Serranon perheen hahmojen ikääntyminen

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Serranon perheen hahmojen ikääntyminen

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Tammi 11, 2009 12:34

En tiennyt minne tämä pitäisi kirjoittaa, joten kirjoitan tänne. :D

Oletteko huomannut samaa kuin minä? Että sarjan alussa Teté ja Guille ovat 11 vuotiaita ja sitten taas Marcos ja Eva ovat 17 vuotiaita.
Mennään eteenpäin neljännelle tuotantokaudelle ja Guille on jo 13v ja Teté. Mutta Marcos ja Eva 17v? Siinä yhdessä jaksossa Marcos onkin sitten 18v, kun Santiago puhui "18 vuotta sitten syntyi kummipoikani jne..." :D Outoa.. :D

Aikuisista en sitten tiedä kun ei ole niitten iästä puhuttu paljon. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Tammi 11, 2009 12:54

Joo, olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan.

Sen verran tiedän aikuisista, että Diego viettää viisikymppisiään jossain jaksossa, vaikka Fiti on vasta neljäkymppinen (?). Heidänhän pitäisi olla samanikäisiä, sillä he olivat Lucían ja Candelan kanssa samalla luokalla.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Churro » Su Tammi 11, 2009 2:51

Niin mäkin oon kiinnittänyt huomiota samaan seikkaan, et Diegohan on melkein kymmenen vutta Lucìaa vanhempi, kun sillä on koko ajan niitä ikäkriisejä, joten outoa, että ne sitten oli samalla luokalla.....mutta luulen, että Diego, Santi ja Fiti ovat jääneet melkoisesti luokalle koulumenestyksensä takia, joten ehkä tämä selittää sen, miten he voivat olla samalla luokalla Lucìan ja Candelan kanssa :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Pahvi » Su Tammi 11, 2009 4:02

Santihan ei ollut samalla luokalla Diegon ja Fitin kanssa. :wink:

Näitä "ikävirheitä" löytyy varmaan joka sarjasta, ja turhaan niitä nyt miettimään. Pikkuvikoja vain. :D
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Serranon perheen hahmojen ikääntyminen

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 25, 2009 2:29

Melissa kirjoitti:En tiennyt minne tämä pitäisi kirjoittaa, joten kirjoitan tänne. :D

Oletteko huomannut samaa kuin minä? Että sarjan alussa Teté ja Guille ovat 11 vuotiaita ja sitten taas Marcos ja Eva ovat 17 vuotiaita.
Mennään eteenpäin neljännelle tuotantokaudelle ja Guille on jo 13v ja Teté. Mutta Marcos ja Eva 17v? Siinä yhdessä jaksossa Marcos onkin sitten 18v, kun Santiago puhui "18 vuotta sitten syntyi kummipoikani jne..." :D Outoa.. :D

Aikuisista en sitten tiedä kun ei ole niitten iästä puhuttu paljon. :D


Oon huomannut saman. Teté, Guille ja Curro kasvavat kokoajan ja Eva ja Marcos vaan rullaa 17-vuotiaina. :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron