Miksi juuri Serranot!!?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Miksi juuri Serranot!!?

ViestiKirjoittaja Churro » To Tammi 01, 2009 6:28

Tänne mielipiteitä, miksi Serranot vaan on niin YLIVOIMAISEN hyviä ja miten, miksi ja milloin innostuitte Serranoista!
:D :D :D :D
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja it's me » To Tammi 01, 2009 6:37

No mul kai ainaki vaikuti se et ne ei oo enkuks niinku suurin osa ohjelmista, jolloin en yleensä jaksa perehtyä niihin. muutenki ohjelma oli erilaine ku yleensä tv:sä, ni päätin kattoo tarkemmin, ja jäin koukkuun ohjelmaan, sen mahtavien henkilöhahmojen ja huumorin (joka nykyään on kyllä melkein kuollut sarjasta :( ) takia
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Tammi 01, 2009 10:46

Tällanen kysely oli jossakin muuallakin, joten lainaan omia sanojani. Tässä siis syitä Serranon perheen ylivoimaisuuteen:
1. Hyvät näyttelijät
2. Äijätrio (+ muut hahmot)
3. Ei mitään Salkkari tai jenkkipaska-tyyliä
4. Espanjan kieli
5. Sarjan monipuolisuus (mm. huumori, suhteet, tragediat, ongelmat, perhe...)
6. Pitkät jaksot, joihin mahtuu paljon sisältöä
7. Käsikirjoittat (ilman heitä ei sarjaa olisi)
8. Se, että sarjaan ei kyllästy, jaksaa katsoa moneen kertaan
9. Huumori (saa nauraa joka jaksossa)
10. Todentuntuisuus (pikku poikkeuksia lukuun ottamatta, jos niitäkään on)

Aloin katsella sarjaa 1,5 vuotta sitten, kesällä. Tuntuu, että siitä on kauheasti aikaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja NHK » To Tammi 01, 2009 10:49

Itse olen aika samolla linjoilla it's me:n kanssa. Serranot on vain niin erillaisisa, mitä "normaalit" televisio ohjelmat mitä nykyisin tulee. Todella kaukana jostain perus jenkkisarjoista, joka on mielestäni todella hyvä asia.
Kuva
Kuva
Kuva
Neljä parasta
Avatar
NHK
TuplaDiego
 
Viestit: 2605
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 1:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Tammi 01, 2009 10:53

Olen joskus tainnut vastata tämän tyyppiseen kysymykseen mutta vastaan tähänkin.
Sarjalla on joku erikoisuus,hyvät näyttelijät,Hyvät juonikuviot,huumori,musiikki,rakkaustarinat,draama kaikki mitä voi etsiä on hyvää sarjassa vaikka olen it's me kanssa samaa mieltä monet noista asioista on ollut heikossa asemassa 7 tuotantokauden ja 8 tuotantokauden aikana mun mielestä.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja E_frica » To Tammi 01, 2009 11:38

Hyvät henkilöt, joilla ihanat persoonallisuudet, toimiva juoni, Espanjan kieli ja monipuolisuus. Sarja on todella monipuolinen! :D
... y te quiero mucho <3

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
E_frica
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Marras 05, 2008 6:22

ViestiKirjoittaja Alice » Pe Tammi 02, 2009 9:30

Ehkäpä Espanjankieli,hyvät näytteijät ja hyvä juoni tekee Serranoista niin ylivoimaisen hyvän! Ja sekin kun se on niin erilainen ku jotku salkkarit ja kaikki amerikkalaiset sarjat!
Avatar
Alice
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 361
Liittynyt: La Loka 18, 2008 4:50

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ma Tammi 06, 2020 2:56

NHK kirjoitti:Itse olen aika samolla linjoilla it's me:n kanssa. Serranot on vain niin erillaisisa, mitä "normaalit" televisio ohjelmat mitä nykyisin tulee. Todella kaukana jostain perus jenkkisarjoista, joka on mielestäni todella hyvä asia.

Tämä ja Serranoita ei "tekohengitetty" väkisin pidemmälle kuin mihin juoni antoi periksi vaikka oon yhä Ecijalle ja Pinalle katkera loppujaksosta [tralalaa] [alkupFM]
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa