Kuka on suosikki hahmosi?: YLE:n kysely

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Kesä 11, 2008 11:08

JCK kirjoitti: Mutta pääsi kirjoitukseni Marcosista sentään julkaistujen joukkoon. :D Nopealla selauksella foorumilaisista myös Hallan erinomainen Tete-kirjoitus näkyi YLE:n sivuilla olevan. Oliko vielä muiden? :?


Ei päässy ainakaa mun kirjoitus :? JCK, Todella hyvän perustelun kirjoitit silti, vaikka et lippuja saanutkaan.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja JCK » Ke Kesä 11, 2008 11:14

MariTere kirjoitti:
JCK kirjoitti: Mutta pääsi kirjoitukseni Marcosista sentään julkaistujen joukkoon. :D Nopealla selauksella foorumilaisista myös Hallan erinomainen Tete-kirjoitus näkyi YLE:n sivuilla olevan. Oliko vielä muiden? :?


Ei päässy ainakaa mun kirjoitus :? JCK, Todella hyvän perustelun kirjoitit silti, vaikka et lippuja saanutkaan.


Kiitti MariTere! :) :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Los Serrano » Ke Kesä 11, 2008 2:27

Tuon äänestyksen "oudot" tulokset johtuvat varmaan siitä, että myös vanhemmat "ei forumi ihmiset" äänestivät siinä...
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja it's me » Ke Kesä 11, 2008 2:49

unohdin pistää sinne :x
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Huhti 29, 2009 5:55

Laitoin kyllä Africasta jotain, mutta enpä päässyt kirjoituksiin :/
Siellä oli kyllä joitain aivan turhia kommentteja päässyt esille, esim. "Marcos on kiva ja söpö siks se on mun suosikki <3" -.-
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

Re: Kuka on suosikki hahmosi?: YLE:n kysely

ViestiKirjoittaja Teté92 » To Kesä 12, 2014 8:23

Oho, nyt vasta tajusin, että tämä keskustelu on vuodelta 2009, enkä enää tietty päässyt äänestämään, mutta tarvinneeko minun tapauksessa arvailla, ketä olisin äänestänyt. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa