Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Tammi 31, 2010 3:36

Kiitti NSF ja Natalia<3 (: En tiiä yhtää millo jatkan, viimeistää varmaa ens vkl. Sori ku tulee vähä hitaasti nää osat, mut ku ei oo aikaa. ;D

Millon jatkat muute sun tarinaa, NSF? (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja René » Su Tammi 31, 2010 3:36

>8)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Tammi 31, 2010 3:38

René kirjoitti:>8)


:lol:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 31, 2010 3:55

"Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut. Perhe." (6. osa)
© NataliaSanchez-fan

"Pian olimme Serranoilla. Teté avasi avaimellaan minulle oven ja päästi minut sisään. Heti ensimmäisenä Carmen-mummi seisoi oven takana.
"Tytöt! Herranen aika, kun minä säikähdin! Mikä hätänä?" mummi kysyi, minä vain muiskautin nopean suukon tämän poskelle ja lähdin nopeasti yläkertaan huonettamme kohti, Teté jäi supattelemaan jotain mummin kanssa.
Istuin Evan sängylle ja pyyhin silmiäni. Pian Teté tuli yläkertaan suklaajäätelöpaketti ja kaksi lusikkaa käsissään.
"Tässä. Nyt toivut sydänsuruista. Älä huoli, kaikki kääntyy parhain päin." Teté sanoi minulle hymyillen muiskauttaen suukon poskelleni, ja rupesi avaamaan jäätelöpakettia. Hymyilin vienosti ja niiskautin viimeisetkin surunrippeeni, ja päätin etten enää itke.
"Onpahan jotakin kerrottavaa Sevillan kavereille." naurahdin ja sain Tetén hymyilemään. Hän ojensi minulle lusikan ja söi jäätelöä. Painoin lusikan jäätelöön ja otin ison lusikallisen. Se tosiaan auttoi.

-------------------------

Pian kuului jo ääniä, osa perheestä olivat jo tulleet kotiin.
"Tytöt, tulkaa syömään!" Lucía huusi alakerrasta. Teté katsoi minuun, ja minä nyökkäsin.
"Joo, tullaan!" Teté huudahti ja kuului ääniä, kuinka joku nousi portaita kohti yläkertaa. Me molemmat säpsähdimme, laitoimme lusikat jäätelöpakettiin ja piilotimme sen.
Pian joku koputti oveen.
"Kuka siellä?" kysyin hiljaisena, Teté vielä peitteli jäätelöpakettia repullaan.
"Guille." oven takaa kuului, ja Teté säpsähti ja katsoi minuun. Huomasin hänen punastuvan. Hymyilin leveästi ja Teté selvästi nolostui. Hän nousi seisomaan ja meni avaamaan oven.
"Mitä asiaa?" Teté kysyi pojalta, kun hän astui sisään.
"Mä tulin vaan kertomaan, että DVD on tosi pahoillaan siitä, mitä tapahtui. Se .. tuota. Miten tämän sanoisi? Se itki tänään koulussa." Guille kertoi hiljaisella äänellä ja Teté katsoi minuun hymyillen, liikuttuneena silmät kyynelistä kimallellen. Minä hymyilin pienesti, Guilleen katsoen.
"Sä huijaat." sanoin pojalle, mutta tämä pyöritti päätään.
"En varmasti. Se rupesi heti itkemään, kun te lähditte eikä sekään tullut enää loppupäivänä tunneille." Guille kertoi ja otti muutaman askeleen taaksepäin.
"Tulkaa pian syömään, teitä odotetaan jo." Guille sanoi ja lähti sulkien oven perässään. Kuului, kuinka hän juoksujalkaa laskeutui alas yläkerran portaat.
"Marina herranjumala, sulla on koko Espanjan ihanin mies! Se on tosi liikuttavaa, se itki sun vuoksesi!" Teté sanoi hymyillen ja viereeni istui.
En osannut sanoa mitään, olin vaan niin häkeltynyt.

-------------------------------

Seuraavana aamuna minä, Yolí ja Teté istuimme luokan etupenkeissä ja luimme Superpop -lehteä. Pian kuului tuttuja ääniä, kun Guille, Valdano ja Boltsi tulivat nurkan takaa.
"Huomenta." Guille ensimmäisenä sanoi ja vilkaisi meihin.
Teté katsoi Guilleen ja he lempeästi hymyilivät toisilleen.
"Hei jätkät, odottakaa!" kuului kauempaa DVD:n ääni ja minä heti nolostuin. Pyörin tuolillani, enkä tiennyt mitä olisin tehnyt.
"Marina, rauhoitu. Kylmän viileästi. Näytä sille, mistä sevillalaiset on tehty." Teté kuiskasi ja Yolí nyökytteli.
Guille katsahti minuun ja käänsi päänsä DVD:hen, joka kovalla kävelyvauhdilla tuli heidän luokseen ja heti käänsi katseensa minuun. Hän heilautti lippistään selvästi nolostuneena, eikä tiennyt mitä tehdä.
"Hei, DVD." Teté sanoi pojalle ivallisesti ja DVD vain hymyili tervehdykseksi.
"Mutta joo jätkät, eiköhän mennä?" DVD sanoi kavereilleen ja Guille otti rohkean ensimmäisen askeleen ja johdatti kaverinsa pois luotamme.
Teté oli selvästi ärsyyntynyt, Yolí vaan istui ja minä melkein lähdin DVD:n perään.
"Älä vaan anna periksi. Sen pitää pyytää sulta anteeksi." Yolí lausahti minulle nopeasti, ja Tetékin käänsi katseensa minuun.
"Onko näin? Mähän sanoin sille tosi pahasti." sanoin tytöille ja he vilkaisivat toisiinsa. "

----------------------

Kumpi pyytää anteeksi, Marina vai DVD?
Lue osa 7 !
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Tammi 31, 2010 4:30

Kiva osa NSF! Ootan innolla jatkoa! (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Helmi 08, 2010 2:10

Ihana osa! (: Odottelen myös innolla jatkoa.

Ite jatkan tarinaa täl viikol jossain vaiheessa. En pystyny viime vkl jatkamaa, ku ei ollu aikaa. ;/
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 08, 2010 3:32

Kiitti Natalia<3 ja MariTere! (:

Mäkin yritän pikimmiten jatkaa, nyt en oo ehtinyt käymään täällä mutta mahdollisimman pian yritän jatkaa. :D
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Helmi 08, 2010 6:26

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Mäkin yritän pikimmiten jatkaa, nyt en oo ehtinyt käymään täällä mutta mahdollisimman pian yritän jatkaa. :D


Juu, odottelen innolla! (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Huhti 04, 2010 2:09

Tuleeko jatkoa lähiaikoina? (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Huhti 05, 2010 11:39

Vois kyl tätä pitkästä aikaa kirjotella.. (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja S-T » To Huhti 15, 2010 1:49

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Vois kyl tätä pitkästä aikaa kirjotella.. (:


Kirjoittele ihmeessä lisää! ;)
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289119
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja natyy » Ke Marras 10, 2010 9:39

Hyviä tarinoita :D Viime osista on kulunut aika kauan aikaa, ei varmaan jatkoa ole tulossa? Ois kyllä kiva tietää mitä ois tapahtunu (:
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Fermin » Pe Tammi 21, 2011 10:29

Idea ja Tekstit by. Fermin. Kaikki oikeudet pidätetään

-Kumpi? Ana kysyi sovitellessaan samalla kahta mekkoa vartalonsa edessä.
-Mmm.. Punainen on parempi sanoin, ja Ana viskasi mustan pitsikaulusommel mekon sängylleen. - Täti, täti täti olet HERMONA se on vainFiti. Ana punastui ja siirtyi kylpyhuoneeseen meikkaamaan. Olen Anan veljentytär Veronica, tulin asumaan hänen luokseen Santa Justaan.
-Eihän sinulla mene pitkään ulkona? Ana kysyi äitimäisesti samalla pukiessaan takkia.
-Ei mene täti. Nähdään. Nappasin pussista 7 pullaa. Boltsi tarvitsisi kuitenkin kaksi. Otin farkkutakkini ja avaimeni eteisen lokerosta ja lähdin. Olin sopinut tapaavani Guillen, DVD:n, Valdano, Teten ja Boltsin koris kentällä. Susannakin tulisi mukaan jos kerkeäisi.
-Sieltä tulee mini-harakka! Guille ilveili. Läppäsin Guillea takaraivoon, ja suukotin Teteä espanjalais tyylisesti poskelle. Mukana oli muiden lisäsi Susanna ja Yoli. Otin muutaman matsin poikien kanssa korista, ja sitten päätimme lähteä Serranoille, missä ei olisi koskaaan liisan täytttä. Nappasimme aamusta jäänet churrot pöydältä je menimme Teten huoneeseen. Suunittelimme jätkien kanssa aivan MAHTAVAA pilaa bombille, joka oli palannut sairaslomalta. Tete, Susanna ja Yoli napsivat Haribon karkkeja pussista. Istuin heidän rinkiinsä, kun pojat aukaisivat tietokoneen. Juttelimme lähes kaikesta: Pojista, Vaatteista, Italiasta... Olisi mukavaa käydä Milanossa, ja suunittelimme jo Susannan kanssa liftaavamme sinne. Pian kello ylitti kahdentoista rajan ja Diego komensi meidät koteihimme. Tai oikeastaan komensi ojat pois. Ajattelimme pitää tyttöjen kesken pyjama bileet näin perjantain kunniaksi. Kukaan meistä ei oikeastaan välittänyt oikein pyjamabileista, joten vaihdoimme vain pyjamamme päälle ja juorusimme kaikesta. Juttumme luisti tosi hyvin, vaikka olin porukan nuorin. Vasta 14, kuten täti ahkerasti muistuttikin. Pian nukahdimme yolin kanssa siskon pedeille. Ankea aamu kuitenkin tuli, ja heräsimme auringon säteisiin jotka tulivat ikkunasta. Susanna herätti meidät muistuttaakseen tärkeästä päivästä. Tänään minun piti vihdoin tunnustaa onneton rakkauteni Guillelle. Itseni vähän petturiksi, koska Tete ja Guille erosivat vasta vähän aikaa sitten. Tete kuitenkin vaikutti sen olevan ok. Hän jopa auttoi minua valmistautumaan, joka sai mielialani kohosi pilviin. Guille ja koko muu Serranon perhe oli jo aamu palalla. Yritinkäyttää Serranoilta opittuakoodikieltä.
-Guille, en löydä muroja, voisitko auttaa? Kysyin ovejasti ja suunnilleen raahasin Guillen komeroon.
-Mitä? Guille kysyi.
-Niin.. Tota Guille. Minä tykään sinusta. Sanoin, ja välttääkseni ahtaan tilanteen, yritin suudella Guillea. Guille kuitenkin työnsi minut pois ja tokaisi. ; -Mitä sä yrität mini-harakka? Sä olet mua kaksivuotta nuorempi, enkä mä ole kiinnostunut susta.
-Mä en ole kiinnostunut susta. Tuli kuin hautaavana vyörynä päälleni. Tajusin, että Teten avuliaasti laittama ripsiväri valui kyynelten mukana poskilleni ja ryntäsin ulos komerosta, ryntäsin ulos koko talosta. Juoksin minkä kerkesin keskustan lähellä olevaan kerrostaloon. Aukaisin ovel ja paiskasin avaimet eteiseen. Ana istui vielä aamiaispöydässä ja säpsähti kun paukautin oven kiinni.
-Mitä ku.. Hän aloitti mutta sitten äkkäsi mieli alani.
Hyppäsin sängylleni makaamaan ja käänsin mp3:ni täysille. Ana saapui hetken päästä viereeni.
-Haluatko sä puhua Vero? hän kysyi ja silitti hiuksiani.
-Avasin suuni kertoakseni mutta sieltä tuli vain hiljaa sana: Guille.
Sitten purskahdin suureen itkuun ja halasin Anaa.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

Uusia ystäviä osa 1

ViestiKirjoittaja Teté92 » La Kesä 29, 2013 3:20

(Vau, aivan mielettomän hyviä juttuja olette kyllä kirjoittaneet!:D)


Metro jyrisiteli unettavaa tahtiaan kohdi Madridia. Ympärillani oli paljon ihmisiä. En tiennyt missä oli se asema, jolla olisi pitänyt poistua. Pysäys. Nousin konemaisesti laukkuani pyörtellen. "Amanda Castell, olet onnistunut jäämään pois oikealla asemalla". jupisin äänettömästi itselleni, ja lähdin työntymään matkalaukkuineni kapeisiin portaisiin. Portaat ylös. Toiset alas. Ja taas näin edessäni portaat. Ja niiden huipussa kurkisti kirkas päivänpaiste vastaan ja kadunpätkä näytti nauravan keskipäivän lämmössä. Lähdin nousemaan ylöspäin, ja putkahdin löopulta kadulle, jka oli siistin näköinen. Lähdin kävelemään, ja ohitsen meni non 9-vuotias poika sanomalehti kädessään. Huomasin, että pojan taskusta putosi viiden euron seteli. Emmin. Sisiliassa seteli olisi palautettu omistajalleen, niinkuin varmaan täälläkin olisi pitänyt tehdä. Otin rahan, ja kiiruhdin pojan jälkeen.
"Anteeksi, pudotit tämän", puhisin, ja ojensin setelin pojalle. Tämä katsoi minua hämmästyneenä, ja hymyili stten aurinkoisesti.
"Kiitos paljon, isä olisi raivostunut jos raha olisi hävinnyt". poika sanoi, ja katosi tummanvihreästä portista sisään. Luin nimen postilaatikosta. Olin perillä.

Talo oli pimeänä kun saavuin. En ruvennut elämöimään vaan aloin katsella paikkaa jossa nukkua. Autotalli. Tietystikin lukossa.
Tikkaat. Hetken harkitsin kiipeäväni sisälle, mutta muistin, että minua voitaisiin pitää varkaana. Äkkiä tajusin, että takaovi ei ollut lukossa. Luikahdin sisään. Keittiö. Äkkiä portaat natisivat, ja noin 12-vuotias, pitkätukkainen tyttö tuli keittiöön. Astuin rohkeasti esiin varjoista, ja yskäisin.

"Öö.. Hei, olen Amanda. Etsin serkkuani Tetéä." sopersin. Tyttö ei vastannut, tuijotti vain.
"AMANDA"! Teté kiljaisi, sillä hänhän se tietysti oli.
Halasin serkkuani, ja hän alkoi kerätä matkalaukkujani, jotka olvat lennähtäneet tuolilta aikmoisella kolinalla lattialle. Taas portaissa kopisi, ja nyt tulija oli tukevahko, kaljuuntuva mies. Hän tuijotti minua kuin aavetta, ja huudahti sitten hämmästyneenä tönäisten oven kiinni ja läimäyttäen valot huoneeseen.
"Hiiskatti sentään Teté, mitä sinä täällä pimeäsä teet? Ja mistä nämä laukut tulivat? mies alkoi motkottaa, vaikka loppu olikin lähinnä hämmentynyttä mutinaa.
"Ne ovat minun, sinä taidat olla Diego, Teté-serkun isäpuoli"? inahdin.
Taas portaissa kopisi, ja ennekuin tajusinkaan, olin joutunut keskelle karuselliä. Ihmisiä tuli ja meni, huudeltiin, hälistiin, tervehdittin ja hössötettiin. Vihdoin karuselli tuntui pysähtyvän, ja Lucía otti komennon, ja hätisti koko porukan takaisin nukkumaan.
"Eva, opasta Amanda tyttöjen huoneeseen", kuulin Diegon huhuilevan makuuhuoneen ovelta, ja Tetén isosisko otti minua kädestä, ja luotsasi meidät kirjavaan huoneeseen, jossa Teté jo oli tavaroitteni kanssa.

---------------

Seuraavana päivänä istuin koulun käytävällä, ja odotin Tetéä tulevaksi. En ollut jaksanut liittyä Serranojen aamuhälinään, vaan olin hyänhuomenen ja pakollisten tervedydsten jälkeen livahtanut ulos muutama pussista napattu churro eväänäni. Lpoettelin yksityisen aamiaseni, ja lähdin etsimään WC:tä, sillä halusin vielä harjata hiukseni ennen tuntia. Matkani kuitenkin keskeytyi kun kuulin portaiden kohdalla lasten ääniä, ja vetäydyin syrjemmälle kun näin kiltin näköisen naisen ohjaavan luokkaa luokkahuoneeseen. Ovi sulkeutui. Curro oli nähnyt minut, katsonut hiukan kysyvästi.
Kohautin harteitani, ja palasin luokkaan tekemättä jo kerran harjatuille hiuksilleni mitään. Luokan ovi oli kiinni, mutta koputin, ja astuin sisälle, ja lastuin sisään.
"Hei, olen Amanda Castell." aloitin kömpelösti, ja menin opettajan osoittamalle paikalle. Tukeva poika takanani ilmeili äänettömästi toiselle pojalle, joka virnisti, ja nyökkäsi. Viereisellä penkillä istui tyttö, joka oli kaunis, muuta hänen ilmeensä oli epäystävällinen. Käytävän toisella puolella Teté nousi menemään luokan eteen laskemaan laskua. Ohimennen hän tipautti pöydälleni paperinpalan. Avasin sen pulpetin alla.

"Onko kaikki hyvin, söit churroja, vaikket pidä niistä"?

Kirjoitin hätäisen vastauksen, ja mietin miten saisin lapun Tetélle. Oli tasan yksi vaihtoehto, vaikkei se onnistuisikaan. Teeskentelin, että kynäni putosi juuri, kun mustatukkainen tyttö kääntyi istuakseen. Tiesin, että silmälasipäsen tytön nimi oli Yolanda, silla opettaja oli kutsunut häntä sillä nimellä. Kosketin kengänkärjelläni hänen nilkkaansa, ja näytin lappua. Yolanda taisi ymmärtää, vaikka katselikin minua ja Tetéä hiukan kummeksuen.
"Kiitos Yolanda", henkäisin.
"Ei sitä nimeä tarvitse käyttää, pelkkä Yolí rittää", hän sanoi ujosti, ja istahti. Huomasin, että tukeva poika tuijotti minua.
"Mitä, oliko asiaa"? tuhahdin epäkohteliaasti.
----------

Välitunnilla sama poika pysäytti minut portaissa.
"Kuule hei mikä sulle tuli luokassa"?
Tetékin tuli paikalle, ja katsoi minua odottavasti.
"Boltsi näki kun söit churroja aamulla. Sunhan piti lopettaa churrojen syöntiä". Huokaisin.
"Anteeksi, en syö enää churroja. Minua on huolettanut siitälähtien kun tulin Santa Justaan. Olen ihastununt siihen argentiinalaiseen.. eh.. Valdanoon".
----
Seurasi hetken hiljaisuus, ja lähdimme kävelemään kohti ulko-ovea. Boltsiksi kutsuttu poika kurtisteli kulmiaan. Guille ja Teté eivät sanonent mitään. Vhdoin Teté pysäytti koko joukon koulun pihalle.
"Siis.. Mitä? VALDANOON"! Olin vähällä juosta tieheni.
"Shh.. älä huuda".. En halunnut kenenkään kuulevan asiasta. Teté katseli minua ymmärtäväisesti. Pojat olivat hävinneet johonkin.

Kuinka käy, kertooko Amanda tunteistaan? Entä mitä sanoo Valdano?
Se selviää ensikerralla.
Viimeksi muokannut Teté92 päivämäärä Pe Elo 09, 2013 6:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47331
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Uusia ystäviä osa 2

ViestiKirjoittaja Teté92 » La Kesä 29, 2013 6:42

"Okei. Kerrataanpa nyt. Sä olet ihastuinut Valdanoon"? Teté kysyi lähes tavallisesti. Nyökkäsin. Katsahdin ympärilleni.
"Mennään Tavernaan, täällä on liikaa korvia". Nyökäytin 2 b:n meluisia poikia kohti. Jonkun käteen oli unohtunut savuke, joka levitti tympeää tuoksua pihamaalle.
Teté epäröi hetken, mutta lähti sitten perässän, koska viimeinen tunti alkaisi vasta kahden tunnin päästä.
Hetken kuluttua olimme tutussa kinkkutavernassa. Tarjoilija katseli meitä hetken kaataen minulle kaakaota. Teté odotti mehulasin kanssa. Kulautin hiukan haaleaa juomaa sisuksiini, ja keräsin rohkeuttani. Juuri silloin takahuoneesta pelmahti lyhyt, äkäisen oloinen mies sinisen työtakin liepeet hulmuten. Hän mylvi jotakin puhelimeen, tukkukauppias taisi kuulla kunniansa.

"Santiago-setä"! Teté suhahti yrittäen piiloutua takkinsa sisään. Loikkasin ylös, ja lähdin menemään ulos ovesta, onnisten vain kaatamaa tuolin ja tuhoamaan pienen kinkkuannoksen, jonka Santiago oli äkkipikaistuksissaan rämäyttänyt tuolille. Pääsin aika vauhdilla ylös, ja potkaisin lautasen pöydän alle piiloon. Kinkut jäivät syyttävästi lojumaan.
Turhaan. Toinen Serranon veljeksistä oli jo huomannut tapahtumat, ja nappasi lautasen ja kinkut talteen jupisten jotain "kömpelöistä kakaroista".
"Anteeksi", mutisin. "Mihin minä jäin? Aivan, Valdano. Se ei varmaan tykkää musta". Tälläkertaa jutun sekoitti Guillen jengi, joka rymähti samassa sisään, koska Boltsille oli tullut nälkä, ja hän halusi kinkkuleivän. Nousin, silä halusin tilata lisää kaakaota. Odotellessani varjoissa vuoroani yritin salaa katsella Matíasta, eli Valdanoa. Onpa komea, ajattelin haikeasti. Näin Yolín menevän Tetén luo. Kukahan vielä tuppaisi Tavernaan? Säikähdin kun totesin katsovan suoraan Guillen marokkolaista ystävää Mustafaa, eli Mustia silmiin.
"Ootsä hullu, Diego räjähtää jos se näkee sut täällä"?! Musti suhahti, ja tuijotti minua puoliksi vihaisesti ja puoliksi epäuskoisena. Äkkiä keksin omasta mielestäni älykkään idean. Yritn turvautua "koodikieleen".
"Valdano, sun reppu taitaa olla auki", selitin tyhmänä nykäistyäni ensin repun vetoketjun auki. Kiharatukkainen poika kääntyi kiivaasti, ja nappasi repun kuin kultaharkon syliinsä.
"Mitä sä teet, oletko seonnut"!!
Seisoin kuin puupölkky. En tajunnut kuinka Boltsi nappasi leipänsä tai sitä, että Yolí oli tullut Teté kannoillaan hakemaan minua sillä alkoi olla myöhä. Vihdoin tajusin, että oli ilta, ja että isä Serrano ja poika Serrano katsoivat meitä tyttöjä, edellämainittu hämmästyneenä ja viimeksimainittu suojelevasti jä jopa ymmärtäväisesti, vaikka oli tunti sitten naureskellut kaveriensa kanssa.
---------
Myöhemmin olimme sitten syömässä kettiössä. Puheenpulina oli melkoinen, ja minä koetin syödä jotain, vaikka iltapäivän tapahtumat kummittelivatkin yhä mielessäni. Lopulta nousin.
"Taidan mennä nukkumaan. Huomenna on aikainen herätys".
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47331
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron