Kysymyksiä kuvista...

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Kysymyksiä kuvista...

ViestiKirjoittaja Churro » Ti Tammi 13, 2009 7:40

Okei, en oikeen tiedä, minne palstalle tää topicci kuuluu, ni modet voitte sit vaik siirtää sen oikeeseen paikkaan :? :D

Okei eli kysyn vaa, et mistä löydätte kuvia avoihin ja bannuihin?? Koska mä en löydä mistään niitä.....Kiitti jo valmiiks :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Tammi 13, 2009 7:42

En paljoa osaa auttaa, mutta osa ainakin ottaa kuvat suoraan jostain jaksosta.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Tammi 13, 2009 8:09

No tähän on vaikea mitään tarkkaa sanoa, etsivä löytää :D Aika laajasti tuolla Multimediassakin niitä kuvia on. Ja itse otan osan kuvista DVD:ltäkin.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 11:16

Mä vaan googletan. Miten saatte kuvat dvd:ltä? Tai siis mitä ohjelmaa pitäisi käyttää, ettei siinä ole kopioinninestoa?
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja heittu » Ke Tammi 14, 2009 3:27

Kolmen kopla kirjoitti:Mä vaan googletan. Miten saatte kuvat dvd:ltä? Tai siis mitä ohjelmaa pitäisi käyttää, ettei siinä ole kopioinninestoa?
Mäkin oon miettiny tuota asiaa...
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Tammi 14, 2009 6:13

heittu kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:Mä vaan googletan. Miten saatte kuvat dvd:ltä? Tai siis mitä ohjelmaa pitäisi käyttää, ettei siinä ole kopioinninestoa?
Mäkin oon miettiny tuota asiaa...

No jos koneella kattoo ni senkun napauttaa (yleensä) näppäimistön oikeasta yläkulmasta löytyvää Print Screen (= PrtSc ) nappia ja liittää kuvan ja muokkaa siitä sellaisen avaan, yms. sopivaksi :D
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja Coco » Ke Tammi 14, 2009 6:26

Janezz kirjoitti:
heittu kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:Mä vaan googletan. Miten saatte kuvat dvd:ltä? Tai siis mitä ohjelmaa pitäisi käyttää, ettei siinä ole kopioinninestoa?
Mäkin oon miettiny tuota asiaa...

No jos koneella kattoo ni senkun napauttaa (yleensä) näppäimistön oikeasta yläkulmasta löytyvää Print Screen (= PrtSc ) nappia ja liittää kuvan ja muokkaa siitä sellaisen avaan, yms. sopivaksi :D


Itseasiassa Serrano DVD:llä pelkkä PrintScreen ei auta, kun ne kuvat jotenkin ns. "pomppaa", en osaa selittää :D. Nyt kyllä ne mulla pysyy paikoillaan, mutta en muista niitä asetuksia.. :?
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja Corazón » Ke Tammi 14, 2009 7:19

http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/viewtopic.php?t=3120

Tossa ohjeet miten saa otettua kuvia (: Mulla ainakin toimii myös vanhemmalla Windows media playerilla.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 14, 2009 8:18

Toi Print Screen on selkee homma, oon käyttänyt sitä vanhalla koneella, mutta läppärillä en saa sitä onnistumaan, missä mahtaa olla vika? Painan Print Screeniä ja yritän liittää esim. Paintiin, muttei mitään tapahdu.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja micorazon » To Tammi 15, 2009 5:40

en kyllä osaa neuvoo sua kolmen kopla, mutta mulla on vähän sama juttu...en tiiä latasinko uusimman windows media playerin oikein, mutta aina kun painan sitä prtsc sysrq nappia, ja liitän, niin se kuiva on niinku tyhjä, et jos liikutan hiirellä sitä kuvaa, niin siinä näkyy se kohta kuvasta, johon sen laitan...äh en osaa selostaa...Mut ite laitan onkun tietyn jakson sinne youtubeen, tai laitan vaan kyseisen serrano tyypin nimen, sitten pysäytän ja painan sitä nappia, ja laitan esim photofiltreen, ja laitan oliskohan se nyt edit, ja sieltä valitsen ''paste as new image''...se on helppoa, tai sit oon selvittäny, et mikä on ''kuvia'' venäjäks, niin pääsen serbialaisilta sivuilta etsii kuvia, sieltä yleensä löydän, ja hakusanojakin on vaikka mitä, ja täällä multimediapalstallakin on, eli periaatteessa niitä löytää mistä vaan, joskus voi joutuu näkee enemmän vaivaa...en tiiä auttoko yhtään
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja Churro » To Tammi 15, 2009 7:03

Kiitos, toi auttoi todella paljon :D :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Tammi 15, 2009 8:29

micorazon kirjoitti:en kyllä osaa neuvoo sua kolmen kopla, mutta mulla on vähän sama juttu...en tiiä latasinko uusimman windows media playerin oikein, mutta aina kun painan sitä prtsc sysrq nappia, ja liitän, niin se kuiva on niinku tyhjä, et jos liikutan hiirellä sitä kuvaa, niin siinä näkyy se kohta kuvasta, johon sen laitan...äh en osaa selostaa...Mut ite laitan onkun tietyn jakson sinne youtubeen, tai laitan vaan kyseisen serrano tyypin nimen, sitten pysäytän ja painan sitä nappia, ja laitan esim photofiltreen, ja laitan oliskohan se nyt edit, ja sieltä valitsen ''paste as new image''...se on helppoa, tai sit oon selvittäny, et mikä on ''kuvia'' venäjäks, niin pääsen serbialaisilta sivuilta etsii kuvia, sieltä yleensä löydän, ja hakusanojakin on vaikka mitä, ja täällä multimediapalstallakin on, eli periaatteessa niitä löytää mistä vaan, joskus voi joutuu näkee enemmän vaivaa...en tiiä auttoko yhtään


Mullakin on ollut ongelmia "tyhjän kuvan" kanssa, jos käsitin selityksesi oikein. :D Mikä sen serbialaisen sivun nimi? Jos jaksat kertoo, niin olis kivaa. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja micorazon » Pe Tammi 16, 2009 2:52

Kolmen kopla kirjoitti:
micorazon kirjoitti:en kyllä osaa neuvoo sua kolmen kopla, mutta mulla on vähän sama juttu...en tiiä latasinko uusimman windows media playerin oikein, mutta aina kun painan sitä prtsc sysrq nappia, ja liitän, niin se kuiva on niinku tyhjä, et jos liikutan hiirellä sitä kuvaa, niin siinä näkyy se kohta kuvasta, johon sen laitan...äh en osaa selostaa...Mut ite laitan onkun tietyn jakson sinne youtubeen, tai laitan vaan kyseisen serrano tyypin nimen, sitten pysäytän ja painan sitä nappia, ja laitan esim photofiltreen, ja laitan oliskohan se nyt edit, ja sieltä valitsen ''paste as new image''...se on helppoa, tai sit oon selvittäny, et mikä on ''kuvia'' venäjäks, niin pääsen serbialaisilta sivuilta etsii kuvia, sieltä yleensä löydän, ja hakusanojakin on vaikka mitä, ja täällä multimediapalstallakin on, eli periaatteessa niitä löytää mistä vaan, joskus voi joutuu näkee enemmän vaivaa...en tiiä auttoko yhtään


Mullakin on ollut ongelmia "tyhjän kuvan" kanssa, jos käsitin selityksesi oikein. :D Mikä sen serbialaisen sivun nimi? Jos jaksat kertoo, niin olis kivaa. :D

Siis niitä srbialaisia serrano foorumeita on paljon, mutta se ehkä auttaa, kun kerron, et kuva/kuvia on ''slike''...Voit kirjoittaa googleen hakusanaksi esimerkiksi ''slike los serrano'' niin löytyy varmasti sivuja ja kuvia yms multimediaa, ite oon löytäny
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja heittu » Pe Tammi 16, 2009 5:04

Corazón kirjoitti:http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/viewtopic.php?t=3120

Tossa ohjeet miten saa otettua kuvia (: Mulla ainakin toimii myös vanhemmalla Windows media playerilla.


Tämä auttoi paljon. :)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa