Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%
 
Ääniä yhteensä : 34

Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 4:27

Tein nyt tälläisen topicin tänne, mihin lisään kaikki tarinan osat. :D 1 & 2 -osat tulivat sillä lailla tyhmästi, kun en ensin tajunnut miten ne voisin laittaa. Mutta tulen laittamaan tänne ne kaikki osat ja saatte niitä täältä yhdestä ainoasta topicista lukea! :)

Tarina alkaa 4. tuotantokaudesta!!
Ilmoitan aina jossain osassa, kun "tuotantokausi" vaihtuu.

Osien ilmestymispäivät:
1. osa: 23/01/09
2. osa: 24/01/09
3. osa: 28/01/09
4. osa: 29/01/09
5. osa: 31/01/09
6. osa: 01/02/09
7. osa: 04/02/09
8. osa: 07/02/09
9. osa: 14/02/09
10. osa: 17/02/09
11. osa: 26/02/09
12. osa: 05/04/09
13. osa, 1/2: 29/07/09
13. osa, 2/2: 01/08/09
14. osa: 15/08/09
15. osa, 1/3: 16/08/09
15. osa, 2/3: 16/01/10.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä La Tammi 16, 2010 6:57, muokattu yhteensä 21 kertaa
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

OSA1

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 4:29

OSA 1

"Oli kirkas aamu Santa Justassa. Aurinko paistoi, kuten aina ja linnut visersivät. Serranojen talo Madridin laidalla vilisi väkeä, olihan talon sisällä koko Serranon perhe + Carmen-mummi ja Santiago-setä.

-Hola, perheen nuorekas äiti Lucía hymyili. Hänen vaaleat hiuksensa kiilsivät ikkunasta tulvivassa auringossa. Teté, 14-vuotias ruskeahiuksinen tyttö, Lucían tytär ja Evan sisko, ja Guille, Tetén velipuoli, Diegon poika kävelivät yhtäaikaa keittiöön tönien toisiaan.
-Buenos días, Teté hymyili ja heilutteli käsiään. Guille imitoi häntä nasaalilla äänellä ja Teté löi häntä korville.
-Miten hirveää, Maritere. Ottipa tosi kipeää, Guille mumisi ja istui ruokapöytään silti pidellen päätään. Teté moiskautti suukon äitinsä ja sisarensa Evan poskelle espanjalaisittain ja istui pöytään Guillen viereen ja kaatoi mukiin maitoa ja hörppi sitä siististi.
-Guille ja Teté, tänään onkin sitten historian koe! Kai muistitte? Lucía kyseli iloisesti tyttäreltään ja poikapuoleltaan, ja istahti pöytään Diegon viereen ja pussasi tätä poskelle.
-Tottakai muistettiin, äiti. Miksi ei? Teté hymyili äidilleen ja siirsi katseensa Guilleen ja pyöritti silmiään.
-Mikä koe? Teté kuiskasi Guillelle. Guille pyöritteli päätään ja heilutteli käsiään. Teté hymähti.
-Me taidetaan Guillen kanssa lähteä pian jo kouluun kävellen, Teté sanoi ja nousi pöydästä hakemaan keksejä. Guille otti Tetén maitokupin ja ryysti sitä nopeasti ja syljeksi kuppiin. Teté otti keksin kaapista ja huomasi Guillen.
-Hyi, ääliö! Se on mun maito! Teté huusi ärsyyntyneesti ja yritti irrottaa maitokuppia Guillen käsistä. Guille ryysti maidon loppuun ja mumahti tyytyväisesti.
-Ähhhhh. Olipa hyvää, Guille sanoi ärsyttäen Tetéä tahallaan ja lipoi huuliaan. Teté ärähti suuttuneesti ja läpsäisi Guilleä korville uudelleen.
-Mä lähden kouluun, Teté sanoi mumisten, käveli ulos keittiöstä ja meni eteiseen. Hän otti reppunsa, käveli ulos talosta ovet paukkuen ja marssi kohti koulua.
-Guille, oliko pakko ärsyttää Tetéä tahallaan? Hänellä on ongelmia Humberton kanssa, Eva sanoi Guillelle ja söi Tetén ottaman keksin silmänräpäyksessä. Guille heilautti kättään.
-Ihan miten vaan. Äikkis vaa niille snobeille jos on suhtees ongelmia, Guille naurahti ja lähti kouluun Tetén perään.

----------------------------------------

Guille käveli nopeasti saadakseen Tetén kiinni. Pian hän näki keskustassa Tetén haahuilevan kävelytiellä.
-Teté! Guille huusi tytön perään ja yritti saada tämän kiinni. Teté kääntyi ja pysähtyi.
-Ai, sinä! Mä jo luulin et se oli Humberto, Teté mumahti ja lähti nopeammin kävelemään. Guille otti tyttöä olkapäästä kiinni. Hänen mielestään oli oikea aika kysyä Tetéltä, että... Äh, ei hän kertakaikkiaan pystynyt!
-Odota. Mä haluaisin kysyä sulta, että .. Voisitko antaa mulle tukiopetusta englannissa? Guille kysyi ja siristeli silmiään auringonpaisteessa. Teté naurahti ja jatkoi matkaansa.
-Ihan oikeesti! Mä kuulostan ihan apinalta kun mä puhun englantia! Guille huudahti vaivautuneesti ja päätti yrittää takellella englantia.
-Tuu jyy spiik änklis? Guille kysyi Tetéltä ja nosti kulmakarvaansa. Teté naurahti.
-Mitä? No .. Hyvä on. Kieltämättä sä kuulostat ihan apinalta puhuessas englantia. Se sanotaan "Do you speak english?", Teté sanoi lähes virheettömästi.
-Ihan miten vaan. Kunhan vaan opetat mua, että pääsen kokeesta läpi, Guille nauroi ja sai Teténkin hymyilemään.

------------------------------------------------

Pian parivaljakko olikin jo koululla. Guillea olivat jo vastaanottamassa hänen kolme parasta ystäväänsä, David eli DVD, José Marí eli Boltsi ja Matías eli Valdano. Teté hymyili Guillelle pienesti ja juoksi parhaan ystävänsä Yolin luo ja halasi tätä. Guille katsoi haikeana Tetén perään.
-Voi, Guillermín. Noinko pahaksi on ihastus päässyt? Boltsi kysyi Guillelta kovaan ääneen ja Guille heilutteli käsiään.
-SHHHH, idiootti! Kyllä on päässyt, Guille sanoi ja heilautti kättään vessan suuntaan ja meni kavereidensa kanssa poikien vessaan.

-Pojat, kellä teistä on paras haba? Guille kysyi ja katseli kavereidensa käsiä.
-Ei ainakaan Boltsilla, Valdano hykersi. DVD nyökkäili Guillelle ja Guille nyökkäsi takaisin.
-Hyvä on, Davidillä on teistä kolmesta paras haba. Nyt .. DVD, lyö mua. Lyö mua silmään niin lujaa kun voit, Guille sanoi ja asettui kumarampaan asentoon. DVD katsoi hölmistyneesti ystäväänsä, mutta nosti hihojaan.
-Aiotsä oikeesti lyödä sitä? Valdano kysyi argentiinalaisaksentillaan Davidiltä ja tämä nyökkäsi. Guille hypähti hieman.
-Anna tulla jo! Guille huusi. DVD latasi kättään ja löi Guillea silmään. Guille kaatui maahan. Boltsi ja Valdano rupesivat nauramaan ja Guille pyöri lattialla pidellen silmäänsä. DVD taipui maata kohti Guillen luo.
-Guille, anteeks! Taisin ladata voimia vähän liikaa? DVD kysyi ja ojensi kättään. Guille tarttui ystävänsä käteen ja nousi ylös.
-Nyt suunnitelma on tämmönen. Mä siirryn takapenkistä eturiviin Tetén viereen. Sori, Boltsi, saat istua siskos vieressä, Guille sanoi mafiaäänellään. Pojat nyökkäilivät innostuneesti.
-Alkakoon: Operaatio Romanssi! Guille sanoi ja laittoi kätensä poikien keskelle. Pojat hykersivät innostuneesti ja laittoivat kätensä Guillen käden päälle.
-Romanssi! pojat huusivat yhtä aikaa ja heilauttivat kätensä ilmaan. "


--------------------------------------------

Onnistuuko poikien operaatio? Pääseekö Guille Tetén vierelle eturiviin? Lue osa 2.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä Ke Tammi 28, 2009 4:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

OSA2

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 4:30

OSA 2

"Guille piteli silmäkulmaansa ja asteli ystäviensä kanssa ulos vessasta. He kävelivät luokkaan, jossa Teté ja Yoli lukivat Lucíalta varastettua naistenlehteä, Cosmopolitania. Tytöt kikattelivat välillä ja Guille katsoi Tetéä hymyillen kun hän käveli tyttöjen ohi.
Pojat istuivat takariviin ja vilkuilivat eteenpäin.
-Meinaatko heti sanoa että siirryt eteen? DVD kysyi Guillelta ja pyöri tuolilla.
-Katsotaan, katsotaan, Guille sanoi virnuillen ystävilleen.

-----------------------------------------------

Pian Lucía käveli luokkaan. Teté piilotti Cosmopolitan -lehden nopeasti pulpettiinsa.
-Hyvää huomenta kaikille, Lucía sanoi hymyillen ja asteli opettajan pöydän taa.
-Tätis pikkareille! oppilaat huusivat tälle vastaukseksi.
-Miten kekseliästä, Lucía sanoi hymyillen ja siirsi katseensa Guilleen.
-Guille, herranjumala! Mikä sinun silmässäsi on? Lucía kysyi ja käveli takariviin.
-Kaaduin skeittilaudalla. Pääsisinkö mä eturiviin kun en täältä takaa näe? Guille myhäili. Lucía katseli eturiviä kohti ja Teté pyöritteli silmiään.
-Hyvä on. Teté ja Guille vaihtaa paikkaa, Lucía komensi ja nosti kätensä.
-EI! Guille ja ystävät huusivat samaan aikaan. Lucía säikähti poikien huutoa.
-Hyvä on sitten, herranjestas. Guille ja Yolí vaihtavat paikkaa? Lucía sanoi ja Guille laahusti tavaroidensa kanssa eturiviin Tetén viereen.
Guillen kaverit hymyilivät toisilleen viekkaasti. Yoli käveli takariviin veljensä viereen ja Boltsin hymy hyytyi.
-Mitä? Onko valittamista? Yolí kysyi tympääntyneesti.
-Ei tietenkään. Oman siskon vieressä vaan on aika vaikea porsastella, Boltsi huudahti. Yoli ärähti.

--------------------------------------------

Pian koulun kellot soivat.
-Läksyjä ei tule, jatketaan samasta asiasta huomenna! Lucía sanoi ja päästi oppilaat luokasta. Teté nousi paikaltaan mutta Guille otti tätä kädestä kiinni.
-Hei, voitko tänään opettaa mulle jo? Guille kysyi. Teté mietti hetken, ja pian luokan ikkunaan koputettiin. Ikkunan takana oli Tetén poikaystävä, yksi koulun komeimmista pojista, Humberto ja hän heilutteli kättään Tetélle.
-Joo ihan sama, Teté sanoi ja hyppeli Humberton luo. Humberto otti Tetéä kädestä kiinni ja suuteli tätä.
"Se on niin komea. Multa lähtee kohta jalat alta" Teté ajatteli ja vastasi Humberton suudelmaan. Guille näki parivaljakon ikkunan takana ja heitti koulukirjansa lattialle tympääntyneenä ja istui paikalleen kädet puuskassa.
Guillen kaverit juoksivat tämän luo.
-Mitä nyt? Valdano kysyi ja DVD katsoi ikkunan takana olevia Humbertoa ja Tetéä.

Teté irrottautui Humbertosta, mutta piteli tämän kädestä kiinni tiukasti.
-Lähdetkö tänään elokuviin? Humberto kysyi hymyillen Tetéltä ja silitteli tämän hiuksia. Teté myhäili rakastuneesti, eikä muistanut Guillen englannin tukiopetusta.
-Ehdottomasti, Teté sanoi nyökytellen. Humberto nyökkäsi Tetélle ja moiskautti tälle pusun nopeasti ja lähti pois. Teté käveli Humberton perään. Yoli jäi istumaan paikalleen huokaillen tylsistyneenä.

-----------------------------------------------

-Mua ärsyttää toi hikipinko-Humberto. Oksettava snobbailija! Guille huudahti ja nousi seisomaan.
-No minkäs sille mahtaa että sillä ei oo bodia ja luulee olevansa joku? DVD kysyi Guillelta ja istui tämän viereen Tetén pulpetin ääreen.
-Antaa Tetén olla sen Humberton kanssa. Jos meidän operaatio ei onnistu, niin sulle tulee vain paha mieli! Valdano huudahti ja istui pulpetin päälle.
-Minkä mä sille mahdan että olen rakastunut siskopuoleeni? Mä en pääse siitä tunteesta irti, vaikka mua uhattais kuolemantuomiolla, Guille karjahti. Yoli kuuli Guillen huudon, ja nosti asentoaan pulpetissa.
-Mitä?! Yoli huudahti. Guille ja kumppanit käänsivät päänsä yhtä aikaa Yolia kohti ja pyöristivät silmänsä hämmästyneenä. "


------------------------------------------------

Laverteleeko Yoli Tetélle? Muistaako Teté Guillen tukiopetuksen? Lue osa 3.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

OSA3

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 5:02

OSA 3
Hyvä on, hyvä on. En pidä hulluja jännityksessä. :D

"Yoli nousi seisomaan ja marssi Guillen luo.
-Kuulinko mä oikein? Oletko sä ihastunut Tetéen? Yoli kysyi Guilleltä ja katsoi tätä silmiin. Guille laski päänsä alas ja nyökkäsi pienesti. Yoli huokaisi.
-Anteeksi vaan, mutta turha luulo. Teté on loputtoman rakastunut Humbertoon, eikä teidän juttua tule olemaankaan, Yoli sanoi ja Boltsi löi häntä korville.
-Tosi kannustavaa, Yoli! Boltsi sanoi ja näytti siskolleen peukkua. Guille ärähti suuttuneesti ja lähti marssimaan kohti poikien vessaa. Teté tuli Guilleä vastaan nurkan takaa ja törmäsi Guilleen. Teté melkein kaatui, mutta Guille tarttui häntä kädestä ja piti tytön pystyssä. Teté ehti kiljaista pienesti.
-Guille, herranjestas. Mikä nyt on hätänä? Teté kysyi veljeltään ja katsoi tätä silmiin. Guille lumoontui hetkeksi, mutta rupesi mumisemaan omiaan yhtäkkiä.
-Öff.. Ei mikään. Oon menossa vessaan, Guille ilmoitti ja hyppeli vessaan nopeasti. Guille käveli vessakoppiin ja pian vessaan tulivat kaksi henkilöä.
-Saanko mä sen puhelinnumeron? ensimmäinen, nuoren pojan ääni kysyi.
-Hyvä on, hyvä on. Oot niin kauan sitä jo kinunnut, että kai se on pakko. Mutta kultsi ei tykkäis tästä jos se kuulis, toinen, raavaamman miehen ääni sanoi. Guille hyppäsi vessanpöntön päälle nopeasti, etteivät hänen jalkansa näkyisi oven takaa. Guille tunnisti äänet: ne olivat Humberto ja Raúl, ja Humberto havitteli jonkun puhelinnumeroa. Humberto naurahti pienesti.
-No, jokatapauksessa. Puhelinnumero on 07-43529451, Raúl sanoi ja pian jatkoi:
-Ja nyt ne hynät tänne!
Kuului seteleiden kahinaa. Raúl käveli pois vessasta ja Humberton puhelimennäppäinten napsutus kuului vessakoppiin. Humberto käveli pois vessasta. Guille tuli ulos vessakopista yllättyneenä.
-Ei helkkari. 07-43529451 on Evan puhelinnumero! Guille kuiskasi itsekseen ja löi käden suunsa eteen.

---------------------------------------------

Pian koulunkellot soivat uudelleen ja ilmoittivat koulupäivän päättyneeksi. Teté ja Yoli lähtivät hihitellen yhtä matkaa kotiin, ja Guille ja hänen jenginsä seurasivat tyttöjä. Guille selosti tapahtuneesta kavereilleen.

-Humberto ja minä mennään tänään elokuviin, Teté hehkutti Yolille ja kaivoi repustaan taskurahoja. Yoli hymyili pienesti, vaikka hänen mieltään kalvoi salaisuus, jota-hän-ei-saanut-kertoa-Tetélle! Yoli ähkäisi pienesti.
-Yoli, ei kai sulla taas oo astmakohtausta? Teté kysyi ja pysäytti ystävänsä.
-Ei tietenkään! Ei mulla nyt sentään niin huono kunto ja olo ole, etten jaksa edes kotiin kävellä väsymättä. En sentään oo ihan Boltsin kaltainen, Yoli naureskeli ja sai Tetén nauramaan.
Pian tytöt tulivat Serranojen ovelle, ja Teté moiskautti espanjalaisittain pusun Yolin poskelle ja käveli sisään.
Guille marssi sisään varjostettuaan siskoaan ja heitti reppunsa eteiseen.
Teté meni keittiöön, ja Guille tietysti perässä.

----------------------------------------------
-Mitäs Eva? Guille kysyi viekkaalla äänellä.
-Ei erikoisempia. Oon kipeenä, Eva sanoi yskien. Teté äyskähti.
-Pysy sitten kaukana musta. Mä meen tänään leffaan Humin kanssa, Teté hehkutti ja hyppi yläkertaan.
-Mutta ... Guille sanoi Tetén perään.
- .. entä mun tukiopetus? Guille lopetti kysymyksensä Tetén mentyä ja otti juotavan jogurtin jääkaapista huokaisten.
-Guille .. älä huoli. Mä tiedän kaikesta. Sä olet ihastunut Tetéen, Eva sanoi kuiskaten. Guille meinasi tukehtua jogurttiinsa.
-No en todellakaan!! Hyi hitto! Guille karjui ja juoksi olohuoneeseen. Guille oli aivan tulipunainen kasvoiltaan, ja hän hengitti raskaasti. Keittiöstä kuului Evan yskänsekaista naurua. Lucía ja Diego tulivat toisiaan pusutellen kotiin.
-Hei! Lucía huusi aurinkoisesti ja meni olohuoneeseen tervehtien Guillea poskipusulla. Diego meni suoraan yläkertaan, makuuhuoneeseen lepäämään.
-Lucía, mulla olis sulle vähän tärkeätä asiaa.. Jos on sellainen tyyppi kuin X. X tykkää Z:sta vaikka sillä on poikaystävä, H. Jos H on Z:n poikaystävä ja H tykkääkin myös Z:n siskosta, E:stä. Ja X tietää asiasta, niin pitäisikö hänen kertoa Z:lle, vai myös E:lle? Guille selosti ja heilutteli käsiään. Lucía purskahti nauruun.
-No onpas draamaa! Guille rakas. Etkö voi vain puhua oikeilla nimillä? Olen sinun äiti..puolesi ja myös opettajasi. Minulla on vaitiolovelvollisuus kaikesta mitä minulle kerrotaan, Lucía naurahti ja pörrötti Guillen hiuksia.
-En mä voi kertoa! Anteeksi. Niin joo ja unohda koko juttu, Guille huusi ja juoksi yläkertaan rappuset ylös.
Guille seisahtui tyttöjen huoneen ovelle, ja jäi kuuntelemaan, kun Teté puhui puhelimessa. Poika painoi uteliaasti korvansa oveen kuunnellakseen.

-Älä nyt, Yoli. Mä tunnen sun äänen sävystä että sua kalvaa joku. Kerro mulle, mä olen sun paras ystäväsi! Teté sanoi puhelimeen ja puhelimesta kuului ärtynyttä murinaa.
-Miten niin liittyy minuun? Mikä? Onko musta taas levitetty jotain juoruja? Teté huokasi.
Guille meni raivosta punaiseksi.
"Varokin, läski-Yoli. Jos kerrot Mari Terelle, mä hakkaan sut huomenna koulussa niin että hampaat kalisee." Guille ajatteli.
-Mitä?! Guille? Minä? Rakkautta? Ihastunut? Teté huusi.
-Sori, mun pitää lopettaa. Mun pitää keskustella asiasta Guillen kanssa! Teté karjahti ja sulki puhelimen.

-----------------------------------------

Guille oli kertakaikkisen järkyttynyt kuulemastaan.
-Mä arvasin, että se läski kertoo. Että mä olen tyhmä! Guille ärähti ja juoksi huoneeseensa kuullessaan Tetén askelia.
-Guille! kuului huuto aulan toisesta päästä ja Guille tuli ulos huoneestaan.
-Niin? Guille kysyi muka autuaan tietämättömästi.
-Tuu tänne, meidän pitää jutella, Teté sanoi ja avasi huoneensa oven. Guille käveli huoneeseen ja Teté sulki oven pojan perässä. Guille istui Evan sängylle yskähtäen pienesti ja vilautti kasvoilleen hymyn. Teté hymyili takaisin.
-Guille, kuule.... Teté aloitti. "


----------------------------------------------------

Mitä Teté sanoo? Kertooko Guille Tetélle Humbertosta ja Evasta? Tunteeko Teté mitään Guillea kohtaan?
Näissä jännittävissä tunnelmissa päättyy vihdoinkin ilmestynyt osa 3.

Mielestäni tästä osasta tuli liian töksähtelevä. Mutta voitte laittaa palautetta, niitä luen enemmän kuin mielelläni! Kysely löytyy taas ylhäältä.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä Ke Tammi 28, 2009 5:12, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

OSA3

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 5:03

Neljännen osan ilmestymisestä en vielä tiedä.
Se riippuu kirjaimellisesti teistä! ;)

Jos jatkan tarinaa, osa ilmestyy nähtävästi viikonloppuna tai maanantaina.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja sotka » Ke Tammi 28, 2009 7:47

Jatkavaan! Mä ainakin haluan tietää jatkoa. :D
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Tammi 28, 2009 8:08

Joo, jatka! Ei se musta ollut töksähtelevä vaan aika hyvä. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 8:55

Kolmen kopla kirjoitti:Joo, jatka! Ei se musta ollut töksähtelevä vaan aika hyvä. :D


Ai, no kiva tietää. :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Tammi 28, 2009 9:40

JATKA!! :D

-No en todellakaan!! Hyi hitto! Guille karjui ja juoksi olohuoneeseen. Guille oli aivan tulipunainen kasvoiltaan, ja hän hengitti raskaasti.


Vähän repesin tolle lauseelle :D Kivat nää sun tummennetut tekstit, mitä seuraavassa osassa tapahtuu ;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 28, 2009 9:43

ibi kirjoitti:JATKA!! :D

-No en todellakaan!! Hyi hitto! Guille karjui ja juoksi olohuoneeseen. Guille oli aivan tulipunainen kasvoiltaan, ja hän hengitti raskaasti.


Vähän repesin tolle lauseelle :D Kivat nää sun tummennetut tekstit, mitä seuraavassa osassa tapahtuu ;)


Joo, nauroin kyllä vähän itsekin kun sitä keksin :D Oli jotenkin niin Guillemäinen lausahdus ;) Kiitos.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Tammi 29, 2009 5:53

OSA 4
Jep. Tylsä päivä, ei tekemistä. Siis tarinan uusi osa!

"Guille oli paniikissa. Hänestä Teté tuntui vaivaantuneelta ja tyttö hieroili niskojaan hermostuneesti.
-..kai sä ymmärrät että mä olen Humberton kanssa? Teté sanoi Guillelle ja tarttui poikaa kädestä.
-Tottakai ymmärrän. Mutta saisinko tietää että mistä sä puhut? Guille kysyi Tetéltä välinpitämättömästi ja köhäisi.
-Guille, älä yritä. Mä kuulin Yolílta kaiken. Sä olet vain vähän ihastunut minuun, Teté hilpeili. Guille näytti vihastuneelta ja surulliselta.
-Se on mulle ihan ok. Mutta mä olen Humin kanssa ja piste! Teté sanoi ja irrotti kätensä Guillen kädestä.
-En helkkarissa ole ihastunut suhun! Kuka hullu kajoais snobiin? Guille kysyi ja nousi seisomaan. Teté virnisti.
-Hyvä on. Jos mä teen näin.. Teté sanoi ja pussasi Guillea poskelle niin, että poskeen jäi vain limainen jälki.
-..niin sä vain tunnet inhoa? Teté kysyi. Guille nyökkäsi ja pyyhki poskensa - vaikka oikeasti hän tunsi olonsa onnelliseksi ja rakastuneeksi. Guille meni vähän lähemmäs Tetéä ja katsoi tätä silmiin niin, että silmät melkein menivät kieroon. Teté hymähti pienesti.
"Mitä tuo meinaa..?" Teté ajatteli ja hymähti kiusoittuneesti. Guille myhäili ja hymyili pienesti.
"Nyt mä teen sen. Mä suutelen sitä." Guille ajatteli mielessään ja tarttui Tetén käteen. Teté katsoi Guilleen ja sulki silmänsä hetkeksi. Guille painoi huulensa Tetén huulille ja he tunsivat hetken huuman kaipuisasta, lämpimästä suudelmasta.

-----------------------------------------------

Yhtäkkiä ovi aukesi.
-Lapset, tulkaas syöm.. Diego seisoi ovella ja katsoi Guillea ja Tetéä. Teté irrottautui nopeasti Guillesta ja tönäisi tämän kauemmas.
-Tämä ei ole totta, sukurutsaa ja insestiä! Diego huusi ja astui sisään huoneeseen.
-Diego, tämä ei todellakaan ole sitä miltä näyttää, Teté huusi Diegolle. Guille tunsi punastuvansa ja nolostuvansa samanaikaisesti.
-Kyllä se on sitä miltä näyttää! Mitäs asutte samassa talossa Marcosin ja Evan kanssa, eli siis Serranojen kielellä parin, jonka "rakkaudenvirtaa ei voi padota"! Diego karjui ja heilutteli käsiään diegomaisesti.
Teté katsoi Guilleen ja pyöritti päätään. Tyttö poistui huoneesta puolijuoksulla alakertaa kohti ja mennessään alakertaan hän tönäisi Diegoa.
-Noniin, Guillermo. Minä arvasin tämän. Minä olen tiennyt tämän jo siitä lähtien kun synnyit. Sinä olet se, joka lopullisesti tappaa minut ja pistää hautaan! Sinä olet se, joka vie loputkin hiukset kaljusta päästäni ja tekee loput hiuksenhaituvat vielä harmaiksi! Diego huusi ja piteli rintakehänsä kohdalla kättään.
-Isä, lopeta. Tuo ei todellakaan ollut mitään! Teté opetti mulle vain sellaisen nopean pusun kun mä en ole koskaan ennen suudellut ja mulla on vähän säpinää sellaisen tytön kanssa kun .. Lorena ja mä haluan osata suudella sitä oikein, ettei se pidä mua aivan kakarana! Guille huusi ilmeillen isälleen välillä.
-Ai .. suudelmaharjoitus? Et sen Tiristäjän tytön kanssa voinut sitä harjoitella, vaan oman siskon kanssa piti? Olet sinä sairas! Diego huusi ja nosti kätensä.
-No, mutta mene nyt syömään. Mene vain, mene vain! Diego huusi vihaisella äänensävyllä ja piteli kättään ilmassa. Guille epäröi.
-Mene nyt, ruoka ja Lucía odottavat meitä pöydässä, Diego äreili.
Guille käveli isänsä ohi ja sulki silmänsä. Pian hänen takaraivossaan tuntui raivokas korvatillikka. Guille äännähti oudosti ja käveli takaraivoaan pidellen alakertaan ja keittiöön. Diego pyöritteli päätään ja käveli pian poikansa perässä syömään.

----------------------------------------------

Ruokapöydässä oli hiljaista. Diego mietti äskeistä yläkerrassa tapahtunutta, Lucía mietti perheen raha-asioita, Guille mietti äskeistä suudelmaa Tetén kanssa, ja samoin myös Teté. Eva yski kuin raivotautinen yskänsä takia ja Marcos piteli Evaa kädestä pöydän alla. Curro heilutteli jalkojaan ja hyräili syödessään.
Teté nojasi käteensä ja vilkuili välillä Guilleen. Guille hymähti pienesti ja työnsi lautasen kauemmas.
-Ei ole nälkä, Guille sanoi matalalla äänellä ja nousi seisomaan.
-Miten niin? Syöt nyt kun on ruoka, Lucía komensi ja käski Guillen takaisin istumaan. Guille pyöritteli päätään ja istui takaisin ja veti lautasen taas naamansa alle ja heilutteli haarukkaa perunamuusissa syömättä yhtään. Diego vilkaisi Guilleen murhaavasti.

Pian ikkunaan koputti joku. Kaikki käänsivät yhtäaikaa päänsä ikkunaan. Ikkunan takana seisoi Humberto.
-Teté, hei! Lähdetkö nyt sinne elokuviin? Humberto kysyi ja heilutteli kättään tervehdykseksi. Teté katsoi äitiinsä ja Lucía nyökkäsi. Teté nousi seisomaan iloisesti, mutta käänsi päänsä katsoakseen Guilleen haikailevasti. Guille katsoi Tetéen, ja sitten Humbertoon mutta siirti katseensa lautaseen.
Teté huokasi epäröivästi mutta hymyili Humbertolle.
-Tottakai, Teté sanoi ja lähti elokuviin Humberton kanssa.

-Guille, en minä jaksa katsella tuollaista. Ole hyvä ja poistu pöydästä jos et meinaa syödä, Diego sanoi Guillelle.
Guille siirsi katseensa nopeasti Evaan, joka vinkkasi silmäänsä virnistellen.
Guille muisti Evan sanat: Kyllä mä tiedän, että sä olet ihastunut Tetéen. " Guille tunsi palan kurkussaan ja poistui pöydästä kaataen tuolinsa maahan.
Muut katsoivat Guillen perään kun poika marssi vihaisesti yläkertaan. Eva naurahti ja aloitti taas pitkän yskimiskohtauksen. "


Mitä Teté aikoo tehdä Humberton kanssa? Kumpi on hänelle Se Oikea - Guille vai Humberto? Uskooko Diego Guillen peittely-yrityksen? Lue osa 5.

Toivottavasti piditte osasta. Kommentteja, kiitos?
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja ibi » To Tammi 29, 2009 6:42

NataliaSanchez-fan kirjoitti:OSA 4
Jep. Tylsä päivä, ei tekemistä. Siis tarinan uusi osa!

"Guille oli paniikissa. Hänestä Teté tuntui vaivaantuneelta ja tyttö hieroili niskojaan hermostuneesti.
-..kai sä ymmärrät että mä olen Humberton kanssa? Teté sanoi Guillelle ja tarttui poikaa kädestä.
-Tottakai ymmärrän. Mutta saisinko tietää että mistä sä puhut? Guille kysyi Tetéltä välinpitämättömästi ja köhäisi.
-Guille, älä yritä. Mä kuulin Yolílta kaiken. Sä olet vain vähän ihastunut minuun, Teté hilpeili. Guille näytti vihastuneelta ja surulliselta.
-Se on mulle ihan ok. Mutta mä olen Humin kanssa ja piste! Teté sanoi ja irrotti kätensä Guillen kädestä.
-En helkkarissa ole ihastunut suhun! Kuka hullu kajoais snobiin? Guille kysyi ja nousi seisomaan. Teté virnisti.
-Hyvä on. Jos mä teen näin.. Teté sanoi ja pussasi Guillea poskelle niin, että poskeen jäi vain limainen jälki.
-..niin sä vain tunnet inhoa? Teté kysyi. Guille nyökkäsi ja pyyhki poskensa - vaikka oikeasti hän tunsi olonsa onnelliseksi ja rakastuneeksi. Guille meni vähän lähemmäs Tetéä ja katsoi tätä silmiin niin, että silmät melkein menivät kieroon. Teté hymähti pienesti.
"Mitä tuo meinaa..?" Teté ajatteli ja hymähti kiusoittuneesti. Guille myhäili ja hymyili pienesti.
"Nyt mä teen sen. Mä suutelen sitä." Guille ajatteli mielessään ja tarttui Tetén käteen. Teté katsoi Guilleen ja sulki silmänsä hetkeksi. Guille painoi huulensa Tetén huulille ja he tunsivat hetken huuman kaipuisasta, lämpimästä suudelmasta.

-----------------------------------------------

Yhtäkkiä ovi aukesi.
-Lapset, tulkaas syöm.. Diego seisoi ovella ja katsoi Guillea ja Tetéä. Teté irrottautui nopeasti Guillesta ja tönäisi tämän kauemmas.
-Tämä ei ole totta, sukurutsaa ja insestiä! Diego huusi ja astui sisään huoneeseen.
-Diego, tämä ei todellakaan ole sitä miltä näyttää, Teté huusi Diegolle. Guille tunsi punastuvansa ja nolostuvansa samanaikaisesti.
-Kyllä se on sitä miltä näyttää! Mitäs asutte samassa talossa Marcosin ja Evan kanssa, eli siis Serranojen kielellä parin, jonka "rakkaudenvirtaa ei voi padota"! Diego karjui ja heilutteli käsiään diegomaisesti.
Teté katsoi Guilleen ja pyöritti päätään. Tyttö poistui huoneesta puolijuoksulla alakertaa kohti ja mennessään alakertaan hän tönäisi Diegoa.
-Noniin, Guillermo. Minä arvasin tämän. Minä olen tiennyt tämän jo siitä lähtien kun synnyit. Sinä olet se, joka lopullisesti tappaa minut ja pistää hautaan! Sinä olet se, joka vie loputkin hiukset kaljusta päästäni ja tekee loput hiuksenhaituvat vielä harmaiksi! Diego huusi ja piteli rintakehänsä kohdalla kättään.
-Isä, lopeta. Tuo ei todellakaan ollut mitään! Teté opetti mulle vain sellaisen nopean pusun kun mä en ole koskaan ennen suudellut ja mulla on vähän säpinää sellaisen tytön kanssa kun .. Lorena ja mä haluan osata suudella sitä oikein, ettei se pidä mua aivan kakarana! Guille huusi ilmeillen isälleen välillä.
-Ai .. suudelmaharjoitus? Et sen Tiristäjän tytön kanssa voinut sitä harjoitella, vaan oman siskon kanssa piti? Olet sinä sairas! Diego huusi ja nosti kätensä.
-No, mutta mene nyt syömään. Mene vain, mene vain! Diego huusi vihaisella äänensävyllä ja piteli kättään ilmassa. Guille epäröi.
-Mene nyt, ruoka ja Lucía odottavat meitä pöydässä, Diego äreili.
Guille käveli isänsä ohi ja sulki silmänsä. Pian hänen takaraivossaan tuntui raivokas korvatillikka. Guille äännähti oudosti ja käveli takaraivoaan pidellen alakertaan ja keittiöön. Diego pyöritteli päätään ja käveli pian poikansa perässä syömään.

----------------------------------------------

Ruokapöydässä oli hiljaista. Diego mietti äskeistä yläkerrassa tapahtunutta, Lucía mietti perheen raha-asioita, Guille mietti äskeistä suudelmaa Tetén kanssa, ja samoin myös Teté. Eva yski kuin raivotautinen yskänsä takia ja Marcos piteli Evaa kädestä pöydän alla. Curro heilutteli jalkojaan ja hyräili syödessään.
Teté nojasi käteensä ja vilkuili välillä Guilleen. Guille hymähti pienesti ja työnsi lautasen kauemmas.
-Ei ole nälkä, Guille sanoi matalalla äänellä ja nousi seisomaan.
-Miten niin? Syöt nyt kun on ruoka, Lucía komensi ja käski Guillen takaisin istumaan. Guille pyöritteli päätään ja istui takaisin ja veti lautasen taas naamansa alle ja heilutteli haarukkaa perunamuusissa syömättä yhtään. Diego vilkaisi Guilleen murhaavasti.

Pian ikkunaan koputti joku. Kaikki käänsivät yhtäaikaa päänsä ikkunaan. Ikkunan takana seisoi Humberto.
-Teté, hei! Lähdetkö nyt sinne elokuviin? Humberto kysyi ja heilutteli kättään tervehdykseksi. Teté katsoi äitiinsä ja Lucía nyökkäsi. Teté nousi seisomaan iloisesti, mutta käänsi päänsä katsoakseen Guilleen haikailevasti. Guille katsoi Tetéen, ja sitten Humbertoon mutta siirti katseensa lautaseen.
Teté huokasi epäröivästi mutta hymyili Humbertolle.
-Tottakai, Teté sanoi ja lähti elokuviin Humberton kanssa.

-Guille, en minä jaksa katsella tuollaista. Ole hyvä ja poistu pöydästä jos et meinaa syödä, Diego sanoi Guillelle.
Guille siirsi katseensa nopeasti Evaan, joka vinkkasi silmäänsä virnistellen.
Guille muisti Evan sanat: Kyllä mä tiedän, että sä olet ihastunut Tetéen. " Guille tunsi palan kurkussaan ja poistui pöydästä kaataen tuolinsa maahan.
Muut katsoivat Guillen perään kun poika marssi vihaisesti yläkertaan. Eva naurahti ja aloitti taas pitkän yskimiskohtauksen. "


Mitä Teté aikoo tehdä Humberton kanssa? Kumpi on hänelle Se Oikea - Guille vai Humberto? Uskooko Diego Guillen peittely-yrityksen? Lue osa 5.

Toivottavasti piditte osasta. Kommentteja, kiitos?


Lainasin koko tekstin tähän, koska tämä oli ehdottomasti paras osa, jonka olet kirjoittanut! ;) Ihanaa flirttiä tossa ekassa kappaleessa ;P

Siis jatkamaan tätä vain ;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Tammi 29, 2009 7:03

ibi kirjoitti:
Lainasin koko tekstin tähän, koska tämä oli ehdottomasti paras osa, jonka olet kirjoittanut! ;) Ihanaa flirttiä tossa ekassa kappaleessa ;P

Siis jatkamaan tätä vain ;)


Kiitti tosi paljon! ;) Halusinkin tuoda siihen alkuun vähän ihastunutta tunnelmaa, ja mun mielestä oli hyvä ratkaisu tuoda siihen serranomaisuutta lisäämällä Diego mukaan sähläämään :D
Mutta kiitos paljon kommenteistasi ja vielä parempi, että tykkäsit.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Make » To Tammi 29, 2009 10:51

Osa 3 ja 4 ovat aivan mahtavia!

Mä oikeesti eläydyn tähän tarinaan ihan toden teolla. Osaat kyllä kirjottaa todella luontevasti kaikista tyypeistä.

Kuolen jos et jatka tätä tarinaa joten jatka sitä, kiitos :lol:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Tammi 30, 2009 7:47

Aivan loistavaa tekstiä, tykkäsin tosi paljon nelososasta. Osaat kuvailla henkilöiden luonteet hyvin. Kun luin tota Diegon ja Guillen väittelyä, saatoin kuvitella Diegon huitomassa käsiään ja raivoamassa ihan sekona. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa