Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%
 
Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Joulu 25, 2009 9:31

RinU kirjoitti:Hyviä osia :--)


Kiitti (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Hawkit » Pe Joulu 25, 2009 9:32

Mä oon edelleen (kuten aina) tän tarinan jatkamisen kannalla. :D Mutta tosiaan mielummin vasta sitten kun ideaa pukkaa. (:
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Joulu 25, 2009 9:52

Hawkit kirjoitti:Mä oon edelleen (kuten aina) tän tarinan jatkamisen kannalla. :D Mutta tosiaan mielummin vasta sitten kun ideaa pukkaa. (:


Kiva (: Juu, yritän pikimmiten saada kiinnostuksen ja ideat kohdilleen, että pääsen jatkamaan tätä pikkuhiljaa loppua kohden. :lol: :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja RinU » Pe Joulu 25, 2009 1:23

Millonkas uusia osia?
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Joulu 26, 2009 5:39

RinU kirjoitti:Millonkas uusia osia?


Sitten kun jaksan ja tulee inspiraatioo, en kyl tiedä koska. :D Pikimmiten yritän.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Dentwis » Ma Tammi 11, 2010 6:24

Luin äsken kaikki osat läpi ekaa kertaa ja putkeen, ja täytyy kyllä sanoa, että tosi hyvä tarina. Sääli olisi, jos loppuisi tuohon, odotan jännityksellä jatkoa :) Mutta ei mitään kiirettä kuitenkaan, tee sitten, kun siltä tuntuu.
Kuva
Avatar
Dentwis
Candela Blanco
 
Viestit: 156
Liittynyt: To Joulu 31, 2009 4:49

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Tammi 12, 2010 4:19

Dentwis kirjoitti:Luin äsken kaikki osat läpi ekaa kertaa ja putkeen, ja täytyy kyllä sanoa, että tosi hyvä tarina. Sääli olisi, jos loppuisi tuohon, odotan jännityksellä jatkoa :) Mutta ei mitään kiirettä kuitenkaan, tee sitten, kun siltä tuntuu.


Kiitos kommentistasi, Dentwis ja kiva jos tykkäsit! (:
Yritän aivan pikimmiten kirjoittaa tähän jatkoa..
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 16, 2010 6:56

PART 15, 2/3
Kolmeosainen part 15 !!

"Teté ja Guille seisoivat yhä käytävän päässä, Teté nojaili Guillen olkapäähän yhä nyyhkytellen, pyyhkien silti jo valuneita ripsivärejä pois poskiltaan.
Yolí tuli ulos vessasta, hän oli laskenut hiuksensa vapaiksi tiukasta poninhännästä, ja hän käveli nokka pystyssä takaisin luokkaan. Boltsi katsoi siskoonsa ja marssi tämän perään.
"Mitä sä meinaat? Haluatko sä pilata sun ja Tetén ystävyyden?" Boltsi kysyi siskoltaan ärähtäen.
"Mä en meinaa yhtään mitään. Mä en jaksa enää olla meistä se kakkonen. Se, jolla on silmälasit. Se, jota koulukiusattiin ennen Tetén Santa Justaan tuloa. Mä haluan unohtaa kaiken, ja olla se Yolí, yksinäinen ja itsenäinen susi." Yolí sanoi veljelleen ja meinasi lähteä pois, mutta Boltsi tarttui tätä kädestä.
"Yolí, Teté ajattelee varmasti vain sun parastasi. Miksi se muuten olisi sun ystävä?" Boltsi kysyi ja nähdessään Yolín ilmeen, hän huomasi, että oli tehnyt varsin väärän sanavalinnan.
"Ei siis sillä, että sulla ei muuten olisi yst.." Boltsi aloitti, mutta Yolí marssi pois nopeasti. Valdano ja DVD tulivat paikalle ja katsoivat Boltsiin.
"Mikä tilanne?" Valdano kysyi Boltsilta.
"Mitäs se teille kuuluu?" Boltsi kysyi ja meni luokkaan. DVD ja Valdano katsoivat toisiinsa olkapäitään kohotellen häkeltyneinä.
"Tää ei tiedä yhtään mitään hyvää." DVD huokaisi ja istahti penkille, Valdano vierellään.

------------------------------------

"Teté, pian alkaa oppitunti. Meidän pitäis varmaan mennä luokkaan." Guille sanoi hiljaisella äänellä, kauempana seisovaan Evaan vilkaisten.
"En mä tahdo. Yolí ei halua istua mun vieressä enää, joutuisin istua yksin eturivissä äidin valvovan silmän alla ja se kokoajan kulkisi kysymässä:
"Teté, onko joku hätänä?" En kestä!" Teté älähti huokaisten ja Guille hymyili.
"No sä voit tulla kuule takariviin mun viereen. Aitiopaikat." Guille naurahti ja sai Tetén hymyilemään.
"Nyt ei enää itketä tai olla surullisia, nyt nauretaan ja hymyillään Yolí kumoon." Guille rohkaisi Tetéä hekotellen.
"Totta. Kiitos, Guille. Oot paras veli ikinä." Teté sanoi hymyillen ja halasi poikaa muiskauttaen sitten suukon tämän poskelle.
Guille ei tiennyt mitä vastata, kun Teté sanoi tätä parhaaksi veljeksi.
"No, kiitos." Guille hymähti vastaukseksi yrittäen hymyillä.
Kellot pirisivät, ja kutsuivat oppitunnille.
Yolí istui luokan etupenkissä kädet puuskassa, ja hän oli tönäissyt Tetén takin ja repun lattialle.
Teté saapui luokkaan Guille kannoillaan, ja nähdessään tavaransa lattialla Teté tuskastui ja tunsi palan kurkussaan. Hän ei tiennyt mitä sanoa, kun Yolí oli ihan yhtäkkiä muuttunut tuollaiseksi uhoajaksi.
"Kiitos. Mä meenkin tästä istumaan parempaan seuraan." Teté sanoi ja käveli Guillen pulpettia kohti, ja jäi siihen seisomaan Guillen ja Boltsin
neuvotellessa asiasta kauempana. Pian Boltsi ja Guille tulivat takaisin, Boltsi taputti Tetén olkapäätä lohduttavasti hymyillen, otti reppunsa ja takkinsa ja lähti etupenkkiä kohti. Teté hymyili ja istui Guillen viereen. Guillekin hymyili, leveästi, ja katsoi Valdanoon ja Davidiin jotka olivat kääntyneinä heihin päin ja tuijottivat.
"Mitä kuolaatte, ääliöt?" Guille kysyi ja läpsäisi molempia korville Tetén hihittäessä vieressä.

---------------------

"Hei kaikki. Ottakaas kirjat esille, sivulta 92." Lucía sanoi ja kirjoitti taululle.
"Missäs Teté on?" Lucía jatkoi pian katsoessaan etupenkkiin Yolín vierelle, jossa Boltsi istui. Yolí vain kohautti olkapäitään merkiksi, ettei tiennyt.
"Täällä, äiti." Teté sanoi nostaen kättään takapenkillä istuessaan.
"Mitäs sinä siellä istut? Paikkasi on täällä, Yolín vieressä." Lucía sanoi osoittaen sormellaan Tetéä.
"Ei Mari Tere kehtaa istua tynnyrien vieressä." Guille sanoi ja sai Valdanon ja DVD:n nauramaan, Teté yritti pidätellä nauruaan. Hän tirskui.
Yolí ja Boltsi katsoivat molemmat yhtäaikaa takapenkkiä kohti loukkaantuneen näköisenä.
"Guille, lopeta heti tuollainen käyttäytyminen. Muista, että olet yhtä Mister Garcilaso -ehdokas, joten tuollainen käyttäytyminen ei kilpailun aikana ole sallittavaa. Mister ja Miss Garcilaso ovat aina olleet erittäin esimerkillisiä." Lucía selosti ja sai Guillen nauramaan.
"Joopajoo. Sittenhän Teté olisi ehdottomasti Miss Garcilaso." Guille huudahti Lucialle, ja Lucía lähti marssimaan takapenkkiläisiä kohti.
"Guille ja Teté, tulisitteko luokan ulkopuolelle käymään?" Lucía kysyi ja viittoi ovea kohti. Nuoret katsahtivat toisiinsa ja nousivat penkistään ja laahustivat ulos luokasta.

"Mikä tuo luulee olevansa?" Teté kuuli Yolín kysyvän Boltsilta.
"Yolí." Teté huudahti ovelta Guillen ja Lucían jo mentyä ulos luokasta.
Yoli katsahti Tetéen nokka pystyssä, ja Teté iski tälle silmää ivallisesti.
"Mä luulen olevani seuraava Miss Garcilaso. Eli, jos meinaat käyttäytyä tuollalailla niin sä saat unohtaa sun Miss Garcilaso -ehdokkuuden. Mutta itse päätät. " Teté sanoi hymyillen ja astui ulos luokasta paukauttaen oven kiinni.

------------------------

Lucía katsoi Guilleen ja Tetéen kohottaen silmälasejaan.
"Mitäs tämä nyt taas on?" Lucía kysyi katsoen molempiin.
Teté katsoi muualle, Guille yskähti vaivautuneena.
"Hetikö kissa vei kielen? Luokassa kyllä juttu luisti." Lucía sanoi ja käänsi Tetén katseen itseensä.
"María Teresa, mitä on tapahtunut sinun ja Yolín välillä?" Lucía kysyi. Guille katsoi Tetéen.
"Äiti, se ei kuulu sulle yhtään. Se on mun ja Yolín välinen asia." Teté sanoi ja laittoi kädet puuskaan.
"Jaa ei kuulu vai? Minä olen sinun opettajasi, ja ennenkaikkea voin päättää sinun Miss Garcilaso -ehdokkuusaikasi heti." Lucía sanoi.
Guille katsoi luokkaan, josta Yolí vilkuili suoraan Tetéen.
"No lopeta se sitten. Mutta tiedä se, että Yolí ei ainakaan ole se, joka ansaitsee Miss Garcilaso -tittelin." Teté sanoi ja lähti marssimaan pois.
"Teté.. Teté!" Lucía älähti, mutta Teté vain jatkoi matkaansa.
Lucía katsoi kysyvästi Guilleen, mutta Guille väläytti leveän hymyn kasvoilleen, ja livahti takaisin luokkaan. "


--------------------

Näin tarina jatkui pitkän tauon jälkeen, ja ehkä vähän tylsällä jatko-osalla.. :D
Seuraavassa osassa näet, kenestä tosiaan tulee Miss Garcilaso, entä Mister Garcilaso? Lue 15, 3/3 !
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » La Tammi 16, 2010 9:30

Nyt oli taas kyllä hyvä osa, mutta olis saanu jo tapahtuu enemmän jotain jännää.. Part 3/3 odotellessa. :D

GUILLE JA TETÉ YHTEEN JO!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Tammi 16, 2010 11:20

Pitkän odotuksen jälkeen jälleen hyvä osa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 17, 2010 9:58

Guille-FAN kirjoitti:Nyt oli taas kyllä hyvä osa, mutta olis saanu jo tapahtuu enemmän jotain jännää.. Part 3/3 odotellessa. :D

GUILLE JA TETÉ YHTEEN JO!


3/3 onkin jo sitten vähän tapahtumarikkaampi :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja churro1 » Su Tammi 17, 2010 10:24

Guille-FAN kirjoitti:GUILLE JA TETÉ YHTEEN JO!


Eihän tässä kiirettä ole. TV-sarjassakin kesti 71 jaksoa ennen kuin alkoi kutittaa. :P
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Tammi 17, 2010 3:58

Lisäää!! (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Tammi 17, 2010 4:13

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:Nyt oli taas kyllä hyvä osa, mutta olis saanu jo tapahtuu enemmän jotain jännää.. Part 3/3 odotellessa. :D

GUILLE JA TETÉ YHTEEN JO!


3/3 onkin jo sitten vähän tapahtumarikkaampi :D


uskon sen. Ootko miettiny et onko tämä 15. viimeinen tarinan luku?
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Tammi 18, 2010 3:19

Guille-FAN kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:Nyt oli taas kyllä hyvä osa, mutta olis saanu jo tapahtuu enemmän jotain jännää.. Part 3/3 odotellessa. :D

GUILLE JA TETÉ YHTEEN JO!


3/3 onkin jo sitten vähän tapahtumarikkaampi :D


uskon sen. Ootko miettiny et onko tämä 15. viimeinen tarinan luku?


20 on luultavasti viimeinen. :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa