Pahin Serrano- mokasi?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Pahin Serrano- mokasi?

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Ti Syys 23, 2008 8:54

Ajattelin tehdä tällaisen topicin :) eli kysymys kuuluu: Mikä on pahin serrano- mokasi? Omani on se, kun en silloin vielä tiennyt serranoista melkein mitään niin sanoin kaverilleni ihan pokkana: "Tiesiks sä, et Tete ja Eva on oikees elämäs sisaruksia??!!" No, kaverini siihen: "Ei ne ole sisaruksia. Sánchez on yleinen sukunimi Espanjassa." Olin ihan nolona ja punainen kuin tomaatti :D mokia siis tänne kirjoittamaan :)
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Syys 27, 2008 6:00

Pahin Serranomokani on se, kun ajattelin ennen koukkuun jäämistä ja sarjan näkemistä, että: "Onpa varmaan surkea sarja...". Loppu on sitten historiaa ja olen Suomen suurimman Serranofoorumin Kenttäylläpitäjä.
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150451
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja it's me » La Syys 27, 2008 6:49

2007 kesällä, ku en vielä oikein osannu hahmojen nimiä, niin päivän ajan sanoin Guillea Tetéksi :lol: ja pitkään luulin, et Lucía kuolee jossain terrori-iskussa, sillä oli tajunnut vähän kaverin puheet väärin :lol:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Syys 28, 2008 5:00

Ensimmäinen jakso, jonka näin, oli vuosi sitten kesällä, jossa Diego ja Fiti meni Santin kotiin ja löysi sieltä ihan kauheesti rahaa. Aattelin, että he ovat jotain kauheita rosvoja. En tiennyt, että Santi on Diegon veli. Ja olen ollut varmaan alkuvaiheessa muutenkin ihan kujalla, kun en tiennyt kuka on kuka.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Victorkio » Su Loka 19, 2008 11:15

Pahin mokani on varmaan se kun olin katsonut serranoja yhden jakson verran sepitin kaverilleni innoissaan, joka oli katsonut serranoja alusta asti, että "mä haluisin kyllä nähä Guillen ja Teten siviilis, että näkisin onko ne hyvii ystävii ku tuosa näyttelevät kerran kaksosii jotka ei voi sietää toisii. Sitte se Marcos ja Eva on varmaan hyvii ystävii ku näyttelee noin luontevasti noita kaksosia." :D
Kaveri katto vähän oudosti ja kysy että tiiänkö nyt ihan varmasti, että mikä on serranon perheen juoni? Vastasin, että joo mutta sitten olin nolona ku kuulin, että se on uusi perhe eikä Guille ja Tete sekä Marcos ja Eva oo kaksosia/sisarruksia vaan sisar- ja velipuolia :D
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja katy » Ma Loka 20, 2008 1:11

Vielä joskus vähän yli vuosi sitten ajattelin että Serranon perhe on jotain sietämätöntä pelleilyä, jossa on ihan tuulesta temmattu juoni, raivostuttavan nopeesti espanjaa kälättävät hahmot ja surkeet näyttelijät. Nauroin vanhemmille kun ne oli kattonu pari jaksoo ja tykänny siitä. : D Katoin yhen jakson, nauroin kaikille jutuille ihan vatsa kippurassa ja hetken päästä se puhenopeuskin tuntu jo ihan normaalilta. Silloin alussa en ollut tietenkään ihan juonesta perillä ja tiesin että osa perheen lapsista on Diegon ja osa Lucían, mutten tiennyt ketkä oli kenen. Ja jos oikein muistan, luulin hetken Fitiä Diegon ja Santin veljeks. (: Ja yllättäen kun Wikipediasta löyty hyvin juttua sarjan hahmoista ja muusta niin hetken päästä olin ihan mukana sarjassa ja sitäkin pahemmin koukussa.
Kuva
Avatar
katy
Cogito ergo sum
 
Viestit: 6384
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:11
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja SRO » Ti Loka 21, 2008 3:28

Se kun aluksi lyttäsin sarjan surkeasti käsikirjoitetuksi Espanjalaisten kälättäjien hömppäsarjaksi.Se johtuu siitä että osuin katsomaan serranoja ekoja kertoja kohtiin joissa lapset haahuilevat kirkon pihassa säikkyen kuin 4-vuotiaat ja Fiti näkee avaruusolentoja! Myöhemmin huomasin paremmat puolet ja jäin koukkuun. :D
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 2:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Coco » To Marras 06, 2008 9:53

No en nyt sanois oikein mokaksi, mutta sarjan alkaessa ajattelin "No tuskinpa tällä nyt tulee olemaan kovin korkeat katsojaluvut.." Mutta sitten kävi toisin
:P Itseasiassa se ihmetyttää vieläkin, vaikka hyvä sarja on :wink:
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » La Joulu 27, 2008 8:14

Yhdessä jaksossa kun Marcos lähti Raquelin kanssa sen auton kanssa niin luulin että siinä jaksossa Marcos lähti sarjasta,kun en katsonut sitä loppua missä Diego meni hakemaan Marcoksen :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Sunna » Ma Joulu 29, 2008 1:55

Aluks mä nauroin mun veljelle kun se katto serranoita. Sanoin et se on ihan huono sarja yms. Sitte katoin pari jaksoo ja olinki sitten koukussa. Mun veli muistuttelee mulle aina ku kirjottelen tänne et "toihan oli se surkee sarja!"
Sit joskus luulin et Lucia ja Candela on sisaruksia ja sit luulin myös et Fiti on Diegon veli. Nyt hävettää :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
Sunna
Santiago Serrano
 
Viestit: 849
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 11:53
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja sotka » Ma Joulu 29, 2008 5:25

Paljon ennen kun aloin kattoon serranoita yks kaveri sano: et sielt tulee teeveestä serranot. Me pistettiin ykköselle ja sit mun pikkusisko oli siin vieres.

Just kun me oltiin kattoo sitä niin sit siin tuli se kohta mis Eva löi Joan Manuelia kitaralla päähän olin silleen et en mä tota ainakaan kato enään koskaan. Nyt katon kaikki jaksot.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Corazón » Ma Joulu 29, 2008 7:43

Ekana kesänä jolloin Serranoja televisiossa näytettiin ja silloin sisko seurasi sarjaa, ajattelin, että koko sarja on täyttä pelleilyä ja miten kukaan jaksaa tuota katsoa...Seuraavana kesänä jäin koukkuun.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja NHK » Ti Joulu 30, 2008 12:50

Joskus kun ekaa kertaa katsoin mietin alkuun, että kuka nyt tämmöistä p*skaa voi katsoa. Pian huomasin että minähän sitä samaa p*skaa katson ja koukkuun jäin.
Kuva
Kuva
Kuva
Neljä parasta
Avatar
NHK
TuplaDiego
 
Viestit: 2605
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 1:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Ocku » La Elo 01, 2009 5:01

Ei tää nyt mikään "moka" oo, mutta kun ekan kerran kattoin niin mietin vaan että turha espanjalainen saippusarja sieltä tulee ja jatkuu tuntitolkulla... Ensimmäinen jaksoni ei ollut mikään maailman parhaan ensivaikutelman antava, mutta kuokkuun jäätiin kuitenkin.
Ocku
Chuky Salas
 
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2009 8:33
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Januska » Su Elo 02, 2009 12:09

No mä luulin aluks kun katoin ensimmäistä jaksoani (jaksoa nakkisota), että Santi on niinku Carmenin mies ja niitten lasten vaari :lol:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa