Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Tammi 25, 2010 1:31

Vaihtari Serranoilla (osa 4)

Kävelin ympäri Santa Justaa katsellen maisemia. Olin jo jotenkin oppinut kulkemaan siellä, sillä eihän se iso paikka ollutkaan. Kun saavuin takaisin Serranoille, ja olin avaamassa porttia niin René huusi takaani: "Älä! Älä laita porttia kiinni, odota!" Käännyin ja näin hänen juoksevan neljän kauppakassin kanssa. Odotin häntä ja pidin porttia auki.
"Autatko vähän?" René kysyi ja ojensi kaksi kassia minulle.
"Mitä oikein ostit? Tuliaisia Suomeen?" kysyin samalla kun kävelimme sisään.
"Noh.. riippuu mitkä tuliaisiksi lasket. Voit nämä suomeenkin mukaan ottaa." hän sanoi ja naurahti. Kävelimme ylös poikien huoneeseen ja istuiduimme Marcosin sängylle.
"Eli siis jotain mulle?" kysyin ja odotin innoissani mitä ystäväni minulle on ostanut. René alkoi purkaa ensimmäistä kauppakassiaan. Hän otti sieltä esiin todella paljastavan mekon. Olin varma, ettei mekko ollut ostettu ihan tavallisesta vaatekaupasta. Naurahdin kiusaantuneesti ja sanoin: "René.. Miks ostit mulle tämmöstä? Luuletko tosissaan, että käyttäisin? Ja etenkin.. Missä edes käyttäisin?!"
"No halusit saada Guillen itsellesi." Hän kuiskasi ja vilkaisi samalla oveen päin, ettei kukaan tulisi.
"Et oo tosissas! Ja sulla on vielä 3 muuta, näytäppäs" sanoin ja otin yhden kasseista syliini ja aloin purkaa sitä.
"Ei.. ei... ei... ei..." sanoin samalla kun katselin ainakin 5 kauhean näköistä vaatetta. Samalla huomasin ystäväni housut, jotka olivat varmasti 2 kokoa pienemmät, kuin pitäisi. Katsoin housuja järkyttyneenä.
Hän huomasi katseeni ja kysyi: "Mitä?! Jos sä haluut Guillen, ni kai mä saan yrittää saada Tetén?" Minua huvitti ystäväni ajatukset, mutta toisaalta pelkäsin, että joku tulisi huoneeseen ja saisi kauhean käsityksen meistä.
"Riisu ne, René. Nopeesti, ettei kukaan tuu.." sanoin hänelle hiljaa ja laitoin samalla hänen ostamiaan vaatteita kassiin. "Ja nää saat käyä palauttaa"
"Mut..mut.." René yritti väittää vastaan, mutta lopulta vaihtoi kuitenkin housut.

Illalla vietimme taas aikaa olohuoneessa ison porukan kanssa. Naurahdin joka kerta kun katsoin Renéä, sillä tuli mieleen hänen tyhmät suunnitelmansa. Nukkumaan menin tällä kertaa siis poikien huoneeseen. Minulle ja Renélle oli levitetty kaksi patjaa keskelle huonetta. Kun valot oli sammutettu, ja kaikki muut nukkuivat, niin René kuiskasi minulle: "No, mitä aiot tehdä Guillen suhteen?"
"Shh! Se on tossa vieressä, nukutaa nyt. Huomen sit." kuiskasin takaisin.

Aamulla koko porukka oli taas aamupalalla ja kova melu kuului, kun paikalla oli 7 henkinen perhe + kaikki ystävät. Nousin pöydästä hakemaan mehua jääkaapista. Guille huomasi ja nousi myös jääkaapille. Käännyin ja hän kuiskasi minulle huomaamattomasti: "Niin, mitä aiot tehdä mun suhteen?" Mietin hetken mistä hän puhui, ja sitten tajusin, että hän oli kuullut Renén kysymyksen yöllä. Hymyilin vaivaantuneesti ja kävin istumaan pöytään. Guille tuli myös takaisin pöytään tuijottaen minua, mutta yritin katsella vain muualle nolostuneena.
"Lapset, lähdetääs kouluun!" Lucía hoputteli meitä kouluun ja antoi vielä pusun Diegolle. Kävelimme ulos ja Guille sanoi samalla minulle: "En saanut vastausta" Hymyilin, mutta en vieläkään keksinyt mitä sanoisin. Onneksi Teté tuli keskeyttämään meidät kysyen minulta, että haluaisinko istua hänen vieressään tunnilla. Vastasin myöntävästi ja jatkoimme keskustelua koulusta.


- -

Aika paljon tästä on ollu Renén ideaa, joten taas kiitoksia hänelle.
Mielipiteitä 4. osasta olis sit kiva saada taas. =)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja René » Ma Tammi 25, 2010 2:51

Hahahaha ==D=D Toi eka kohtaus hahaha xD
Jee mä paljastin sut >8D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Tammi 25, 2010 3:08

Tosi hyvä osa, kiitos tästä! (: Toivottavasti jatkat tätä pian! : D

mäkin voisin kirjoittaa pian omaan tarinaani jatkoa taas..
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Tammi 25, 2010 3:15

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tosi hyvä osa, kiitos tästä! (: Toivottavasti jatkat tätä pian! : D

mäkin voisin kirjoittaa pian omaan tarinaani jatkoa taas..


Kiitti. Juu, yritän jatkaa pian. Viimeistää viikonloppuna varmaa. (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Tammi 25, 2010 3:22

MariTere kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tosi hyvä osa, kiitos tästä! (: Toivottavasti jatkat tätä pian! : D

mäkin voisin kirjoittaa pian omaan tarinaani jatkoa taas..


Kiitti. Juu, yritän jatkaa pian. Viimeistää viikonloppuna varmaa. (:


Hyvä :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Tammi 25, 2010 7:14

Hyvät osat toi 3 ja 4. Vaik oonki aika pihalla täst, pitäis varmaa alkaa lukee alusta. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Tammi 26, 2010 6:42

Guille-FAN kirjoitti:Hyvät osat toi 3 ja 4. Vaik oonki aika pihalla täst, pitäis varmaa alkaa lukee alusta. :D


Kiitti. (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Ti Tammi 26, 2010 7:06

Ihan jännittää mitä seuraavaks tapahtuu! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Joyeux » Ti Tammi 26, 2010 8:28

Natalia<3 kirjoitti:Ihan jännittää mitä seuraavaks tapahtuu! :D


Komppaan ! (:
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 27, 2010 3:22

Mäkin yritän tällä viikolla, viimeistään viikonloppuna kirjoittaa mun tarinaan uuden osan. (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Tammi 29, 2010 3:57

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Mäkin yritän tällä viikolla, viimeistään viikonloppuna kirjoittaa mun tarinaan uuden osan. (:


Kiva! (: Odottelen innolla.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Tammi 29, 2010 8:25

Loistava osa jälleen. jatkoa odotellen.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Tammi 31, 2010 3:10

Vaihtari Serranoilla (osa 5)

Oli viikonloppu ja olin nukkumassa poikien huoneessa patjallani. Kuulin kun ovi avautui, ja ajattelin, että se olisi vain René joka tuli suihkusta. Esitin vielä nukkuvaa, ettei hän meluaisi. Pidin silmiäni kiinni, kun yhtäkkiä tunsin jonkun laittavan kätensä peittoni päälle. Ajattelin, että René vain yritti herätellä minua, joten esitin vieläkin nukkuvaa.
"MT, meiän pitäs lähtee, ku noi päätti tuol alhaalla, et lähetää käymää kotikylässä" kuulin Guillen yhtäkkiä kuiskuttavan. Käännyin ja huomasin Guillen naurahtavan minulle. Tajusin, että hiukseni olivat ihan pystyssä ja yritin saada niitä alaspäin, samalla kun naurahdin takaisin. Katsoimme hetken toisiamme silmiin hymyillen, kunnes Guille kysyi taas minulta, että mitä aion tehdä hänen suhteensa. Tunsin itseni ahdistuneeksi, ja halusin nopeasti vaihtaa aihetta.
"Äh, mun pitää mennä suihkuun" sanoin ja hymyilin. Olin juuri nousemassa ylös, kun Guille veti minut kädestä takaisin. Guille tuijotteli hetken vuorotellen silmiäni ja huuliani. Juuri kun hän aikomassa suudella René hyökkäsi ovesta sisään huutaen: "MT! Suihku olis vap..." ja huomaa aikeemme. Hän naurahti ja käveli lähemmäksi.
"Joo, oon tästä just lähössä.. Nähää alhaalla, MT" Guille sanoi samalla kun nousi ylös. Ovella hän vilkaisi vielä minuun ja hymyili. Hymyilin nopeasti takaisin, kunnes vaihdoin katseeni Renéen, joka oli tullut viereeni istumaan.
"Ooi, oi, ku se on niin ihana!" Renés matki tyhmällä äänensävyllään, mitä hän ajatteli minun sanovan. Otin vierestäni tyynyn ja löin sillä leikkimielisesti ystäväni päähän ja lähdin suihkuun.

Autossa olimme jakautuneet niin, että Lucía ajoi, Diego oli etupenkillä, René ja minä keskipenkeillä ja Teté, Guille ja Curro takana. Marcos ja Eva eivät lähteneet mukaan, koska heillä oli sanojensa mukaan "koulutöitä tehtävänä". René katsoi aina vuorotellen minua ja Guillea ja teki kiusoittelevia eleitään. Yritin olla katsomatta häntä. Diego selitti etupenkillä meille Espanjan nähtävyyksistä, joita voisimme vielä käydä katsomassa. Yritin kuunnella, mutta en voinut olla ajattelematta Guillea.

Kotikylässä oli vastassa Diegon täti, joka asui yksinään. Lucía oli aikaisemmin päivällä kertonut meille, että Diegon tädillä on todella huono kuulo ja muisti, ja emme saisi ihmetellä hänen höperöisyyttään. Kävelimme taloon sisään, mutta vähän ajan päästä meidät passitettiin ulos tuulettumaan. Kaikki me nuoret; Guille, René, Teté ja minä kävelimme pihalla vanhoja katuja pitkin.
"Mennääkö ostamaan jotain?" Teté kysyi, kun kävelimme pikkukioskin kohdalla.
"En mä ainakaan tarvii mitää" sanoin ja odotin, mitä muut vastaisivat. Guille sanoi myös, ettei tarvitse mitään. René tajusi tilanteen, ja keksi heti monia tavaroita joita muka tarvitsisi paljonkin. René ja Teté siis lähtivät kioskille, kun minä jäin Guillen kanssa ulos. Guille potki kiviä, koska ei selvästi keksinyt mitä sanoisi. Ajattelin, että voisin kerrankin alottaa keskustelumme.
"Mitkä teiän välit Tetén kans on nykyää?" kysyin mietittyäni kysymystäni ainakin viimoiset 5minuuttia.
"Kavereita ollaan, niin kun aina" hän vastasi katsoen alaspäin.
"Guille, tiiän kyl et teiän väillä on ollu jotain enemmänki" vastasin ja siiirryin hänen lähelleen. Guille oli vain hiljaa ja potkiskeli kiviä. Laitoin sormeni hänen leualleen ja nostin hänen päätäänsä. Odotin, että hän kertoisi heidän historiaansa, mutta tapahtuikin jotain mitä en osannut odottaa.


- -

Mielipiteitä haluisin taas. (:

Edit: Nii ja kiitti kkiljun. :D
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 31, 2010 3:28

Tosi kiva osa! (: Jatka pian taas, MT. (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Tammi 31, 2010 3:32

MT oot tosi hyvä kirjottamaan! :D Jatka vaan! (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron