kättä
Curro kävelee koululla ja pian häntä vastaan tulee Rober Jr. ja hänen kaverinsa. "Mitäs pikkukersa?!" Róber Jr. huutaa Currolle ja tönii tätä. Curro yrittää väistellä poikaa mutta muut Roberin jengiläiset tönivät tätä. Curro tuntee olonsa avuttomaksi samanikäisten, mutta isompien oloisten tyyppien kiusaamana.
Puhelu katkeaa. ''Raulille ei ollu kukaa kertonu et sä oot tääl. Se on ihan paniikissa siellä.'' Eva sanoo ja naurahtaa. ''Mä muuten säikähdin aikalailla, kun näin sen bussionnettomuus uutisen tv:stä!''
''Niinhän se oli paha onnettomuus ja se oli aika vakava ,mutta ainakin selvisin,täähän on kuin uusi kokemus,mutta surullinen sellainen ja olen iloinen että pääsen viikon sisällä kotiin'' Marcos hymähtää ja yrittää nousta mutta ei pysty
"EVAAA!! Ei se katkes! Olisin halunnu puhuu Marcosin kanssa! Saakeli!.." hetken hiljaisuus. "Etkä säkään viittiny sanoo mitään!" Raúl sanoo Afrille ja menee omalle paikalleen.. #Saakeli! Miksei mulle kerrottu? miksi miksi miksi??#