Serranot lehdessä

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Melissa » Ti Huhti 07, 2009 7:18

Januska kirjoitti:
sotka kirjoitti:
Januska kirjoitti:
sotka kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Januska kirjoitti:Uusimmassa koululaisessa on juttua espanjan kielestä serranoiden kanssa. Tete ja Guille ovat päälikannessa.


Oon kans huomannut ton. :> Ostan ton lehden kyllä ihan salettina!


Aijaa, pakko huomenna ostaa. ;)


Mun siskolle tulee Koululainen. Otin sen lehen itteleni.


Munkin siskolle tulee. Siitä sen näinkin. Ja mäkin kai saan sen omaks, sit ku se on lukenu sen :wink:


En mä ees tiädä onko se ees viellä lukenu :roll:


Mä pyysin lupaa, ja tänään sain sen :)


Onko lehti ostamisen arvoinen ku se maksaa 6e? :D Ja voiko joku skannata/ottaa kuvan siitä jutusta? ;)
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja -Summer- » To Huhti 09, 2009 2:09

Melissa kirjoitti:Onko lehti ostamisen arvoinen ku se maksaa 6e? Ja voiko joku skannata/ottaa kuvan siitä jutusta?

Samaa toivoisin :)

Koululla näkyi tuo lehti olevan ja satuin kannessa näkemään Teten ja Guillen :> Muuta en kyllä tiedä.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Januska » To Huhti 09, 2009 9:50

-Summer- kirjoitti:
Melissa kirjoitti:Onko lehti ostamisen arvoinen ku se maksaa 6e? Ja voiko joku skannata/ottaa kuvan siitä jutusta?

Samaa toivoisin :)

Koululla näkyi tuo lehti olevan ja satuin kannessa näkemään Teten ja Guillen :> Muuta en kyllä tiedä.


En nyt tiedä onko lehti teidän mielestä ostamisen arvoinen, itse ostaisin nimittäin kaikki lehdet joissa on vähänkin juttua serranoista (lukuunottamatta tv-lehtiä) Aukeamallinen kuvia serranoista, sitten niihin on laitettu puhekuplia, joitain pieniä sanoja/sanontoja espanjaks. Eli espanjan kielen oppimiseks tehty juttu :D . Sitten on pientä haastattelua Natysta ja Victorista. Haastattelu on kuitenkin haettu jostain netistä, sillä olen nähnyt sen aikaisemminkin. Kuvia en oikein osaa tietokoneelle laittaa, enkä nyt ole kotonakaan :(
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Melissa » Ma Huhti 13, 2009 10:55

Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:
Melissa kirjoitti:Onko lehti ostamisen arvoinen ku se maksaa 6e? Ja voiko joku skannata/ottaa kuvan siitä jutusta?

Samaa toivoisin :)

Koululla näkyi tuo lehti olevan ja satuin kannessa näkemään Teten ja Guillen :> Muuta en kyllä tiedä.


En nyt tiedä onko lehti teidän mielestä ostamisen arvoinen, itse ostaisin nimittäin kaikki lehdet joissa on vähänkin juttua serranoista (lukuunottamatta tv-lehtiä) Aukeamallinen kuvia serranoista, sitten niihin on laitettu puhekuplia, joitain pieniä sanoja/sanontoja espanjaks. Eli espanjan kielen oppimiseks tehty juttu :D . Sitten on pientä haastattelua Natysta ja Victorista. Haastattelu on kuitenkin haettu jostain netistä, sillä olen nähnyt sen aikaisemminkin. Kuvia en oikein osaa tietokoneelle laittaa, enkä nyt ole kotonakaan :(


Selvä ;D
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa