Vanhempienne/läheisten suhtautuminen serranon perheeseen??

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 01, 2009 6:07

Äidin kanssa on nyt viimeset kaks jaksoo kattonu. Piti kyllä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Elo 11, 2009 10:35

1. isoveli: *sattuu paikalle aina, kun tulee rohkea kohtaus* "Jaahas, jaahas..."
2. isoveli: "Aahaa, yllätys, yllätys, pikkusiskoni katsoo Cerraanon perhettä!"
Isä: "Siis tää sarja perustuu vaan valehteluun, koko ajan vaan valehdellaan, siis ei mitään ideaa..."
Äiti: "Taas ne Serranot!"
Serkku/paras frendi: "Serranot, ihanaa!"
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja lillye » Ke Elo 19, 2009 9:32

Äiti alunperin tutustutti minut Serranoon sanomalla joskus "Sä varmaan tykkäisit tästä myös!". Äiti tuijotti pari kesää sitten joka aamu Serranot, joten minäkin sitten parin jakson jälkeen jäin koukkuun c(: Tänä kesänä minä olen ollut ainoa aktiivinen Serranon katselija, äiti tosin pyysi että nauhotan tämän vikan jakson.
Avatar
lillye
Guillermo Serrano
 
Viestit: 408
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 3:36

ViestiKirjoittaja Glaymore » To Elo 20, 2009 3:16

Kukaan perheenjäsen ei katso, kukaan tuttava ei katso eikä kaveritkaan :) Olen kai sitten niiden mielestä outo jos katson Serranoita :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Glaymore
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 07, 2008 6:04

ViestiKirjoittaja René » Ti Syys 08, 2009 8:07

Mun perheen suuntautuminen Serranoon on muuttunu aika radikaalisti.
Isä ja äitipuoli ennen katteli ku hullu puuroa, mutta se nyt näyttää olevan minä. Tosin Serranot on vähentyny, ku innostus on vähän lopahtanut... Voyager on jännempi.

Mutta kuitenkin. Mä kattelen Serranoa kuitenkin 2 krt. viikossa, säännöllisesti. Alotin viime viikolla. Kattelen siis Tiistaisin ja Keskiviikkoisin, kuten kesälläkin. Se rytmi on mielestäni hyvä kun siihen on nyt tottunut.

Isä on jo oikeastaa, että "taasko serranoita?", jotenkin kyllästyneen kuuloinen... Eipä voi mittään. Osa sukulaisista on unohtanu Serranot ku ne loppu. Serkkukaan ei kattele enää kovinkaan paljoa, joskus mun kanssa, mutta oikeastaan ne pälättää vaa ja me ollaan koneella ja välillä vilkaistaan. Sama juttu tätini (ongelmalapsi) kanssa. Oikeastaan ainoa, joka Serranoita kattelee kanssani on vähä-älyinen ADHD-veljeni :lol: No hän keskittyy vaan eka 10minaa ja lähtee vetään. Olen kuin sukuni ainoa Serrano-fanittaja. Lajinsa viimeinen. Eipä tuokaan haittaa.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Syys 09, 2009 9:26

Äidin kanssa on viimeks kattonu. Iteltäki on jäännyt melkein kaheks viikoks koko kattelu väliin :oops: . Pitäispä tässä ehkä kohta verestää muistia.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Dentwis » Ma Tammi 04, 2010 12:13

Sisko katselee Serranoita, ja äiti on yleensä myös, joskaan ei läheskään joka kerta ja on siinä samalla puuhastellut muutakin. Kuitenkin se ihan tykkää sarjasta jne. Isä sen sijaan lähinnä huokailee, kun Serranot edes mainitaan ;D
Avatar
Dentwis
Candela Blanco
 
Viestit: 156
Liittynyt: To Joulu 31, 2009 4:49

ViestiKirjoittaja White » Ti Tammi 05, 2010 3:06

Dentwis kirjoitti:Isä sen sijaan lähinnä huokailee, kun Serranot edes mainitaan ;D


Sama juttu :lol:
Kuva
Avatar
White
Guillermo Serrano
 
Viestit: 476
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 5:12
Paikkakunta: TRE

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Tammi 05, 2010 5:27

En halua edes katsoa serranoita jos äiti tai isä on lähettyvillä. Kommentit on niin typeriä. :lol: Katon vaikka areenasta serranot mielummin. :D
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja spain1 » Ti Tammi 12, 2010 2:31

Isäni luultavasti ei ole koskaan katsonut mutta äitinii pitää serranoista.
Avatar
spain1
 
Viestit: 22
Liittynyt: La Loka 10, 2009 10:53
Paikkakunta: salo

ViestiKirjoittaja FranSerrano » To Helmi 04, 2010 5:37

Minun vanhemmat on aina silleen: "Taasko sinä katsot Serranoita?"
Iso-veli aina kyseli multa : "Mitä siinä on tapahtunut, missä jaksossa se Lucia kuoli?"Kesällä, kun Serranot tuli telkkarista niin koko perhe seuras sitä..
Muut sukulaiset: Mummo katsoo ja serkku myös..
Kuva
Kuva
Avatar
FranSerrano
Francisco "Curro" Serrano
 
Viestit: 255
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 4:29
Paikkakunta: Savo

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Ma Maalis 01, 2010 6:41

No äitini ei seuraa Serranoita, mutta eipä sillä mitään vastaankaan ole kyseisestä sarjasta. Isäni taas ei pidä ollenkaan. Kyseli joskus "Kuinka jaksat kattoa sellasta roskaa?"..
Mutta kummitätini/tätini on ihan hulluna Serranoihin! :D
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Ma Maalis 01, 2010 7:02

Meillä iskä on jokusen jakson kattonu ja naureskellu Fitille.. Äitiki on muutaman kattonu, mutta harvemmin. Sisko kattoo melkein joka ilta dvd:ltä, joten koukussa se on (; Ekan kerran katoin Serranoita mummolla ja ukilla, nekin tykkää Serranoista : D
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Jennaa » Ke Kesä 15, 2011 12:52

No mun sisko heräs aina sillo kattoo mun kaa Serranot kun ne tuli sillo joskus 9.15 tai jotai sinne päin. Ja halus kyllä ihan itse kattoo, ei mistään olosuhteiden pakosta, mutta nyt sitten kun Serranot on loppunu ja mä jankkaan noita jaksoja DVD:ltä nii siltä rupee kuulema menee hermot, kun en muka tee mitään muuta :D Tykkää kuiteskin Serranosta jollain tasolla ja sillon aikoinaan aika paljonkin piti. Ei kyllä lähellekkään yhtä kova fani kun mä :D

Äiti kyllä katto satunnaisia jaksoja sillon kun Serranoja TV:stä tuli ja kyllä kyseli aina et mitäs noille on tapahtunu jne kun ei kaikkia jaksoja ollut seurannut. Mut nyt sitä ärsyttää ihan hirveesti kun katon noita Serranoja uusintana aina vaa sanoo "Iha hölmönä katot noita vanhoja jaksoja uudestaan ja uudestaan".

Isä taas pitää sarjaa aika hölmönä ja nauraa sille (nauraa etenkin äijätrion puheen nopeudelle ja tyylille :D), mutta eipä se oikeestaan tiiä miten paljon oikeesti Serranoo katon kun ei se meillä kotona edes asu. Että varmaa silläki menis hermot mun Serranon katsomisen kanssa jos täällä asuis :D
Kuva
Avatar
Jennaa
HYPERDIEGO
 
Viestit: 43851
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 9:01

ViestiKirjoittaja miina » Pe Kesä 24, 2011 11:33

Eihän se noita porukoita pahemmin haittaa,miksi haittaisi, ei sarjassa mitään pahaa ole! Ainoastaan telkusta voi tulla riitaa, jos joku muu haluaa katsoa muuta ohjelmaa ja sitten tulee pikku riitoja helposti.

Meijän äiti, jos sillä ei oo muuta tekemistä, niin kyllä kattoo sarjaa mun kanssa.
miina
 
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Kesä 17, 2011 6:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron