TARINA: Guille y Teté - hermanastros y más. PARTÉ 1

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Jatkanko Guille y Teté -tarinaa?

Kyllä!
12
92%
Ei!
1
8%
 
Ääniä yhteensä : 13

TARINA: Guille y Teté - hermanastros y más. PARTÉ 1

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Tammi 23, 2009 6:52

Kirjoitan nyt tarinaa Tetén ja Guillestä.
En kirjoita tarinaa sarjan mukaisesti, vaan keksin ihan oman tarinan :D Jotkut tapahtumat voivat olla Serranoista lainattua.

"Oli kirkas aamu Santa Justassa. Aurinko paistoi, kuten aina ja linnut visersivät. Serranojen talo Madridin laidalla vilisi väkeä, olihan talon sisällä koko Serranon perhe + Carmen-mummi ja Santiago-setä.

-Hola, perheen nuorekas äiti Lucía hymyili. Hänen vaaleat hiuksensa kiilsivät ikkunasta tulvivassa auringossa. Teté, 14-vuotias ruskeahiuksinen tyttö, Lucían tytär ja Evan sisko, ja Guille, Tetén velipuoli, Diegon poika kävelivät yhtäaikaa keittiöön tönien toisiaan.
-Buenos días, Teté hymyili ja heilutteli käsiään. Guille imitoi häntä nasaalilla äänellä ja Teté löi häntä korville.
-Miten hirveää, Maritere. Ottipa tosi kipeää, Guille mumisi ja istui ruokapöytään silti pidellen päätään. Teté moiskautti suukon äitinsä ja sisarensa Evan poskelle espanjalaisittain ja istui pöytään Guillen viereen ja kaatoi mukiin maitoa ja hörppi sitä siististi.
-Guille ja Teté, tänään onkin sitten historian koe! Kai muistitte? Lucía kyseli iloisesti tyttäreltään ja poikapuoleltaan, ja istahti pöytään Diegon viereen ja pussasi tätä poskelle.
-Tottakai muistettiin, äiti. Miksi ei? Teté hymyili äidilleen ja siirsi katseensa Guilleen ja pyöritti silmiään.
-Mikä koe? Teté kuiskasi Guillelle. Guille pyöritteli päätään ja heilutteli käsiään. Teté hymähti.
-Me taidetaan Guillen kanssa lähteä pian jo kouluun kävellen, Teté sanoi ja nousi pöydästä hakemaan keksejä. Guille otti Tetén maitokupin ja ryysti sitä nopeasti ja syljeksi kuppiin. Teté otti keksin kaapista ja huomasi Guillen.
-Hyi, ääliö! Se on mun maito! Teté huusi ärsyyntyneesti ja yritti irrottaa maitokuppia Guillen käsistä. Guille ryysti maidon loppuun ja mumahti tyytyväisesti.
-Ähhhhh. Olipa hyvää, Guille sanoi ärsyttäen Tetéä tahallaan ja lipoi huuliaan. Teté ärähti suuttuneesti ja läpsäisi Guilleä korville uudelleen.
-Mä lähden kouluun, Teté sanoi mumisten, käveli ulos keittiöstä ja meni eteiseen. Hän otti reppunsa, käveli ulos talosta ovet paukkuen ja marssi kohti koulua.
-Guille, oliko pakko ärsyttää Tetéä tahallaan? Hänellä on ongelmia Humberton kanssa, Eva sanoi Guillelle ja söi Tetén ottaman keksin silmänräpäyksessä. Guille heilautti kättään.
-Ihan miten vaan. Äikkis vaa niille snobeille jos on suhtees ongelmia, Guille naurahti ja lähti kouluun Tetén perään.

----------------------------------------

Guille käveli nopeasti saadakseen Tetén kiinni. Pian hän näki keskustassa Tetén haahuilevan kävelytiellä.
-Teté! Guille huusi tytön perään ja yritti saada tämän kiinni. Teté kääntyi ja pysähtyi.
-Ai, sinä! Mä jo luulin et se oli Humberto, Teté mumahti ja lähti nopeammin kävelemään. Guille otti tyttöä olkapäästä kiinni. Hänen mielestään oli oikea aika kysyä Tetéltä, että... Äh, ei hän kertakaikkiaan pystynyt!
-Odota. Mä haluaisin kysyä sulta, että .. Voisitko antaa mulle tukiopetusta englannissa? Guille kysyi ja siristeli silmiään auringonpaisteessa. Teté naurahti ja jatkoi matkaansa.
-Ihan oikeesti! Mä kuulostan ihan apinalta kun mä puhun englantia! Guille huudahti vaivautuneesti ja päätti yrittää takellella englantia.
-Tuu jyy spiik änklis? Guille kysyi Tetéltä ja nosti kulmakarvaansa. Teté naurahti.
-Mitä? No .. Hyvä on. Kieltämättä sä kuulostat ihan apinalta puhuessas englantia. Se sanotaan "Do you speak english?", Teté sanoi lähes virheettömästi.
-Ihan miten vaan. Kunhan vaan opetat mua, että pääsen kokeesta läpi, Guille nauroi ja sai Teténkin hymyilemään.

------------------------------------------------

Pian parivaljakko olikin jo koululla. Guillea olivat jo vastaanottamassa hänen kolme parasta ystäväänsä, David eli DVD, José Marí eli Boltsi ja Matías eli Valdano. Teté hymyili Guillelle pienesti ja juoksi parhaan ystävänsä Yolin luo ja halasi tätä. Guille katsoi haikeana Tetén perään.
-Voi, Guillermín. Noinko pahaksi on ihastus päässyt? Boltsi kysyi Guillelta kovaan ääneen ja Guille heilutteli käsiään.
-SHHHH, idiootti! Kyllä on päässyt, Guille sanoi ja heilautti kättään vessan suuntaan ja meni kavereidensa kanssa poikien vessaan.

-Pojat, kellä teistä on paras haba? Guille kysyi ja katseli kavereidensa käsiä.
-Ei ainakaan Boltsilla, Valdano hykersi. DVD nyökkäili Guillelle ja Guille nyökkäsi takaisin.
-Hyvä on, Davidillä on teistä kolmesta paras haba. Nyt .. DVD, lyö mua. Lyö mua silmään niin lujaa kun voit, Guille sanoi ja asettui kumarampaan asentoon. DVD katsoi hölmistyneesti ystäväänsä, mutta nosti hihojaan.
-Aiotsä oikeesti lyödä sitä? Valdano kysyi argentiinalaisaksentillaan Davidiltä ja tämä nyökkäsi. Guille hypähti hieman.
-Anna tulla jo! Guille huusi. DVD latasi kättään ja löi Guillea silmään. Guille kaatui maahan. Boltsi ja Valdano rupesivat nauramaan ja Guille pyöri lattialla pidellen silmäänsä. DVD taipui maata kohti Guillen luo.
-Guille, anteeks! Taisin ladata voimia vähän liikaa? DVD kysyi ja ojensi kättään. Guille tarttui ystävänsä käteen ja nousi ylös.
-Nyt suunnitelma on tämmönen. Mä siirryn takapenkistä eturiviin Tetén viereen. Sori, Boltsi, saat istua siskos vieressä, Guille sanoi mafiaäänellään. Pojat nyökkäilivät innostuneesti.
-Alkakoon: Operaatio Romanssi! Guille sanoi ja laittoi kätensä poikien keskelle. Pojat hykersivät innostuneesti ja laittoivat kätensä Guillen käden päälle.
-Romanssi! pojat huusivat yhtä aikaa ja heilauttivat kätensä ilmaan.


--------------------------------------------

Onnistuuko poikien operaatio? Pääseekö Guille Tetén vierelle eturiviin?

Päällä on äänestys, jossa voit äänestää teenkö lisää osia vai onko tarina huono, siis ei jatkamisen arvoinen? :)
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Tammi 23, 2009 7:55

Jatka ihmeessä, tosi hyvä tarina! Uppouduin siihen lukiessani ja olisi mukavaa saada jatkoa.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Coco » Pe Tammi 23, 2009 8:09

Kirjoita vaan jatkoa :wink:

Kieltämättä kyllä tuntui oudolta kun alussa pari vuorosanaa oli espanjaksi (kyllähän sitä serranoissa puhutaankin, mutta eihän suomennoksissakaan niitä espanjaksi kirjoiteta :D). Mutta, tuo oli nyt hyvin pientä, sillä tarina oli todella mielenkiintoinen :D
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja sotka » Pe Tammi 23, 2009 8:13

Kyllä. Jatka vaan.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Shelle » Pe Tammi 23, 2009 9:10

Kyllä, kiinostava tarina, jatka vain. (:
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja ibi » Pe Tammi 23, 2009 10:56

Todella upea ficci! Kaunko siitä on aikaa kun itse väsäsin ficcejä..thih^^ Upea tarina ja todella serranon perhemaista. Todellakin tahdon jatkoa.
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja Churro » Pe Tammi 23, 2009 11:09

Mahtavaa, lisää vaan! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

stoori.

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 24, 2009 11:28

Kiva tietää, että tykkäsitte :) Luultavasti jatkan tarinaa teidän iloksenne! :D

COCO: joo mulla on joku omituinen tapa tupata aina suomenkielisiin tarinoihin pieniä lausahduksia espanjaksi :-D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa