Serranon perhe -aiheisten foorumipelien virhetiedotteet

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Ziggy » Ti Syys 30, 2008 4:57

Pudotuspeli

Aikaisemmin on korjattu sivulla 27 tapahtunut myöhäisempi virhe, mutta vasta tämä virhetiedote palauttaa pelin sääntöjen mukaiseksi.

Sivulla 27 viestissä 8 käyttäjä Shelle rikkoo sääntöjä ja ohjeita jättämällä pudottamansa henkilön listaan. Tämän jälkeen moni käyttäjä rikkoo sääntöjä jatkamalla peliä. Kukaan pelaaja ei huomaa virhettä ja pelikierros pelataan loppuun.

Johtokunnan edustaja kopioi listan sivulta 27 viestistä 7 ja laittaa sen peliketjun loppuun. Samalla hän ilmoittaa tummennetulla, että virheellisesti loppuun asti pelattua kierrosta jatketaan siitä kyseisestä kohdasta. (S4E)
Avatar
Ziggy
Vastuuylläpitäjä [YPT]
 
Viestit: 693
Liittynyt: La Maalis 22, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ti Syys 30, 2008 9:29

Pudotuspeli

Ketjun kahdennessatoista (12) viestissä sivulla 28 käyttäjä Shelle on lisännyt listaan jo poistetun henkilön, ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta. Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä sääntöjen vastaisella viestillä. Jonka jälkeen käyttäjä Shelle postaa vielä yhden ohjeiden ja sääntöjen vastaisen viestin.

Johtokunnan edustaja postittaa sivun 28, viestin 11 listan ketjun loppuun uutena viestinä:

Diego (Diego Serrano Sanz)
Lucía (Lucía Gómez Serrano)
Marcos (Marcos Serrano)
Eva (Eva Capdevila Gómez)
Curro (Francisco "Curro" Serrano)
Santiago (Santiago Serrano)
Raúl (Raúl Martínez Blanco)
Africa (África "Afri" Sanz)
Valdano (Matías "Valdano" Herkovitz)

Viestin alussa on mainittava, että korjattu lista on palautettu peliin. (SF)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ti Syys 30, 2008 10:08

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 68, kahdennessatoista (12) viestissä Kolmen kopla pelaa peliä epäselvästi. Hän sanoo vähentävänsä 2 pistettä "Fransiscolta". Listassa on kaksi Fransiscoa ja pienen epäselvyyden takia tämä on ohjeiden sekä sääntöjen vastaista.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kolmella viestillä, jotka kaikki rikkovat sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 68, viestin 11 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (SF)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ke Loka 01, 2008 8:50

Pudotuspeli

Käyttäjä Shelle on aloittanut uuden kierroksen pelissä, mutta aloittanut sen sekavasti. Hän on jättänyt kertomatta pudottamastaan henkilöstä mitään, mutta ei ole muuttanut pelin sääntöjä aloittaessaan uutta kierrosta.

Johtokunnan edustaja kopioi edellisen jo loppuun pelatun kierroksen aloittaneesta viestistä sivulta 24 henkilölistan ja postittaa sen peliketjun loppuun ja ilmoittaa alussa tummennetulla uuden kierroksen alkavan samoilla ohjeilla kuin miten edellinenkin kierros pelattiin. (S4E)
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150417
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Loka 02, 2008 7:10

Pudotuspeli

Sivulla 29 viimeisessä viestissä Shelle pudottaa henkilön ilman, että kuvailee henkilöä ja tässä tekee virheen.

Johtokuntalaisten on kopioitava ketjun toiseksiviimeisessä viestissä oleva teteFAN:n lista ja tummennetulla kerrotava siitä, että peliä oltiin pelattu virheellisesti. (SF)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Loka 02, 2008 7:26

Pudotuspeli

Sivulla 29 viimeisessä viestissä Shelle pudottaa henkilön ilman, että kuvailee henkilöä ja tässä tekee virheen.

Johtokuntalaisten on kopioitava ketjun toiseksiviimeisessä viestissä oleva SeFa:n lista ja tummennetulla kerrotava siitä, että peliä oltiin pelattu virheellisesti. (SF)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja teteFAN » To Loka 02, 2008 8:43

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 70, kahdeksannessa ( 8 ) viestissä käyttäjä katy unohtaa vähentää pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korkaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä joka on sääntöjen vastainen.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 70, viestin 7 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (RE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Pe Loka 03, 2008 7:42

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 71, kuudennessa (6) viestissä käyttäjä kkiljun lisää pisteitä virheellisesti ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kahdella viestillä jotka molemmat rikkovat sääntöjä. Sitten käyttäjä Shelle jatkaa peliä ohjeiden ja sääntöjen vastaisella viestillä. Tämän jälkeen peliä jatketaan vielä yhdellä viestillä joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 71, viestin 5 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (JE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Loka 04, 2008 3:54

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 72, seitsemännessä (7) viestissä käyttäjä Mmmu unohtaa lisätä ja vähentää pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan neljällä (4) viestillä jotka ovat kaikki sääntöjen vastaisia.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 72, viestin 6 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (SF)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Loka 05, 2008 10:16

Pudotuspeli

Sivulla 30, kuudennessa (6) viestissä käyttäjä T-Koukku pudottaa henkilön kuvailematta sitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kolmella (3) viestillä jotka kaikki rikkovat sääntöjä.

Johtokunnan edustaja postittaa sivun 30, viestin 5 listan ketjun loppuun uutena viestinä:

Diego Serrano
Lucía Gómez
Marcos Serrano
Eva Capdevila Gómez
María Teresa "Teté"/"Mari Tere" Capdevila Gómez
Francisco "Curro" Serrano
Santiago "Santi" Serrano
Francisco Serrano
Fructuoso "Fiti" Martínez
Candela Blanco
Raúl Martínez Blanco
Andrés Blanco
José María "Boliche" (suom. "Boltsi") Bellido
Matías "Valdano" Scobich
Yolanda "Yoli" Bellido
Mustafá "Musti" Rasit
David "DVD" Borna
"Chuky" Salas
Alejandro "Álex" Chacón
Humberto
Lorena
Díez
Rober Jr.
Lourdes "Lourditas" Salgado
Fernando
Raquel
Paquillo
Rober
Joan Manuel
Fritangas
Virginia

Viestin alussa on mainittava, että korjattu lista on palautettu peliin. (SF)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Loka 05, 2008 11:03

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 73, neljännessä (4) viestissä käyttäjä Kolmen kopla jatkaa peliä virheellisesti (mahdollinen yhtäaikainen postaus edellisen käyttäjän kanssa) väärällä listalla ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kymmenellä (10) viestillä, jotka ovat kaikki sääntöjen vastaisia.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 73, viestin 3 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (S4E)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Loka 05, 2008 11:52

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 74, toisessa (2) viestissä käyttäjä Kolmen kopla vähentää liikaa pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 74, viestin 1 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (IM)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Loka 08, 2008 6:18

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 76 ketjun toiseksiviimeisessä viestissä kkiljun pelaa peliä epäselvästi, sillä antaessaan Santille pisteitä, häneltä jää "+" -merkki kirjoittamatta ja vaikka hän antaakin Santille sitten 2 pistettä lisää, silti epäselvyyden takia on peliä pelattu virheellisesti. Tämän jälkeen peliä jatkaa sipa, ja sääntöjä rikotaan.

Johtokunnan edustajan on palautettava uutena viestinä sivun 76 kolmanneksiviimeisessä viestissä oleva lista (sipan viesti) ja tummenetulla huomautettava, että peliä oltiin pelattu virheellisesti. (JE)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Loka 11, 2008 7:40

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Aikaisemmin sivulla 76 on korjattu pelissä tapahtunut myöhäisempi virhe, mutta vasta tämä virhetiedote palauttaa pelin sääntöjen mukaiseksi.

Sivulla 75 viestissä 4 käyttäjä Jennaa laittaa listaan antamiensa miinuspisteiden sijasta henkilölle pluspisteitä ja näin ollen rikkoo sääntöjä ja ohjeita. Tämän jälkeen lukuisat käyttäjät rikkovat vähintään sääntöjä jatkamalla peliä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 75 viestistä 3 henkilölistan ja laittaa sen peliketjun loppuun. Samalla hän ilmoittaa tummennetulla, että pelissä on tapahtunut virheitä ja peli jatkuu kyseisestä listasta. (S4E)
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150417
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja teteFAN » Pe Loka 17, 2008 8:14

Pudotuspeli

Sivulla 33, neljännessätoista (14) viestissä käyttäjä Shelle postaa tuplapostauksen ja rikkoo näin ollen sääntöjä.

Poistetaan sivulta 33, neljästoista (14) viesti. Poistetaan siis yhteensä 1 viesti. (JE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa