África ja Rául-jatkotarina (osa 8, 14.03.2009 s.4)

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

África ja Rául-jatkotarina (osa 8, 14.03.2009 s.4)

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Helmi 03, 2009 7:23

Tänä aamuna mietin, että mitä paritusta ei vielä ole ja pää jotenkin tulvi ideoita ja koulussa rupesin, sitten raapustamaan ideaani ylös. Eli Áfricasta ja Ráulista. Toivottavasti tämä ei ole hirveän samanlainen kuin monella, sillä keksin tän kaiken vain päästäni. :D Enjoy.



Osa 1


Ei helvetti! Noi kultaiset kiharat on niin seksikkäät Áfrican rinnoilla Rául ajatteli suu kuolaa valuen. África, joka oli Ráulin pitkäaikainen tyttöystävä katsoi poikaystäväänsä vasen kulma kohollaan.
Mitä helvettiä sä kuolaat? Näitkö taas jonkun hyvän näköisen gimman? África huudahti teräväkielisesti toinen käsi lantiolla leväten.
Ei, ei, ei África! Mä näen vain sut. Oot mun ainut. Kait sä uskot mua kulta? Rául änkytti hätäisesti vääntäen koiranpentuilmeen kasvoillaan.
No hyvä on, mutta jos sä petät mua niin et saa sitä IKINÄ anteeksi Rául Martinez! África sanoi tavuttaen ja heilautti kättään lähellä Ráulin kasvoja.
Kyllä kyllä, kulta. Oon vain sun, aina Rául lupasi ja tarrasi Áfrican käteen kiinni. África irrotti kätensä huokaisten Ráulin otteesta ja katsoi tätä haikeasti silmiin.
Vanno, hän vaati naama kovana.
Mitäh?! Rául mölähti tyrmistyneenä.
Rául...kuinka voin uskoa sinua, jos et edes voi vannoa asiaa? Kuinka monestikkaan katseesi kiinnyttyy muihin naisiin kuin minuun? Kuinka monesti? África mutisi suutaan mutristaen ja katsoi Ráulia tiukasti.
África kulta, minä Rául Martinez vannon oman isäni kautta, että osaan olla uskollinen poikaystävä, Rául sanoi juhlallisesti ja suuteli julistuksensa päätteeksi Áfricaa kädelle. Nämä sanat saivat tytön hymyilemään ja pian he jo syleilivät toisiaan. Rául sulki silmänsä ja nautti tytön läheisyydestä. Ne pari minuuttia tuntuivat niin hyvältä, mutta menivät kuitenkin niin nopeasti. Rául räväytti silmänsä auki ja näki edessään himo isot tissit.
Ei helvetti! Vähän isot bosat! Áfrican rinnat eivät ole mitään verrattuna noihin namupaloihin Rául läähätti ajatuksissaan ja samantien yritti tavoitella kädellään löytämäänsä aarretta, mutta ei yltänyt sillä África oli hänen välissään.
África...mu-mun täytyy mennä vessaan, Rául änkytti ja lähti naisten perseitä tiiraillen kohti vessaa.
Hän katsahti peiliin ja nojasi altaan reunaaseen. Huulet raollaan hän tuijotti kuvajaistaan.
Machoman Rául Martinez, Rául ajatteli pullistellen lihaksiaan peilin edessä. Hän pörrötti hiuksiaan ja lähti alkavalle tunnille, josta hän oli jo myöhässä.
Rául asteli Marcosin viereen normaalille paikalleen ja lösähti penkilleen, joka oli kiikahtaa nurin.
No niin Martinex, koska olit myöhässä tunnilta saat vastata seuraavaan kysymykseeni, opettaja sanoi tyynenrauhallisesti.
Milloin Kennedy kuoli?
Rául oli aivan hiljaa ja mulkoili opettajaa hölmistyneenä. Meni minuutti kunnes opettaja taas kysyi samaa kysymystä.
Sähän sanoit, että saan vastata tähän kysymykseen. Ei kukaan siis ole pakottanut, Rául sanoi näsäviisaasti käsillään huitoen. Opettaja katsoi jäätävällä katseella Ráulia ja kääntyi Áfricakin katsomaan poikaa vasen kulma kohollaan.
Rául senkin typerys, vastaa nyt! Vuonna 1963! Etkö sä hemmetti tiedä?! África ajatteli ja yritti katseen voimalla saada Ráulia tajuamaan asian.
Siis totaa..., Rául änkytti kieli solmussa. 1941
Voi elämä se ei tiennyt, África ajatteli ja kääntyi takaisin pulpettiinsa päin ja hautasi kasvonsa käsillään.
Hei, ei se nyt niin kamalaa ollut África, Eva lohdutti ja taputteli ystäväänsä selkään.
Oli se, vasta nyt mä tajuan että mun poikaystävä on idiootti África sanoi masentuneesti painoittaen idiootti sanaa. Jostain taustalta kuului opettajan ääni, joka sanoi väärin.
No hei, älä ota tuota Ráulin vastausta niin vakavasti, jooko? Eva yritti lohduttaa.
On paljon muutakin, mitä olen tajunnut hänestä. Juuri äsken sovimme, että Rául ei näe ketään muuta kuin minut, mutta milloinhan hän mahtaa senkin lupauksen rikkoa África sanoi kuiskaillen sanat suustaan.
No sehän on hyvä, jos olette tehneet tuollaisen sopimuksen Áfri Eva sanoi ja katsahti välillä opettajaan päin, joka oli kirjoittanut jotakin taululle.
África sutaisi nopeasti muistiinpanonsa ja käännähti katsomaan Ráulia, joka höpötti jotakin juttua Marcosin kanssa. Rául huomasi Áfrin ja vilkutti iloisesti tälle. África tyytyi vain hymyilemään ja käänsi katseensa takaisin taulua kohden.
Huoh.. mitäköhän tästäkin tulee? Àfrica huokaisi.
No hei älähän nyt. Uskon kyllä, että Rául yrittää pitää lupauksensa. Teidän pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä, että voisitte taas luottaa toisiinne Eva sanoi purren huultaan.
Olet oikeassa, Áfri mutisi ja lähti pois luokasta kellon soidessa.

Hei oletko sä puhunut Ráulin kanssa, Marcos? Eva kysyi poikaystävältään katsoen tätä tiiviisti silmiin.
Olen..tarkoitatko Áfricaa. Rául juuri kehui kuinka heillä menee tosi hyvin. Onko jokin vinossa? Marcos kysyi kohottaen kulmaansa millin verran.
Ei. Ainoastaan se, että Áfri ei jaksa enää uskoa Ráuliin. Mehän voisimme auttaa heitä? Houkutellaan ne samaan paikkaan yhtä aikaan tai pidetään nelistään jotakin kivaa Eva sanoi ensin vaimeasti, mutta pikkuhiljaa innostui asiasta.
Hyvä idea, Eva. Sä houkuttelet Áfrin, mä hoitelen Ráulin. Sovittu? Marcos sanoi hymyillen.
Sovittu, Evakin sanoi ja kaksikko lähti kumpikin eri suuntiin.


Kommenttia ja palautetta olisi todella kiva saada. Itse en laittanut mitään äänestystä tuohon, mutta sanokaa vain jos haluatte kannattaako jatkaa. (jatkan kuitenkin, vaikka sanoisitte ei :lol: )
Viimeksi muokannut ibi päivämäärä La Maalis 14, 2009 2:49, muokattu yhteensä 10 kertaa
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja René » Ti Helmi 03, 2009 8:01

Tarina ei ole lempiparituksestani, mutta pidin todella paljon.
Jatkoa kaipailen. Todella hyvää kirjoitusjälkeä (toisin kuin mun töherrykset...) :-D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Churro » Ti Helmi 03, 2009 8:01

Mahtava tarina, ibi! Pystyin kuvittelemaan henkilöhahmot! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja sotka » Ti Helmi 03, 2009 8:19

Siis kerrassaan hyvä! Voi hyvin kans kuvitella noi henkilöhahmot. Jatka mahollisimman pian.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Janezz » Ti Helmi 03, 2009 9:22

IHANA!!
Rakastan näit sun juttujas, näit on kiva lukea :)
JAtkoa kannatan .D
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ke Helmi 04, 2009 3:18

Luen heti kun päänsäryltäni pystyn. ->

Editoin kommentit perästä päin, odotan kyllä mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.

EDIT: Luin nyt ja olen iloinen, että tein niin. ^^ Naurahdin jo muutaman kerran Raúlin hahmolle tuota lukiessani ja pidän kyseisestä parista enemmin kuin Evasta ja Marcosista parina. :D (G&T Vie voiton)
Viimeksi muokannut Hawkit päivämäärä Ke Helmi 04, 2009 6:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja sotka » Ke Helmi 04, 2009 4:16

ibi pliis kirjota ennen torstai iltaa :wink: . Haluaisin lukea tätä enen kun lähen lomalle.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Helmi 04, 2009 4:28

En jaksanu vielä lukea, kun kirjoitan just kolmos osaa M&E tarinasta.. (:
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Helmi 04, 2009 4:36

sotka kirjoitti:ibi pliis kirjota ennen torstai iltaa :wink: . Haluaisin lukea tätä enen kun lähen lomalle.


Tähän tulee mitä luultavammin tänään jatkoa ;) Luulisin ainakin.

Ja kiitos kaikille kommenteista jotka niitä laittoivat tai laittavat :D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 04, 2009 4:48

Hyvä tarina! ;) Täällä puhuttiin tarinan jatkamisesta, niin mietin tässä tekisinkö uuden osan G&T -tarinastani tänään ;)
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Helmi 04, 2009 5:53

Todella hyvä tarina! :) Se jäi vähän häiritsemään, että Áfri ei ollut jotenkin itsensä tyylinen, mutta eipä se ny paljoa haittaa.
Jatkoa toivon, todellakin! :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja ibi » To Helmi 05, 2009 4:55

Osa 2.




África, sanoi Eva, kun oli tavoittanut ystävänsä puhelimitse.
Niin, Eva, África sanoi puhelimeen.
Voisinko tulla käymään? Eva kysyi ja jäi odottamaan Áfrican vastausta.
No..tule vain. Voit varmaan samalla auttaa minua näissä läksyissä, África totesi ja istahti olohuoneen sohvalle.
Selvä nähdään, Eva huikkasi leveästi hymyillen puhelimeen.
Moi, Áfri sanoi ja sulki puhelimen.
JESH! Eva ajatteli voitonriemuisesti ja käveli puiston poikki, jossa lapset keinuivat huimaa vauhtia. Eva hymähti iloisesti lapsille.

Rául ja Marcos istuivat Ráulin huoneen sängyllä ja puhuivat yleisiä poikian juttuja. Tosin Marcos sai kyllä kuulla kuinka Rául hehkutti Áfrican taivaisiin, mutta sehän sopi Marcosille paremmin kuin hyvin.
Rául..Oletko niin varma, että sinulla ja Áfricalla on kaikki kondiksessa? Marcos kysyi ja katsoi Ráulia silmiin.
Tottakai. Mä rakastan Áfria ja kaikki on erittäin hyvin, Rául hehkutti nyökkäillen.
Selvä...Kunhan vain kysyin.., Marcos sanoi vaimeasti.
Ai mitä, miksi? Rául kysyi kulman kurtussa.
Ei mitään, Rául. Tuutko huomenna mun kanssa tavernaan? Marcos kysyi ylipirteästi.
Sopii, Rául sanoi.
Marcosin kännykkä rupesi soimaan ja hän katsahti kännykkäänsä.
Eva.., Marcos ajatteli.
Mun pitää nyt mennä, Rául. Nähdään huomenna, Marcos huikkasi ja lähti ovesta ulos puhumaan Evalle.
Ai okei, moi, Rául sanoi olkiaan kohauttaen.

Saitko sä sen Ráulin houkuteltua, Marcos? Eva kysyi kuiskaten. Mä olen lukkiutunut Áfrican vessaan, joten äkkiä jookos?
Sovimme tapaamisen tavernassa. En kertonut Áfrista mitään, Marcos sanoi.
Heinoa. Houkuttelen Áfrin tavernaan. Pusuja kulta, Eva sanoi ja pusutteli puhelimeen.
Pusuja, Marcos sanoi naurahtaen.

Eva tulee pois vessasta hymyillen pirteästi Áfricalle.
Eva, mä en tajua näistä läksyistä hölkäsen pöläystäkään, Áfri sanoi ja osoitti huuliaan mutristellen kirjojaan.
Aivan, joo no katsotaanpas niitä läksyjä, Eva sanoi kimeästi naurahdellen. Eva selitti nopeasti Áfrille muutaman matikantehtävän ja África sai läksynsä tehtyä.
Oletko miettinyt sitä Rául-asiaa? Eva kysyi yhtäkkiä, kun oli sulkenut Áfrican matematiikan kirjan.
Tarkoitatko siis sitä, josta puhuin sinulle tunnilla? Àfrica varmisti.
Kyllä, Eva vastasi.
Oon vaan miettinyt, sitä että Rául osaa olla idiootti. En minä mitään muuta siitä asiasta irti saa, África tuhahti.
África hei..piristyisit! Olette juuri sopineet Ráulin kanssa kuinka käyttäydytään tyttöystävää kohtaan. Usko minua, kyllä kaikki kääntyy vielä parhain päin, Eva sanoi ja halasi ystäväänsä. África hymyili halatessaan ystäväänsä ja tahtoi tosiaan uskoa, että Eva oli oikeassa.
Hei Áfri, lähtisitkö mun kanssa huomenna tavernaan, kun mulla ei ole mitään suunnitelmia huomiseksi? Eva kysyi hymyillen.
Tottakai! África huudahti iloisesti.

África ja Eva astelivat asfaltista katua pitkin kohti tavernaa.
Sieltähän tulee nättejä tyttöjä, Diego huikkasi tiskin takaa ja kuivasi kädessään olevaa lasilautasta. Eva naurahti ja hymyili nätisti. África tyytyi vain hymähtämään ja istuutui puutuolille. Eva istui pöydän toiselle puolelle ja huokaisi syvään.
Tulisit jo Marcos, ei tässä ole aikaa koko päivää, Eva ajatteli peukaloitaan pyöritellen.
África, tilattaisiinko jotakin juotavaa? Eva kysyi ajankuluksi.
Tilataan vain, África myöntyi ja kutsui Diegon luokseen. África kertoi tilauksen ja pian oluet olivatkin jo pöydässä.
África hörppäsi oluttaan siemauksen, kunnes hänen silmänsä osuivat ovesta tulevaan Ráuliin.
Hän oli tukehtua olueensa ja nielaisi sen köhien samanaikaisesti.
RÁUL!, hän tokaisi silmät pyöreinä järkytyksestä.


Siinä siis toinen osa. Tuli hieman myöhässä, mutta toivottavasti tarpeeksi ajoissa. :D Kommenttia.
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja sotka » To Helmi 05, 2009 5:01

Hyvä jatko. Mukavaa kun kirjotiti tän nyt. :D Odotan innolla jo sitä kun palaa lomalta. Ja pääsen lukemaan näitä.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Helmi 05, 2009 5:04

Sujuvaa tekstiä ei siinä mitään, tosin kyseinen osa jäi vähän puuttelliseksi niiltä osin, että mitään niin suurta ei tapahtunut. :D Uskoakseni kuitenkin seuraava osa sisältää sitten sitä jotakin? :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja MariTere » To Helmi 05, 2009 6:36

Kivan jatkonkin teit (: Nyt eläydyin tarinaan täysin. Voin kuvitella tossa kohtaa:
Tottakai! África huudahti iloisesti

Että Afri nyökkäisi jotenkin ja sanoisi "Si, Claro!" ;)

Odotan innolla seuraavaa osaa!
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron