Vanhempienne/läheisten suhtautuminen serranon perheeseen??

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja SeFa » Ti Tammi 06, 2009 12:46

Joskus kattelin ja äiti tuli olkkariin kans, niin käski vaihtaan, kun "ei tommosta kauheeta molotusta jaksa ainakan kattoo" :lol:
Isä taas vasta viime kesänä kuuli että katon, kun yleinsä siihen aikaa töissä ja sitten kun kuuli että ne kestää niin kauan, niin ihmetteli että miten joku voi jaksaa sellasta kattoo ja sitten se luulee että serranot on "kauniit ja rohkeet kakkonen" :D
Veli aina joskus jää kattoon hetkeks, mutta ei sekän ainakan myönnä että pitäs niistä :wink:
Sukulaisista en paljoo tiedä... aina moni kavereista kattoo.. :)
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Tammi 06, 2009 1:37

Sisko: Katsoo Serranoja ja fanittaa niitä samalla tavalla kuin minä (:

Vanhemmat: Äiti välillä jää hetkeksi kattomaan ja lähtee. Pitää kai ihan ok sarjana. Iskä ei varmaan ees tiedä koko sarjaa :D

Muut: Osa kavereista kattoo, muttei niin fanaattisesti kuin minä. Sukulaiset tuskin kattoo..
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Tammi 06, 2009 5:33

Hmm.. Haluuko joku vaihtaa vanhempia, voin maksaa väliä. :D
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja Isabel » Ke Tammi 07, 2009 5:03

Paras ystäväni on ainut, joka seuraa sarjaa kanssani.
Miestäni ei kiinnosta muu kuin urheilu, ja tyttäreni seuraa ainoastaan lastenohjelmia :wink:
Isabel
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 361
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 3:49

ViestiKirjoittaja Zebah » Pe Tammi 09, 2009 2:02

Itselläni perheessä katsoo kaikki sisarukseni silloin tällöin, mutta pääsääntöisesti minä, ja kaksi siskoani. Jopa mummoni katsoo Serranoa ollessaan serkuillani lapsenvahtina.. Eikä ne lapset (2v ja 5v) edes itse katso :3
Kuva
Avatar
Zebah
Francisco "Curro" Serrano
 
Viestit: 296
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 9:23
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Tammi 09, 2009 4:07

Äiti: Katsoo aina, kun on kotona. Pottumaista, mutta totta. Ennemmin katon yksin, kun sen kanssa. :roll: No, se ostaa näitä kausia sitten, joten propsit siitä.

Isä: Diggaa jollain tasolla, on rekannut tälle foorumillekin.

Pikkuveli (vanhempi): Kattoo, kun on kotona. Katottiin kahdestaan koko eka kausi joululomalla.

Pikkuveli (nuorempi): Katsoo satunnaisesti, mutta vain yhden jakson katsonut alusta loppuun, mutta kertoo diggaavansa ja katsoo varmaan jatkossa enemmän, kun on kusessa sarjaan ton yhden jakson perusteella ja niiden satunnaisten pätkien.

Pikkusisko: En osaa sanoa sen mielipidettä oikeastaan. Vinettää kaikesta, mistä mä diggaan. "Miksi sul on Vanessa kuvaa?! :o" "Miks katot taas Serranoita?" jne.

Muista sukulaisistani en tiedä eikä niitä muita sukulaisia kyllä paljoa (enää) ole. :?
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja SRO » To Tammi 15, 2009 5:09

Äiti: Saattaa katsoa pätkän mutta vain sen takia koska ihmettelee miksi minä jaksan katsoa "hirveää espanjalaisten kälätystä" TV:stä, bokseilta ja sitten että olen ison osan ajatasta tällä foorumilla. Ei ole häneen kuulemma iskenyt eikä kuulemma ymmärrä mikä Serranoissa niin hyvää on. Minustakin rasittavaa kun se joskus tulee katsomaan niitä viereeni ja kyselee koko ajan jostain asian vierestä vaikka tahtoisin keskittyä katsomaan pääasiaa eli Serranoita.

Isä: Ei taida tietää koko sarjasta. Äidin tavoin ainoa hyvä puoli että antaa rahaa bokseihin.

Pikkusisko: Hänen suosikkeihin kuuluu lähinnä lastenohjelmat, tosin on se pari kertaa tunkenut minun huoneeseen katsomaan, mutta ei ole hahmoihin sen enempää tutustunut. Ei katso säännöllisesti.

Isovanhemmat: Harvinaista ja ennen kuulumatonta että ukki ja mummo seuraavat tutuistani eniten jotain ohjelmaa. Kuulemma ovat katsoneet monta jaksoa ja tunnistivat heti pöydälläni lojuneen boksin.

Kaverit,tutut ja muut: Tiedän pari puolituttua jotka silloin tällöin ainakin katsovat mutta parhaista ystävistä en usko kenenkään olevan faneja. Näitten satunnaisesti näkemäni kavereiden juttujen perusteella he ovat joskus katsoneet mutta en sitten sen tarkemmin ole kysellyt

Lopuksi voin todeta että olen varmasti lähipiirini kovin Serrano-fani.
Kuva
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 2:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Julia » La Tammi 17, 2009 10:23

Oikeestaan kukaan ei tykkää muttei vihaa. :D Siskoja ei kiinnosta joskus kattoo mun kaa. Iskä ei tiedä hölkäsen pöläystä sanoo vaan "Sorranon perhe" :D Ja äitikään ei oikeen ymmärrä. :D Joskus on kattonut.
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Flowers » Ke Tammi 21, 2009 3:23

Julia kirjoitti: Iskä ei tiedä hölkäsen pöläystä sanoo vaan "Sorranon perhe" :D


Munkin iskä sanoo samoin, ei luulis sen e-kirjaimen niin vaikee olevan :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
Flowers
TriplaDiego
 
Viestit: 3241
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 12:39
Paikkakunta: Itä-Suomi<3

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 25, 2009 9:01

Janezz kirjoitti:+
Äitee ja isukki: Ei ne sen kummempia välitä, joten se kertoo positiivisestä suhtaumisesta. Se mistä ei valiteta, on hyvä.
Sukulaiset: Ei ne ees tiiä koko sarjaa :D
Muut: Ei sen kummemmin nekään. Kyllä ne tietää et katon. Tosin yks IRL kaveri fanittaa kanssa :D


Näin juuri, paitsi että sukulaiset ja serkut fanittaa kans aivan yli paljon. Vaikka kyllä äiti ja iskä käskee aina laittamaan serranojen aikana äänenvoimakkuutta hiljempaa ku kuuntelen aina täysillä 8)

JULIA: Joo munki iskä .. ja mummi sanoo aina että "Sorranon perhe" :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ke Helmi 04, 2009 6:33

Äitini suhtautuminen serranoihin on... Ei niin miellyttävä. :D
Isä oli aluks sitä mieltä, että on kyllä perkeleen rasittavan kuulosta, mutta kun se sivu silmällä on jakson pari katsonut niin on sen ollut myönnettävä, että jos tulisi tylsää niin ties vaikka katsoisi itsekin. :--D

Isosiskoni ja sen miesystävä seuraa sarjaa kyllä, eli katsomisen arvoinen heidän mielestään.

Siskontytön(10v) kanssa katottiin aina päivän jakso silloin kun vielä haminassa asuin. Pitää sarjaa melkein yhtä hyvänä, kuin minä. Taisi jossain vaiheessa jopa rekisteröityä tänne foorumeille, pitääpä kysellä lisää. ->
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Alice » To Helmi 05, 2009 5:43

:! Aina välillä, varsinkin kesäsin kun katon serranoo niin paljon niin äiti jaksaa välillä valittaa, vaikka kyl se sit toisaalta kattoo niitä välillä mun kaa niitä!:D
Avatar
Alice
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 361
Liittynyt: La Loka 18, 2008 4:50

ViestiKirjoittaja RinU » To Helmi 05, 2009 6:23

Vanhemmat suhtautuu Serranoihin hyvin, ja siihen että katson niitä. Mutta joskus kun katon omasta huoneesta niitä niin olohuoneesta kuuluu huuto että "Laitas nyt vähän hiljemmalle, kun et siitä kuitenkaan ymmärrä mitään!" Sitten laitan vähän hiljemmalle, mut kohta laitan äänet takasin. Voisin sanoa että ihan positiivisesti ne siihen suhtautuu. Pikkuveljeni (10 ja 5) katsovat joskus Serranoita mun kanssa. Ja pikkusiskoni on hulluna Serranoihin. Aina kun katon niitä niin sekin tulee siihen kattomaan.

Olin kesällä mummuni luona, ja aamuisin piti aina nousta kattomaan Serranoita, niin se kysy joka aamu että mikäs ohjelma tää on. Mutta serkuista vanhempi (8) katsoo kyllä serranoita mun kanssa. Positiiviseksi menee. :D Kyllä mun annetaan Serranoita katsoa niin paljon kun huvittaa :D Boxejakin ne mulle ostelee, eikai ne muuten, jos ne ei hyväksyis koko sarjaa (: Hyvin menee.
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja ^Ninni__ » Ke Helmi 11, 2009 10:41

Meidän äiti tykkää serranoista ja kattoo melko usein ne mun kanssa. Se tykkää varsinkin Diegon, Santin ja Fitin toilauksista :) Isä ei oikein oo innostunu, mutta ei se serranoita vihaakkaan. Välillä saattaa tulla kommenttia siitä jos telkkari on liian kovalla, isän mielestä se on vähä ärsyttävän kuulosta ku ne puhuu niin nopeasti ja kovalla äänellä :D
Kuva
Avatar
^Ninni__
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 8:57

ViestiKirjoittaja neeamoi » Pe Helmi 27, 2009 3:56

Kesälomalla meidän koko kuushenkinen perhe asettui aina telkkarin ääreen kun Serranot alkoi. Äiti tykkää sarjasta mutta ei ehdi katselemaan usein, puolisä kattoo aina joskus telkkarista ja puolvelit aina jotenkin parkkeeraa sohvalle hiljaa, niitä varmaan nolottaa myöntää kiinnostuksensa tälläiseen sarjaan. : DD ja sitten pikkuveli, 8v tulee kattomaan koska kaikki muutkin kattoo ( : että tällästä meidän perheessä on : D
Kuva
Kuva
Avatar
neeamoi
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 373
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 10:37

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa