Vanhempienne/läheisten suhtautuminen serranon perheeseen??

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Vanhempienne/läheisten suhtautuminen serranon perheeseen??

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Tammi 04, 2009 3:06

toivottavasti tällasta tai samantapaista aihetta ei vielä oo.eli laittakaa miten vanhempanne/läheiset suhtautuu serranon perheeseen tai siihen, että katsotte sitä. + = positiivisesti, - = negatiivisesti ja : = siltä väliltä. laittakaa myös perustelu tai pieni "selitys" mukaan.

Minä alotan.
- tai : , koska katson sitä "kokoajan" ja ne ei tykkää siitä että siinä puhutaan päällekkäin ja muutenkin ne aina käskee laittamaan pienemmälle:D mutta saan kumminkin katsoa sitä aina kun telkkari on vapaa...
Kuva
Avatar
m_oona
KvarttiDiego
 
Viestit: 4401
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 2:00
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja René » Su Tammi 04, 2009 3:20

Isä ja äitipuoli: Hulluina Serranoon kuten mäki. Ollaan nyt katottu noi kaikki ilmestyneet DVD:t ja mä ainaki katon niit koko ajan vaa lisää :D

Äiti: Ei tiiä ees varmaa koko sarjaa.

Muut sukulaiset: Serkku kattoo vähän, tosin lopetti vähän kattomista ku Lucía kuoli. Ongelmalapsella on DVD:t 1-3 joten fanittaa jonkin verran,. muttei paljoa kuten huomasitte silloin joskus...
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Tammi 04, 2009 4:07

+
Äitee ja isukki: Ei ne sen kummempia välitä, joten se kertoo positiivisestä suhtaumisesta. Se mistä ei valiteta, on hyvä.
Sukulaiset: Ei ne ees tiiä koko sarjaa :D
Muut: Ei sen kummemmin nekään. Kyllä ne tietää et katon. Tosin yks IRL kaveri fanittaa kanssa :D
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja sotka » Su Tammi 04, 2009 4:24

Isä: Kattoo sivu silmällä ja sanoo et voisin jotain muuta kattoo.
Äiti: Sanoo aina että voisin kattoo muuta ja laittaa teeveetä lujemmalle et opisin espanjaa. :D

Tädit: Kattoo aina kun on meillä vähän aikaa.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Pahvi » Su Tammi 04, 2009 4:41

Äiti: Ei tykkää ollenkaan, hyvä että saan edes katsoa. Eli silloin katson telkkarista kun ketään ei ole katsomassa
Isä: Valittaa joskus kun katson lähes joka aamu
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Tammi 04, 2009 8:31

Isä ja äiti: eivät katso koko sarjaa, mutta suhtautuvat ihan positiivisesti. Kyllä mä silti välillä saan kuulla, että taasko mä katson Serranoa. Mutta ne on kummatkin tottuneet siihen, että se on mun lempisarja.

Sukulaiset: en tiedä, katsovatko vai eivätkö, enkä edes sitä, että tietävätkö koko sarjasta.

Kamut: Pari kamuista katsoo sarjaa, mutta ei niin intohimoista kuin mä. Yhdellä mun luokkakamulla on epäviralliset Serrano-sivut, mutta ei se ole mikään hyvä kamu.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja it's me » Su Tammi 04, 2009 11:08

MODET HUOMIO!!!!!

tää aihe kuuluu serranon perhe kategoriaan, yleinen osastoon, eikä tänne yleiseen keskusteluun :wink:

ite mun vanhemmat valittaa siitä osku ku nauran paljo, ja sisko kattoo sitä joskus, ainaki sillo ku on uudet jaksot
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja S-T » Ma Tammi 05, 2009 8:00

it's me kirjoitti:MODET HUOMIO!!!!!

tää aihe kuuluu serranon perhe kategoriaan, yleinen osastoon, eikä tänne yleiseen keskusteluun :wink:


Hienoa tarkkaavaisuutta! Tälläinen käyttäjäaloitteellisuus on erittäin toivottavaa. Yleinen keskustelu -palstalle saa postittaa kaikenlaisia aiheavauksia, mutta sellaiset aiheet jotka sopivat selvästi paremmin jollekin toiselle palstalle voidaan tarvittaessa aina siirtää täältä kyseisille kohdennetummille palstoille.

Moderaattoriteam siirtää tämän aiheen kohdennetummalle palstalle mahdollisimman pikaisesti.

Jatkossa keskustelua vain aiheesta.
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289125
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja NHK » Ma Tammi 05, 2009 8:15

Itsellä ainakin vanhemmat katsoo myös Serranoita.
Kuva
Kuva
Kuva
Neljä parasta
Avatar
NHK
TuplaDiego
 
Viestit: 2605
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 1:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Tammi 05, 2009 9:49

Omat vanhempani eivät katso ja ninkuin aina; "Mitä roska ohjelmia sä katsot?" -.-'
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja sipa » Ma Tammi 05, 2009 12:47

Perhe: Äiti suhtautuu postitiivisesti ja välillä katonki sen kanssa Serranoja. :) Iskä saattaa kattoo välil sivusilmäl ja se esittää aina et se ei tykkää siit sarjast yhtää ("espanjalaista pälpätystä") ja näin, mut tiiän et se on oikeesti sen mielestä ihan ok. :D Sisko ei kato, eikä se oikeestaa oo mitää mieltä siitä.

Sukulaiset: En tiiä yhtää et kattooko ne Serranoja tai tietääkö ne sitä edes, ei oo tullu puheeks.

Muut: Osa kavereist kattoo ja osa ei.
Kuva
Kuva
Avatar
sipa
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 382
Liittynyt: To Elo 14, 2008 6:04
Paikkakunta: Helsinki <:

ViestiKirjoittaja Melissa » Ma Tammi 05, 2009 2:58

Vanhemmatkin kattoo joskus Serranoita jos ilmestyy telkkarin eteen kun mä katson Serranoita. Neki repee vähä väliä, että taitaa nekin tykätä Serranoista ;)

Osa sukulaisista ei tiiä että katon tätä ohjelmaa ja osa tietää. Ne jotka tietää niin osa ainakin kattoo kans tätä ohjelmaa ;)

Osa kavereista kattoo ja osa ei.

Sisarukset ei kato. Paitsi sisko tulee joskus katsoo mun kaa :D Se kattoo kyl Santin takia ku se on niin hassu :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Tammi 05, 2009 8:51

Eipä paljoa valita. Isä joskus ihmettelee ja voivottelee, että tälläiseen oon hurhatanu. Siskon poikaystävä on joskus katellu kanssani sarjaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Fausto » Ma Tammi 05, 2009 9:08

Kovasti olen päivittelyä ja ihmettelyä kuullut Serrano-intoilustani. Ilmeisesti perisuomalaiseen jäyhään luonteeseen ei kuulu Serranoiden iloluontoinen elämä, elehtiminen ja äänekäs mekkalointi.

Vanhempieni luona vieraillessa, saan osakseni lähinnä tuhahtelua ja päänpyörityksiä lauantaisin parkkeeratessani tv:n ääreen Serranoiden aikaan. Harvat ystäväni ovat lähinnä epäuskoisia, heidän mielestään kun olen viimeinen henkilö, jonka voisivat kuvitella hurahtavan johonkin saippuasarjaan.

Serranon suuresta suosiosta huolimatta, vaikuttaa että suomessa puree kuitenkin paremmin Ridgen ja Brooken ja muiden puhuvien päiden ihmissuhdepaska kuin elävä ja iloinen espanjalaiskomedia. Hyvin harvassa on ne positiiviset kommentit mitä omassa lähipiirissäni olen Serranon perheestä kuullut. Huvittavaa, mutta jotenkin mieltä lämmittävää, että olen saanut ainoat positiiviset kommentit 10 -ja 11-vuotiailta pikkuserkuiltani. Heistä tuli kertaheitolla hyviä kavereita, nyt kun meillä on yksi yhteinen puheenaihekin... :)

Vaikuttaa vahvasti että vain tällä foorumilla voi vapaasti hehkuttaa Serranoiden suuruutta ja julistaa että VESSAHARJA RULES!!
Kuva
Avatar
Fausto
Diego Serrano
 
Viestit: 1452
Liittynyt: To Elo 14, 2008 12:15
Paikkakunta: Lappeenranta

ViestiKirjoittaja Flowers » Ti Tammi 06, 2009 11:38

Mun pikkuveli (11 v) katsoo kanssani aika usein Serranoita. Se pyytää näyttää niitä koulukohtauksia aina dvd:ltä.
Mut kun ne joskus kavereiden kesken puhuvat Serranoista mun kuullen, niin serranot on yllättäen ihan p:stä :wink: :lol:
Kuitenkin aina ihmeellisesti, kun rupean katsomaan serranoita, niin velihän se siinä nopottaa silmätarkkana katsomassa. Sen suosikki on Tete :wink:

Vanhemmat taas ei kauheesti välitä. Aina kun katson niiden makuuhuoneessa Serranoja, ja äiti tulee just kun on joku Äijätrion kohtaus, niin se aina sanoo: "Et taasko sie katot noita vanhoja ukonrähjiä!" :lol: Siinäpä sit selität et on tässä sarjassa muitakin hahmoja...
Eilen katoin Serranoita olkkarin isommasta telkkarista. Äiti tuli lehteä lukemaan siihen sohvalle. Kummasti vaan nenä oli kokoajan kohti telkkaria, eukä lehden lukemisesta tietoakaan. Jakso oli ekalta tuotantokaudelta, se jossa oli Espanjan kuningas ja Tete oli menossa Ricky Mrtinin konserttiin. Tais äitiäkin vähän naurattaa :wink:
Iskä ei ole ikinä kattonu, mut ei anna noottiakaan.
...no sellaista meijän perheessä.

Osa kavereista kattoo, osa ei
Kuva
Kuva
Avatar
Flowers
TriplaDiego
 
Viestit: 3241
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 12:39
Paikkakunta: Itä-Suomi<3

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa