Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Sinä ja Serranot

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 14, 2009 5:37

Tän topicin idea olis, et tänne tehtäis tarinoita niin ku Serranoista, mut sinä itse olisit mukana.
Saat kirjoittaa niin, että olisit serranoissa vaikka ystäväsi, ystäväporukkasi tai vaikka perheesi kanssa.
Esim. "Olimme kaverini (nimi), Yolin ja Tetén kanssa ulkona." Saa kirjoittaa mistä näkökulmasta tahansa.

Toivottavasti kaikki tajusivat ;)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 14, 2009 5:42

Hauska idea. ;) Voin tehdä jossain välissä jonkinlaista tarinaa, jos ehdin :)
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 21, 2009 7:51

Tässä olis eka osani.


Ystävyys koetuksella (osa 1)
-MariTere

"Istuimme tavallisen porukkamme kanssa Espanjan parhaassa tavernassa sateisella säällä. Teté, Guille, Yoli, Valdano, NF (Natalia-Fan), Dvd, Boliche ja minä olimme suunnitelleet menevämme rannalle tuiki tavalliseen tapaan. Alkoi kuitenkin sataa, joten päädyimme Serranoveljeksien omistaman tavernan pöydän äärelle. Teté ja Guille kuhertelivat toisensa seurassa samoin tavoin kuin NF ja Dvd:kin. Yoli ja Valdano eivät taas olleet vielä niin läheisiä, vasta kun olivat viime viikolla menneet yhteen. He kuitenkin osoittivat läheisyyttä pitäen toistensa käsistä kiinni pöydän alla. Minä ja Boliche taas vain litkimme limsaa, kun emme kuitenkaan olleet pari.

Hei muruseni, lähdetäänkö meille? Mua väsyttää.. sanoi NF ja keskeytti pitkän hiljaisuuden.
Tietenkin, jos sinua siis väsyttää. Dvd vastasi itsekin haukotellen. He nousivat pois pöydästä käsi kädessä.
Nähdään huomenna koulussa, tytöt! NF huikkasi meille samalla kun he kävelivät poispäin.
Muut meistä tytöistä oli niin poikaystäviensä lumouksissa, joten olin tietenkin ainut joka vastasi.
Juu.. sanoin hiljaa ja vilkutin myös samalla.

Illan kuluessa kaikki olivatkin jo lähteneet ja minä istuin yksin tavernassa, tai no melkein yksin..
Hei tyttö! Alahan lähteä siitä huusi joku mies tiskin takaa. Käänsin pääni ja huomasin, että mies oli tavernan omistaja, Santiago, joka jatkoi huutoaan: Suljen tavernan nyt, joten hopi hopi! Pelkäsin hieman Santiagoa näin kun yksin hänen kanssaan olin, joten tottelin käskyä. Poimin väsyneesti laukun lattialta, nousin seisomaan ja lähdin kävelemään sateessa kotiini, joka sijaitsi kaverini Tetén naapurissa. Kotonani lätsähdin sängylle, ja jo 5min. kuluttua olin jo syvässä unessa.
Heräsin kesken yötä hien valuessa kasvoillani. Hengitin kovaan tahtiin. Muistelin äsken näkemääni unta, joka oli ollut jo sama uni viimeisenä kymmenenä yönä. Uneeni kuului joka kerta samat asiat; Minä, Dvd, rakkaus, valehtelu ja pettäminen kaveriani kohtaan. Hien valuessani kasvoillani kuulin vieläkin päässäni erilaisia ääniä: Olet paras kaverini! Rakastan sinua Hän ei saa tietää.

Aamulla näin koulun käytävällä Dvd:n ja NF:n.
Ei, ei.. ajattelin itsekseni kävellessäni heitä kohti.
Moi! he sanoivat tervehtiäkseen minua. Tervehdin takaisin ja käännyin saman tien luokkaan. Kävin istumaan pulpettini ääreen, ja ei kulunut kauankaan kun NF oli jo istumassa vierelläni.
Mikä sinua vaivaa? hän kysyi.
Ei mikään! Miksi vaivaisi? Vastasin tiukkaan sävyyn. NF huomasi etten ollut juttutuulella, joten hän antoi olla.

Huomenta sanoi opettaja, joka tuli luokkaan sisään. Englannin tunti. Kirjat esiin. Otimme kirjat esiin ja aloimme käymään läpi kappaleen sanoja. Ja minun tuurillani kappale kertoi kahden ihmisen rakkaudesta, joka syntyi pitkien mutkien kautta.
Sinä siinä! opettaja huusi osoittaen minua. Nouse ylös ja toista sanat, jotka sanon.
Nousin ylös ja aloin toistamaan huonolla englannillani: Love.. Cheat.. Friendship..
Olin ihan punainen naamaltani, joten luokan takaa kuului huuto: Haha! Kokemusta taitaa hänellä olla. Punainen kuin tomaatti
Minulla teki mieli alkaa huutamaan, mutta en kehdannut, joten kävin takaisin istumaan.
Hei, tiedäthän sinä noi pojat.. Älä välitä. Yritti NF lohduttaa minua.
Tiedänhän minä, tiedän.. Mutta sinä et tiedä kaikkea. Entä jos mulla onkin kokemusta? Entä jos tulee olemaan kokemusta? Sanoin taas tiukkaan sävyyn kaverilleni ajattelematta mitä sanoin.
En nyt tajua.. NF sanoi hämmentynyt ilme kasvoillaan.
En edes jaksanut jatkaa, joten olin vain hiljaa."


- -

Mitäs piditte? Tää oli sit ensimmäinen tarina, jonka oon foorumille kirjottanu, joten sitä suuremmalla syyllä: kommetteja kiitos! ;)

Jatkoa pian..
Viimeksi muokannut MariTere päivämäärä La Helmi 21, 2009 9:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » La Helmi 21, 2009 9:36

MariTere, toi oli hyvä.. Jatka vaan. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja ibi » La Helmi 21, 2009 9:44

Mielenkiintoinen ja varsinkin kun tunnen sut ja Natalia-Fanin niin vielä kivempää tätä on lukea. Aika kiva idea. Tiedän, että tämä ei ole totta, mutta tuntuu hassulta kun kirjoitat näin jostain pettämisestä ihan kuin sinulla olisi jokin ihastus., joka on Natalia-Fanin kanssa ja haluaisit tämän poikafrendin itsellesi. :D Tiedän kyllä, että et sitä halua ;) Mutta tälläisiin teksteihin voii ihan hyvin piilottaa tunteitaan! :D Oikeesti jatka tätä haluan tietää mitä tässä käy. Suunnitteletteko tätä Natalia-Fanin kanssa yhdessä?:D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 21, 2009 9:46

ibi kirjoitti:Mielenkiintoinen ja varsinkin kun tunnen sut ja Natalia-Fanin niin vielä kivempää tätä on lukea. Aika kiva idea. Tiedän, että tämä ei ole totta, mutta tuntuu hassulta kun kirjoitat näin jostain pettämisestä ihan kuin sinulla olisi jokin ihastus., joka on Natalia-Fanin kanssa ja haluaisit tämän poikafrendin itsellesi. :D Tiedän kyllä, että et sitä halua ;) Mutta tälläisiin teksteihin voii ihan hyvin piilottaa tunteitaan! :D Oikeesti jatka tätä haluan tietää mitä tässä käy. Suunnitteletteko tätä Natalia-Fanin kanssa yhdessä?:D


Hahah : D Kiitos kommenteista ibi ja Guille-FAN. Joo, ibi, en oo piilottanu tähän mitää tunteita :lol: En suunnittele Natalia-Fanin kanssa, mutta saa nähdä jos hänellä olisi nyt jotain toiveita jatko-osaan (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Helmi 22, 2009 2:06

En tiennykkään että mun paras kaveri osaa näin hyvin kirjottaa. :) Tykkäsin ite todellakin, ihanasti kirjotettu ja toivottavasti tollain vielä tapahtuuki. (: Kunhan ei vaan oo Serranon näyttelijöitä mukana meijän real lifessä, koska sit se menee jo uskomattomaks. :D :o Koska sekin on jo uskomatonta että me nähään. Odotan kyllä innolla seuraavaa osaa. Haluun tietää mitä "meijän elämässä" tapahtuu. ;) Kiitos, ja mä oon otettu tästä. (;
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 22, 2009 2:13

Natalia-Fan kirjoitti:En tiennykkään että mun paras kaveri osaa näin hyvin kirjottaa. :) Tykkäsin ite todellakin, ihanasti kirjotettu ja toivottavasti tollain vielä tapahtuuki. (: Kunhan ei vaan oo Serranon näyttelijöitä mukana meijän real lifessä, koska sit se menee jo uskomattomaks. :D :o Koska sekin on jo uskomatonta että me nähään. Odotan kyllä innolla seuraavaa osaa. Haluun tietää mitä "meijän elämässä" tapahtuu. ;) Kiitos, ja mä oon otettu tästä. (;


Hah, kiitti kommentista :D Ja ei mitään, mä oikeastaan tein tän topicin, koska halusin tehä tarinan meistä ;> Ja vielä: Mikään ei oo mahdotonta.

Seuraava osa ilmestyy varmaankin ennen keskiviikkoa.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 2:35

Oli kyllä kiva ja selvä osa (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Melissa » Ma Helmi 23, 2009 12:29

MariTere, olen yllättynyt. Kirjoita toinen osa ja pian! :)
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 23, 2009 12:37

Jos ehdin, niin rupean myös kirjoittamaan tänään jonninmoista tarinaa tänne :) Ei siitä kyllä tule yhtä hyvä kuin MariTeren omasta, kun ei löydy inspiraatiota mutta niin kiva idea, että pakko yrittää (; Yritys hyvä kymmenen!
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Helmi 23, 2009 12:50

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jos ehdin, niin rupean myös kirjoittamaan tänään jonninmoista tarinaa tänne :) Ei siitä kyllä tule yhtä hyvä kuin MariTeren omasta, kun ei löydy inspiraatiota mutta niin kiva idea, että pakko yrittää (; Yritys hyvä kymmenen!


Kirjota vaan ;) Uskon, että tulee hyvä. Mä taas alan nyt kirjottaan toista osaa, se varmaan ilmestyy tänne huomenna.

Ja kiitti Melissa kans! :D
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Helmi 23, 2009 3:06

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jos ehdin, niin rupean myös kirjoittamaan tänään jonninmoista tarinaa tänne :) Ei siitä kyllä tule yhtä hyvä kuin MariTeren omasta, kun ei löydy inspiraatiota mutta niin kiva idea, että pakko yrittää (; Yritys hyvä kymmenen!


Ai siis saako tänne saa kirjotaa siis kaikki jtn kertomuksia?? : D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 23, 2009 3:11

ibi kirjoitti:Ai siis saako tänne saa kirjotaa siis kaikki jtn kertomuksia?? : D


Nähtävästi, kyllä. Lue avausviesti :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 23, 2009 3:58

"Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut. Perhe." (1. osa)
© NataliaSanchez-fan

Kirjoitan tässä vain itsestäni :D Osa nimistä on ihan tuulesta temmattuja. :D


-------------------------------------------------

"Istuin linja-autossa, ensimmäisellä matkustajapenkillä. Takanani istui astmapiippua imppaava vaari, joka yski lakkaamatta ja imi piippua hengenahdistuksessa. Minustakin rupesi tuntumaan ahdistavalta.
Ikkunoihin ropisi vesi kuin saavista kaataen, ja bussin ikkunanpyyhkimet pyyhkivät ikkunaa lakkaamatta. Kuski oli kyyristynyt ajaessaan. Ajaminen kaatosateessa pimeänä iltana ei ollut mikään helppo homma.

Olin menossa Santa Justaa kohti Madridin linja-autolla. Kaivoin mustasta märästä nahkalaukustani rutistuneen kartan ja yritin selvittää osoitetta, jonne minun piti mennä.
Minun piti mennä Serranoille, jossa minun äitini sisko asui. Perhe oli uusioperhe, ja siihen kuului tätini lisäksi hänen uusi aviomiehensä, viisi lasta mukaan lukien kaksi serkkuani ja himokas koira, josta olin sähköpostin välityksellä saanut kuvia. Se vaikutti suloiselta, mutta siitä himokas-sanasta en pitänyt. Mitäköhän tästäkään tulisi?

Pian linja-auton kuski nappasi mikrofonin karvaisiin käsiinsä ja kuulutti:
"Linja-auto pysähtyy Santa Justan ympyrän pysäkille kahden minuutin kuluttua."
Huokaisin syvään, ja rupesin keräämään tavaroitani. Minulla oli iso, musta nahkalaukku ja tummansininen matkalaukku mukanani. Mieltäni painoi tapa, jolla lähdin kotoa Sevillasta. Äitini oli ollut minulle todella vihainen illalla. Mitähän hän ajattelisi, kun huomaisi aamulla esikoistyttärensä kadonneen? Mitähän pikkusisko ja -veli ajattelisivat? Mutta oli vain pakko päästä pois sieltä. Äiti on kamala ihminen. Hän ei ajattele varmaan kenellekään hyvää.
Pian linja-auto pysähtyi ja minä hoipertelin ulos sieltä. Hyppäsin sateeseen ja linja-auto sulki ovensa, ja lähtiessään roiskautti komeasti päälleni likaista sateen aiheuttamaa kuravettä.
Huokaisin ja pyyhin kasvojani. Näyttäisin varmasti ihan räjähtäneeltä.
Kävelin hetken matkaa.
"Pitikö mennä laittamaan nämä nahkasaappaat?" sanoin itsekseni ja kävelin kartta kädessä kadulla nahkasaappaiden korkeat korot kopsahdellen asfalttiin. Pian vastaani tulivat kolme poikaa.
"Vau, mikä peräsin!" yksi huusi perääni ja minä pyöräytin silmiäni turhautuneesti.
"Ja mitkä melonit!" huusi toinen poika.
Käännähdin vihaisena ja karjahdin naama punaisena:
"Mikä teitä oikein vaivaa?! Luuletteko, etten kuule teidän imbesillien puheita?!"
Oli ollut ihan tarpeeksi raskasta, ja nuo pojat vain vihastuttivat minua entisestään.
Kaksi pojista repesivät raikuvaan nauruun. Toisen nauru oli todella nääntävä. Se kuulosti niin lipevältä.
"Ja mitkä kasvot. Noita kelpais nuoleskella." sanoi toinen miehekkäällä äänellään ja lipoi huuliaan. Jatkoin matkaa vihaisena ja heitin kartan maahan.
"Lopettakaa nyt jo. Raúl, sähän olet Áfrican kanssa!" huusi kolmas pojista ja hän lähti juoksemaan perääni.
Rupesin olemaan jo paniikissa. Mistä tiesi, millaisia perverssejä nuo pojat olivat? Poika tuli vierelleni ja katsoi minuun.
"Sori, mun kaverit on idiootteja. Ne ei mieti mitään muuta kuin.." poika aloitti mutta minä pyöräytin silmiäni keskeyttäen hänet heti:
"Lopeta jo heti alkuunsa. Ette te pojat mitään muuta mietikään kuin sitä yhtä asiaa. Vaikka jotkut tytöt on kauniita, ei se tarkoita että ne on halpoja ja helposti lankaan meneviä!" huusin.
"Minne oot menossa? Oot ihan selvästi joku uusi kasvo." poika intti ja käveli vierelläni edelleen.
"Ei kuulu sulle. Toivottavasti en näe sua ja sun kavereita enää ikinä! Mä oksennan pian. Ja sano kaverilles, että opettelee uuden naurun. Kuulostaa niin tekonaurulta, etten oo koskaan kuullut samanlaista yhtä hermoja raastavaa." sanoin ja kävelin entistä nopeammin pois. Ja onnekseni poika jäi kavereidensa kanssa kauemmas.
Otin puhelimen laukustani ja olin ihan litimärkä. Hytisin jo vähän ja puhelimeni näyttöön ropisi vesipisaroita. Näpytin näyttöön tätini puhelinnumeron ja painoin puhelimen korvalleni. Hyi, kun se tuntuikin kylmältä.
"Haloo? Lucía puhelimessa." puhelimesta vastattiin.
"Lucía, luojan kiitos! Täällä Marina." sanoin puhelimeen, ja Lucía kuulosti yllättyneeltä.
"Marina? Marian tyttö? Miten ihanaa!" Lucía kysyi ja takaa rupesi selvästi kuulumaan elämöintiä.
"Kyllä. Olen Madridissa, ja ajattelin että jos voisin.." aloitin mutta sitten Lucía sanoi:
"Tietysti tulet meille. Olet enemmän kuin tervetullut. Kerron heti Evalle ja Tetélle. He ovat varmasti innoissaan. Osoite on Serranon ympyrä 133. Tule nopeasti, ettet kastu."
Lucía nauroi iloisesti. Olin aina rakastanut tätini naurua. Se oli niin täynnä iloa. Ei yhtä ihmeellinen kuin se tyyppi siellä pysäkin luona.
"Olen tulossa. Kiitos paljon, Lucía ja nähdään!" sanoin Lucíalle ja suljin puhelimen. Työnsin puhelimen takaisin laukkuuni ja kävelin tiellä. Pian huomasin kyltin, jossa luki "Serranon ympyrä 133 - Los Serrano."
Hymyilin iloisesti ja kävelin sisään vetäen matkalaukkua perässäni. Olin ihan litimärkä. Ihan kuin olisin käynyt suihkussa vaatteet päällä.
Soitin ovikelloa ja rupesi kuulumaan huutoa. Naurahdin pienesti ja pian ovi avattiin. Ovella seisoi Lucía.
"Penelope, sinähän olet kasvanut! Olet kohta pidempi kuin Eva vaikka oletkin 15-vuotias!" Lucía naurahti ja halasi minua lämpimästi ja päästi minut sisään.
Kävelin sisään varovaisesti. Ympärilläni oli kolme tyyppiä.
Lucía veti matkalaukkuni sisään ja paiskasi oven kiinni.
"Sinun pitää heti vaihtaa vaatteet, ettet vilustu." Lucía hymyili ja sitten rupesi esittelemään minulle perheenjäseniään.
"Tässä on Diego, minun aviomieheni." Lucía sanoi ja Diego hymyili minulle leveästi. Hän näytti epäilevältä, mutta silti niin vieraanvaraiselta.
"Hei." sanoin miehelle, jonka nimeä en enää muistanut vaikka se oli minulle sanottu alle puoli minuuttia sitten.
Mies moiskautti espanjalaisittain suukot poskilleni ja hymyilin iloisesti.
"Tämä on Guille." Lucía jatkoi ja katsoin poikaa, joka oli nähtävästi samanikäinen kuin minä ja hän käytti lökäfarkkuja ja huppareita.
"Hei." sanoin Guillelle ja moiskautin pusut tämänkin poskille. Guille hymyili punastuen ja yhtäkkiä hyppeli nopeasti yläkertaan.
Sitten katsoin vähän alaspäin ja edessäni seisoi pieni, varmaan 10-vuotias poika. Hän oli mielettömän suloinen ja hänen silmänsä kiilsivät hymystä.
"Tämä on Curro, meidän pikkupoikamme." Lucía esitteli ja kumarruin vähän Curron tasolle ja halasin tätä lämpimästi. Vaikka olin litimärkä, poika halasi minua ja hänen ilonsa lämmitti minuakin.

"Tytöt, tulkaa tänne! Täällä on yllätys!" Lucía huusi ja kaappasi minut syleilyynsä. Hymyilin pienesti ja katsoin portaisiin päin.
Pian serkkuni, Teté ja Eva tulivat peräkkäin portaita alas ja Teté huomasi minut ensin.
"Marina!" Teté kiljui ja juoksi portaat alas rynnäten halaamaan minua. Teté kietoi kätensä ympärilleni ja halasi minua.
"Marina, ihana nähdä!" Eva huudahti ja juoksi myös minua halaamaan iloisesti. Molempien tyttöjen silmät kiilsivät ilosta.

Vihdoinkin minusta tuntui, että olen tervetullut jonnekin."

------------------------------------------------

Mitäs piditte tästä minun tarinani ensimmäisestä osasta? Kommentteja, gracias.
En tiedä koska seuraava osa tulee, koska pitäisi ehtiä kirjoittaa G&T-tarinaankin uusi osa.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä Ti Helmi 24, 2009 2:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron