Serranoboksit

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Corazón » La Marras 29, 2008 5:10

Joo, olen huomannut mainoksen :wink: Ekaa kertaa kun mainos tuli ja kuulin tutun biisin, niin kiiruhdin äkkiä tv:n luo. Hyvä mainos :D

Täällä ei ainakaan torstaina ollut Anttilassa dvd-boxia, laitoin sitten torstaina sen tilaukseen kun ajattelin, että Anttilasta ei sitten tiedä tuleeko sinne koska niitä. Perjantaina sitten lehdessä niitä jo mainostettiinkin..No ens viikolla joka tapauksessa pääse katselemaan.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 6:10

ViestiKirjoittaja Flowers » Pe Joulu 05, 2008 2:57

Corazón kirjoitti:Joo, olen huomannut mainoksen :wink: Ekaa kertaa kun mainos tuli ja kuulin tutun biisin, niin kiiruhdin äkkiä tv:n luo. Hyvä mainos :D

Täällä ei ainakaan torstaina ollut Anttilassa dvd-boxia, laitoin sitten torstaina sen tilaukseen kun ajattelin, että Anttilasta ei sitten tiedä tuleeko sinne koska niitä. Perjantaina sitten lehdessä niitä jo mainostettiinkin..No ens viikolla joka tapauksessa pääse katselemaan.


En ole nähnyt tuota mainosta, ei taida kovin usein pyöriä telkkarissa :roll:
Ois kiva nähdä :wink:
Oliko pitkäkin mainos?
Kuva
Kuva
Avatar
Flowers
TriplaDiego
 
Viestit: 3241
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 1:39
Paikkakunta: Itä-Suomi<3

ViestiKirjoittaja Shelle » Pe Joulu 05, 2008 3:04

Flowers kirjoitti:
Corazón kirjoitti:Joo, olen huomannut mainoksen :wink: Ekaa kertaa kun mainos tuli ja kuulin tutun biisin, niin kiiruhdin äkkiä tv:n luo. Hyvä mainos :D

Täällä ei ainakaan torstaina ollut Anttilassa dvd-boxia, laitoin sitten torstaina sen tilaukseen kun ajattelin, että Anttilasta ei sitten tiedä tuleeko sinne koska niitä. Perjantaina sitten lehdessä niitä jo mainostettiinkin..No ens viikolla joka tapauksessa pääse katselemaan.


En ole nähnyt tuota mainosta, ei taida kovin usein pyöriä telkkarissa :roll:
Ois kiva nähdä :wink:
Oliko pitkäkin mainos?

Se mainos ei kylläkään ole kovin pitkä, ehkä 3-7 sekuntia kestävä mainos.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 6:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja René » Pe Joulu 05, 2008 5:40

Meillä ... Mulla on kaudet 1-4.1 ja jouluksi tulee 4.2 :)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja SRO » Pe Joulu 05, 2008 5:45

Minun dvd-hyllystä löytyy kaudet 1-3 ja jouluksi sinne löytävät tiensä myös molemmat neloskauden osat!
Kuva
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 3:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Pe Joulu 05, 2008 6:07

SRO kirjoitti:Minun dvd-hyllystä löytyy kaudet 1-3 ja jouluksi sinne löytävät tiensä myös molemmat neloskauden osat!


Mulla sama. :)
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 7:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Fausto » Ke Joulu 10, 2008 9:33

Onko kukaan nähnyt Serranoboxeja myytävän tarjouksessa.. tai yleensäkään HALVALLA?. Olen seurannut useiden tavaratalojen sekä nettikauppojenkin hinnoittelua pitkin syksyä. Ties miten paljon erilaisia tarjouksia, edullisia sarjoja ja boxeja löytyy, mutta Serrano-boxit näyttävät olevan joka paikassa AINA täyteen hintaan, ihan ensimmäisestä tuotantojaksosta tähän uusimpaan..
Kuva
Avatar
Fausto
Diego Serrano
 
Viestit: 1452
Liittynyt: To Elo 14, 2008 1:15
Paikkakunta: Lappeenranta

ViestiKirjoittaja Corazón » To Joulu 11, 2008 7:22

Fausto kirjoitti:Onko kukaan nähnyt Serranoboxeja myytävän tarjouksessa.. tai yleensäkään HALVALLA?. Olen seurannut useiden tavaratalojen sekä nettikauppojenkin hinnoittelua pitkin syksyä. Ties miten paljon erilaisia tarjouksia, edullisia sarjoja ja boxeja löytyy, mutta Serrano-boxit näyttävät olevan joka paikassa AINA täyteen hintaan, ihan ensimmäisestä tuotantojaksosta tähän uusimpaan..


Muistaakseni joskus aiemmin syksyllä 1. ja 2. kausi olivat hintaan 14.95/kpl, jos en ihan väärin muista. Mutta ainakin joku tarjous niistä oli.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 6:10

ViestiKirjoittaja SRO » To Joulu 11, 2008 8:09

Corazón kirjoitti:
Fausto kirjoitti:Onko kukaan nähnyt Serranoboxeja myytävän tarjouksessa.. tai yleensäkään HALVALLA?. Olen seurannut useiden tavaratalojen sekä nettikauppojenkin hinnoittelua pitkin syksyä. Ties miten paljon erilaisia tarjouksia, edullisia sarjoja ja boxeja löytyy, mutta Serrano-boxit näyttävät olevan joka paikassa AINA täyteen hintaan, ihan ensimmäisestä tuotantojaksosta tähän uusimpaan..


Muistaakseni joskus aiemmin syksyllä 1. ja 2. kausi olivat hintaan 14.95/kpl, jos en ihan väärin muista. Mutta ainakin joku tarjous niistä oli.


Ne boksit taitavat olla vaan niin suosittuja, ettei hintoja tarvitse laskea. Olen samaa mieltä hintojen kalleudesta mutta jotkin boksit ovat myös kalliimpia. Tämän siitä saa kun seuraa suosittua sarjaa..
Kuva
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 3:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Evilman » To Joulu 11, 2008 8:12

SRO kirjoitti:
Corazón kirjoitti:
Fausto kirjoitti:Onko kukaan nähnyt Serranoboxeja myytävän tarjouksessa.. tai yleensäkään HALVALLA?. Olen seurannut useiden tavaratalojen sekä nettikauppojenkin hinnoittelua pitkin syksyä. Ties miten paljon erilaisia tarjouksia, edullisia sarjoja ja boxeja löytyy, mutta Serrano-boxit näyttävät olevan joka paikassa AINA täyteen hintaan, ihan ensimmäisestä tuotantojaksosta tähän uusimpaan..


Muistaakseni joskus aiemmin syksyllä 1. ja 2. kausi olivat hintaan 14.95/kpl, jos en ihan väärin muista. Mutta ainakin joku tarjous niistä oli.


Ne boksit taitavat olla vaan niin suosittuja, ettei hintoja tarvitse laskea. Olen samaa mieltä hintojen kalleudesta mutta jotkin boksit ovat myös kalliimpia. Tämän siitä saa kun seuraa suosittua sarjaa..


Niinpä.

Oletan kuitenkin, että kun tulee viides kausi, niin kaikki edeltävät kaudet saisi halpaan yhteishintaan. Kannattaa odottaa ehkä tammi-/helmikuuhun.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 6:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » La Joulu 27, 2008 12:31

Natalia-Fan kirjoitti:
SRO kirjoitti:Minun dvd-hyllystä löytyy kaudet 1-3 ja jouluksi sinne löytävät tiensä myös molemmat neloskauden osat!


Mulla sama. :)


Samalla meen teidän kanssa :D
Omistan 1-3 Kaudet 8)
Pitäis varmaa hankkii 4 tuottiksen kaudet :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 1:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja JCK » La Joulu 27, 2008 12:35

Mogambo4life kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SRO kirjoitti:Minun dvd-hyllystä löytyy kaudet 1-3 ja jouluksi sinne löytävät tiensä myös molemmat neloskauden osat!


Mulla sama. :)


Samalla meen teidän kanssa :D
Omistan 1-3 Kaudet 8)
Pitäis varmaa hankkii 4 tuottiksen kaudet :D


Sain joululahjaksi neloskauden kakkososan! :D En ole kyllä vielä ehtinyt katsomaan sitä yhtään. Toivon mukaan laatu olisi kokonaisuudessaan hyvä.
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 4:16

ViestiKirjoittaja SRO » La Joulu 27, 2008 6:54

Neljäs kausi on nyt hyllyssä ja ihan ok laatu on. Parempaan olisi ehkä pystytty dvd:n toteutuksessa, mutta ei tämä enää yllättänyt, mutta Serranot boksista löytyy ja se on tärkeintä. :wink: Pitää miettiä sitten 5. kauden kohdalla ostanko, koska sekin varmaan julkaistaan kahdessa osassa, eikä kausi ole niitä parhaita. :roll:
Kuva
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 3:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Maikki » La Joulu 27, 2008 7:23

Ostin vähä aikaa sitten 4 kauden ekan osan. Nyt omasta hyllystä löytyy kaudet 1,3 ja toi 4 :)
Avatar
Maikki
Santiago Serrano
 
Viestit: 891
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:25

ViestiKirjoittaja René » La Joulu 27, 2008 8:17

Nyt mullaki on 4.2 :)Sain sen joululahjaks siis.Kertokaa mikä jakso on se keinukohtausjakso? En oo ikinä nähny sitä :)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa