Serranon perhe vaihtopörssi

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Mitä tykkäätte tästä ideasta?

Hieno
1
6%
Keski
4
25%
Huono
11
69%
 
Ääniä yhteensä : 16

Serranon perhe vaihtopörssi

ViestiKirjoittaja serrano fani saksasta » Ke Heinä 02, 2008 7:28

Hei kaikki
ehdottaisin että tänne fooruumiin tehtäisiin serranojen jaksojen vaihtopörssi joka toimisi näin:
Joku sanoo että vaikka tarvitsee jaksoa x kaudesta y ja sanoo mitä antaa vaihdossa siihen.
Vastatkaa mitä ajatelette tästä ideasta.

p.s. tämä ei mielestäni haittaa ketään koska aidot fanit joita me kaikki ollaan kummiskin ostavat dvd:t silloin kun ne esiintyyvät.
Mutta esimerkkiksi minä asun ulkomailla ja pystyn näkemään serranoja vaan lomalla tai dvd:ltä jo koska dvd:t ovat niin myöhässä olen aina perässä. Nyt olen onneksi hankkinut tvkaistan jonka avulla nyt näen uudet serranot mutta multa esimerkkiski puutuvat 3. 4. kausi kokonaan ja 5. kauden alku. 3. kautta en heti tarvitse koska ostan dvd:nä mutta neljäs ja viides kiinostavat mulla on antaa 1 ja toinen kokonaan.
vaihtaminen toimii parhaiten hosting sivujen kautta
serrano fani saksasta
Chuky Salas
 
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:19
Paikkakunta: saksa

Re: Serranon perhe vaihtopörssi

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ke Heinä 02, 2008 11:47

serrano fani saksasta kirjoitti:Hei kaikki
ehdottaisin että tänne fooruumiin tehtäisiin serranojen jaksojen vaihtopörssi joka toimisi näin:
Joku sanoo että vaikka tarvitsee jaksoa x kaudesta y ja sanoo mitä antaa vaihdossa siihen.
Vastatkaa mitä ajatelette tästä ideasta.

p.s. tämä ei mielestäni haittaa ketään koska aidot fanit joita me kaikki ollaan kummiskin ostavat dvd:t silloin kun ne esiintyyvät.


Kyllähän tänne voi uutena ketjuna avata sellaisen jos haluaa. Käytännössähän tämä on jo sellainen.

Vähän kuitenkin mietin, että miten se toteutus sitten tapahtuu, jos halukkaita vaihtamiseen löytyisi?
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150419
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja serrano fani saksasta » To Heinä 03, 2008 7:24

Ai jaa en tiennyt että tämmöinen on olemassa pistä sitten vaikka linkki sinne. Se vaihtaminen toimii msn tai tämän:http://www.yousendit.com/
tai jonkun erikoishjelman kautta.
niin kuin itse tykkää


edit: voisko ne jotka ovat äänestäneet "huono" sanoa joku syy miksi tekivät niin? ois kiva tietä ettekö tykkää ideasta periaateessa vai mistä?
serrano fani saksasta
Chuky Salas
 
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:19
Paikkakunta: saksa

ViestiKirjoittaja JJL » Pe Heinä 04, 2008 6:50

Eikös se ois sama asia ladata netistä ne jaksot, ku ei voi muualta saada Serranon perhettä koneelle?
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

ViestiKirjoittaja Make » Pe Heinä 04, 2008 9:02

Vastasin huono koska nämä kaikki jaksot voi tosiaan ladata netistä.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Heinä 04, 2008 9:12

Vastasin huono ja samat perustelut kun Makella.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja serrano fani saksasta » La Heinä 05, 2008 12:08

Saako ne netistä teksteineen vai vain ilman? Ja missä niitä saa? Oon kyllä etsinnyt mutta en oo löytänyt.

Aatelin nimittäin vaan että tämmöisen vaihtosysteemin kautta ois turvallisempaa ja helpompaa vaihtaa mutta... jos ei niin ei tää oli vaan ehdotus.
serrano fani saksasta
Chuky Salas
 
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:19
Paikkakunta: saksa

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Su Heinä 06, 2008 3:30

Huono(jos olisi ollut vaihtoehto surkea nii sen olisin valinnut), toteutus vaikea, jaksot voi ladata netistä ym.
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Su Heinä 06, 2008 4:03

ideana hyvä - mutta ei tule toimimaan käytännössä. tekstien kanssa suomessa esitetyt jaksot löytää varmaan eri torrenttrackereilta.
Kuva
Avatar
toomuchwine
Marcos Serrano
 
Viestit: 643
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 4:25
Paikkakunta: donde todo esta bien..

ViestiKirjoittaja Kramazh » Su Heinä 06, 2008 4:25

Huono, koska kaikki jaksot löytää netistä
Kuva
Kramazh
Diego Serrano
 
Viestit: 1305
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:05

ViestiKirjoittaja Lucia Capdevila Gomez » Su Heinä 06, 2008 6:03

RealMadrid kirjoitti:Huono(jos olisi ollut vaihtoehto surkea nii sen olisin valinnut), toteutus vaikea, jaksot voi ladata netistä ym.


Minunkin mielestä aika huono idea.
Periaatteessa kaikki Serranon perheen jaksot näkyvät netistä (Youtube, Los Serranon kotisivu Telecinco,ym ja muualta) Tekstejä ei varmaankaan saa mistään.? :lol:
Avatar
Lucia Capdevila Gomez
Candela Blanco
 
Viestit: 152
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 8:18

ViestiKirjoittaja serrano fani saksasta » Ti Heinä 08, 2008 10:50

Hei
näköään ei ideani oikein löydä ystäviä .
ei voi mitään.

minä vain olen erikoisessa tilanteessa koska serranot voin nähdä serranot vaan dvd:nä . mulla on nyt pari 5. kauden jaksoa(kovalevyllä) mutta jos jollakiin ois 4. kauden jaksoja ja se vois antaa niitä mulle ois kyllä hieno juttu.Mä en nimittäin viitsi katsoa noita uusia jaksoja vielä.

Ja jos joku vois lähettää linkkiä mistä saa niitä torrenteja ja teksttyksiä ois kyllä hienoa itse en löydä paljon mitään.

anteeksi huonosta suomesta mutta olen syntynyt ulkomailla ja vain puoli-suomalainen.



p.s. luulen että äänestys vois lopettaa sitten tähän
serrano fani saksasta
Chuky Salas
 
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:19
Paikkakunta: saksa

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ti Heinä 08, 2008 11:01

serrano fani saksasta kirjoitti:Hei
näköään ei ideani oikein löydä ystäviä .
ei voi mitään.

minä vain olen erikoisessa tilanteessa koska serranot voin nähdä serranot vaan dvd:nä . mulla on nyt pari 5. kauden jaksoa(kovalevyllä) mutta jos jollakiin ois 4. kauden jaksoja ja se vois antaa niitä mulle ois kyllä hieno juttu.Mä en nimittäin viitsi katsoa noita uusia jaksoja vielä.

Ja jos joku vois lähettää linkkiä mistä saa niitä torrenteja ja teksttyksiä ois kyllä hienoa itse en löydä paljon mitään.

anteeksi huonosta suomesta mutta olen syntynyt ulkomailla ja vain puoli-suomalainen.



p.s. luulen että äänestys vois lopettaa sitten tähän


Älähän lannistu. Ei ideasi mitenkään huono ollut, mutta idea ja toteutus ainakin näin omasta näkökulmastani vaikeita.

Minusta suomesi on vallan hyvää ajatellen, että olet vain puoliksi suomalainen.
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150419
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Heinä 08, 2008 11:07

Fiti Martinez kirjoitti:
serrano fani saksasta kirjoitti:Hei
näköään ei ideani oikein löydä ystäviä .
ei voi mitään.

minä vain olen erikoisessa tilanteessa koska serranot voin nähdä serranot vaan dvd:nä . mulla on nyt pari 5. kauden jaksoa(kovalevyllä) mutta jos jollakiin ois 4. kauden jaksoja ja se vois antaa niitä mulle ois kyllä hieno juttu.Mä en nimittäin viitsi katsoa noita uusia jaksoja vielä.

Ja jos joku vois lähettää linkkiä mistä saa niitä torrenteja ja teksttyksiä ois kyllä hienoa itse en löydä paljon mitään.

anteeksi huonosta suomesta mutta olen syntynyt ulkomailla ja vain puoli-suomalainen.



p.s. luulen että äänestys vois lopettaa sitten tähän


Älähän lannistu. Ei ideasi mitenkään huono ollut, mutta idea ja toteutus ainakin näin omasta näkökulmastani vaikeita.

Minusta suomesi on vallan hyvää ajatellen, että olet vain puoliksi suomalainen.

No se kielitaito riippuu varmaan siitä kumpaa käyttää arjessa enemmän.
Mutta hän siis asuu Saksassa ja käyttää saksaa pääkielenään?
Siinä tapauksessa hyvää suomea. Tosin kirjoitusasu voisi olla parempi(Isot alkukirjaimet ym.)
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja serrano fani saksasta » Ti Heinä 08, 2008 11:12

Hei
Joo mä en oikein oo hyvä kirjoittamaan tietokoneella. Oon vähän liian laiska. :-)

edit: Saksa on mun arkikieli. Käyn normaalissa koulussa ja vain lomalla puhun suomea, mutta ei ne suomessa huomaa että mä asun ulkomailla. Jos niille sen kerron ne ei ikinä usko (siis suomalaiset).
serrano fani saksasta
Chuky Salas
 
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:19
Paikkakunta: saksa


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa