Pahin Serrano- mokasi?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja -Summer- » Su Elo 02, 2009 10:58

Mä näin tokasta jaksosta lähtien sarjan, ja sillon ajattelin et eeeeiiii kun serkku raahas mut mummolan yökyläreissun aikana telkkarin ääreen :D Nyt oon suurempi fani kun serkkuni.

Nooh mummolassa katoin Serranoita ja se oli se jakso kun viidennellä kaudella nuoret lähti mökkireissulle :D Mummu tietty tuli just siinä vaiheessa olkkariin kun Afri ja Marcos suuteli ja Raul ja Marcos alko tapella. Mummun kommentti kuulu "Hui kamala, käännä nyt jo, kun naisesta tappelevat..."
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Elo 04, 2009 1:30

Pahin Serranomokani on se, kun luulin, että Santiago on "perheen pää". Ensimmäinen jaksoni oli siis 66, jolloin Diego oli poissa ruudusta. Ei muuten, mutta kun kaveri puhui Serranojen "perheen päästä" enkä ollut koskaan katsonut vielä sarjaa, niin erehdyin luulemaan Santiagoa perheen pääksi. Ei se kauaa kuitenkaan kestänyt, kun Diego tulikin jo takaisin.

Eipä taida muuta sitten ollakaan.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Joyeux » Ti Syys 01, 2009 12:23

Mun suurin moka on tietenkin se etten alkanut heti tätä katsomaan vaan aivan liian myöhään! Ja kaiken lisäksi vielä haukuin huonoksi, kun olin joskus nähny n. 10 min...

Alussahan niitä kaikkia kommelluksia piisasi. Tarkkaan en enää muista kuin sen, että luulin Fitiä Santin sekä Diegon veljeksi. Mutta melkein velihän hän onkin, ainakin herrojen omien sanojen mukaan, aina välillä ainakin. (:
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 05, 2009 8:22

Kun selitin äitille Carmenista jtn niin sanoin "Carmiago" :D repesin siinä itekkin pahasti,äiti vaa katto vähä kauempaa että mikäs tuolle tuli.. :D :lol:
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Marras 15, 2010 4:25

Minulla myös moka se, että aloin katsomaan sarjaa suht myöhään.. mutta myös tälläinen moka. Kaveri kertoi minulle näistä nuorista, että minkä ikäisiä he ovat oikeasti ja minkä ikäisiä ovat kuvaushetkellä olleet ja tajusin hetkellisesti sen, että he olivat tyyliin jotain 14-18 silloin :D niin sitten möläytin kaverilleni, että "katsoin yhden kuvan serranojaksoista mitä näytetään tällä hetkellä Espanjassa, niin Guille ja Tete ovat siinä jotain 22-vuotiaita :D" tälläinen moka minulla sattunut, mutta kaveri kuittasi sen virhe tietoni nopeasti :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja serranofani2011 » Su Helmi 13, 2011 2:04

Ensimmäiset kolme tuotantokautta jokainen yhdessä dvd-kotelossa.Enpä kaupassa yhtään katsonut neljättä tuotantokautta ostaessa että niitä on vol 1 ja vol 2.Tietenkin ostokseni oli vol 2,kesti pitkään tajuta ykkösosan puuttuvan :( .Sekin vähän harmittaa kun katsoin tuotantokaudet "väärässä järjestyksessä" kun en niitä tvstä ennättänyt seuraamaan.Tilasin tuotteet verkkokaupasta ja toimittivat ensin seitsemännen ja kahdeksannen kauden jaksot,viitosesta ja kuutosesta jäi toinen levy pois tjs.Viimeisen jakson katsottuani meni hetkeksi hmm into koko sarjaan,sarjan lopetus kuitenkin kohtuu yllättävä.Itse uskoin vielä senkin jälkeen kun Diego kiipesi sillankaiteen väärälle puolelle ettei hän hyppää...
Avatar
serranofani2011
MESSIASDIEGO
 
Viestit: 66863
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 1:05
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja Tigre » Pe Helmi 25, 2011 4:31

Katsellessani uusia kausia unohdin kokonaan kuka oli esimerkiksi Andres ja vähän kyllä hävetti, kun hän oli kumminkin aika paljon esillä kaudella 1. Tästä on jo aika kauan silti aikaa.
Avatar
Tigre
TuplaDiego
 
Viestit: 2701
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2011 2:57
Paikkakunta: Satakunta

ViestiKirjoittaja Jennaa » La Kesä 11, 2011 10:13

Kun katsoin ekaa Serrano jaksoani eli sitä jaksoa, jossa Raúl esitti Marcosin tyttöystävää niin luulin sillon että Raúl on oikeesti tyttö :lol: Kyl vähän katoin sillo et ompas outo jotenki ton ulkonäkö :mrgreen:
Kuva
Avatar
Jennaa
HYPERDIEGO
 
Viestit: 43851
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 9:01

ViestiKirjoittaja Number1Fan » Ke Tammi 25, 2012 8:33

[color=blue][b]Pahin mokani on s
Avatar
Number1Fan
Paquillo
 
Viestit: 73
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 8:05

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa