Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Januska » To Huhti 16, 2009 7:33

Mogambo4life kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Voi ei sori sori soriii sensuroitu juonipaljastus voi ei :s
Toivottavasti kenelläkään ei koitunut tosta höläyttelystäni mitään haittaa :<

Mut hei, oon kipeenä ja huomisen pois koulusta. Auttaisitteko mua ja kertoisitte omasta mielestänne parhaita jaksoja Serranoiden kolmannelta ja neljänneltä tuottarilta? Kukaan ei varmaan muista jaksojen nimiä mutta siinä tapauksessa tarkistakaa täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_S ... _jaksoista
Nää kyseiset tuotantokaudet mulla on DVD:llä ja niitä aion töllätä koko huomisen päivän. Kiitos jos joku kertoo lempijaksonsa tuolta, koska itse en niitä osaa mitenkään päättää :/

Jakso 33,Nakkisota :D Tiedät kai mitä siinä tapahtuu...Marcos ja Eva <3


Joo, ja se on muuten hyvä jakso Tetenkin osalta, kun se pierasee siellä luokassa. Ensimmäinen jakso jonka katoin.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Make » To Huhti 16, 2009 9:00

Mogambo4life kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Voi ei sori sori soriii sensuroitu juonipaljastus voi ei :s
Toivottavasti kenelläkään ei koitunut tosta höläyttelystäni mitään haittaa :<

Mut hei, oon kipeenä ja huomisen pois koulusta. Auttaisitteko mua ja kertoisitte omasta mielestänne parhaita jaksoja Serranoiden kolmannelta ja neljänneltä tuottarilta? Kukaan ei varmaan muista jaksojen nimiä mutta siinä tapauksessa tarkistakaa täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_S ... _jaksoista
Nää kyseiset tuotantokaudet mulla on DVD:llä ja niitä aion töllätä koko huomisen päivän. Kiitos jos joku kertoo lempijaksonsa tuolta, koska itse en niitä osaa mitenkään päättää :/

Jakso 33,Nakkisota :D Tiedät kai mitä siinä tapahtuu...Marcos ja Eva <3


Kyllä tää on paras jakso noista tuottiksista!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Huhti 16, 2009 9:38

Make kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Voi ei sori sori soriii sensuroitu juonipaljastus voi ei :s
Toivottavasti kenelläkään ei koitunut tosta höläyttelystäni mitään haittaa :<

Mut hei, oon kipeenä ja huomisen pois koulusta. Auttaisitteko mua ja kertoisitte omasta mielestänne parhaita jaksoja Serranoiden kolmannelta ja neljänneltä tuottarilta? Kukaan ei varmaan muista jaksojen nimiä mutta siinä tapauksessa tarkistakaa täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_S ... _jaksoista
Nää kyseiset tuotantokaudet mulla on DVD:llä ja niitä aion töllätä koko huomisen päivän. Kiitos jos joku kertoo lempijaksonsa tuolta, koska itse en niitä osaa mitenkään päättää :/

Jakso 33,Nakkisota :D Tiedät kai mitä siinä tapahtuu...Marcos ja Eva <3


Kyllä tää on paras jakso noista tuottiksista!

Niin <33 Marcos ja Eva <333333333333 8)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja -Summer- » Pe Huhti 17, 2009 7:23

Kiitos vastauksista! Itsekin selailin tuota Wikipediaa ja ajattelinkin katsoa Nakkisota-jakson, vielä en ollut aivan varma, mutta teidän mielipiteet vahvisti päätökseni :)
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Huhti 17, 2009 6:39

Kyllä on myös sanottava että munkin mielest se jakso 33 on paras. Kaikki kolme juonikuviota loistavalla tavalla näytetty.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja -Summer- » Pe Huhti 17, 2009 7:39

Joops, oli hyvä jakso :)

Tuota tuota... Katsoin Youtubesta taas sen videon missä Lucia kuolee. Itkin enemmän kuin koskaan oikeesti pillitin ihan täysillä ja eläydyin liikaa :'(
Typerä juttuhan tuo Lucian kuolema oli.

Ja sit katsoin hieman Tetén ja Guillen tulevaisuutta, jaksoa 7x16, mutta en nyt kerro siitä tässä spoilauksen vuoksi.

Vitsit, mul on tylsää... No, tää foorumi piristää.
Selasin muitakin Serrano-foorumeita mut tänne halusin ehdottomasti. Täällä on paras ulkoasu, ihmiset yms. Ja nyt ulkoasu on vielä huomattavasti parempi. Rakastan näitä violetin sävyjä ja tuo foorumin tunnus sivun ylälaidassa on ihan hieno.

Mut nyt meen johonkin muualle, heippa!
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja m_oona » Pe Huhti 17, 2009 9:13

-Summer- kirjoitti:Joops, oli hyvä jakso :)

Tuota tuota... Katsoin Youtubesta taas sen videon missä Lucia kuolee. Itkin enemmän kuin koskaan oikeesti pillitin ihan täysillä ja eläydyin liikaa :'(
Typerä juttuhan tuo Lucian kuolema oli.

Ja sit katsoin hieman Tetén ja Guillen tulevaisuutta, jaksoa 7x16, mutta en nyt kerro siitä tässä spoilauksen vuoksi.

Vitsit, mul on tylsää... No, tää foorumi piristää.
Selasin muitakin Serrano-foorumeita mut tänne halusin ehdottomasti. Täällä on paras ulkoasu, ihmiset yms. Ja nyt ulkoasu on vielä huomattavasti parempi. Rakastan näitä violetin sävyjä ja tuo foorumin tunnus sivun ylälaidassa on ihan hieno.

Mut nyt meen johonkin muualle, heippa!


mmm, se oli iha kauhee jakso missä lucia kuoli. tai siis se oli kauheeta et lucia kuoli. :D muistan ku se tuli telkkarista...oltii sillo H-annan kaa tampereella ja hotellihuoneessa oli ihan pakko kattoo se ku ties et lucia kuolee...
Kuva
Avatar
m_oona
KvarttiDiego
 
Viestit: 4401
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 2:00
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja sotka » La Huhti 18, 2009 9:04

En oo lukenut paljon tätä joten oon vähän pihalla.

Mut musta Yle sais päivittää noita henkilöt kuvia.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Huhti 18, 2009 9:51

Ihana oli kyllä toi tämän päivän jakso. Diego oli niin loistava kun yritti analle selittää mitä niiden pusu oli.

Ja se loppu oli aivan loistava. Diego ostaa lastenuima-altaan ja yrittää saada guillen, teten ja curron jäävän sillä kotiin, että ne ei mee käyttää "tiristäjän" "petoksilla" ja "korruptiolla" hankkimaa uima-allasta. Ei oo kyllä hauskempaa kohtausta nähny. :D :D "pieni ja muovinen, mutta rehellisesti ostettu"
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja it's me » Su Huhti 19, 2009 1:10

tulee kyl huonosti noi ens kesän jaksot, nyt vituttaa :twisted: :twisted: :twisted:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Su Huhti 19, 2009 11:43

Jotenkin tulee surullinen olo kun ajattelee että tämä tulee olemaan viimeinen kesä jolloin tulee Serranon Perhettä :(
Ei vitsi haluan takaisin 2007 vuoden kesän kun sai katsoa sarjaa ihan uutena ja juuri silloin pyöri 1-4 tuottikset ja silloin oli yksinkertaisesti parhainta aikaa seurata sarjaa :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Huhti 19, 2009 5:31

Onhan se sääli, kun se kesällä loppuu, mutta onhan sitä kaikki dvd:t jo hankittu. Mulle ainakin toi kesän esitysaika sopii, ei pitäis siihen aikaan olla mitään suurempaa tekemistä. Pitää sit varmaan olla taas koko kesän tällä suomessa, mutta se ei sit haittaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja it's me » Su Huhti 19, 2009 8:53

mul ei ole DVD:itä, eikä varmaan tuu olemaankaan, ei rahat riitä :wink:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Huhti 20, 2009 6:01

Mulla on 1-4 tuottikset joten ei pitäisi mulla olla ainakaan tylsää :D
Parhaat tuottikset omistan :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Corazón » Ma Huhti 20, 2009 4:53

Mieluusti Serranoja kattelis joka arkipäivä aamulla, mutta kyllä noinkin se sopii. Tuskin mullakaan mitään erikoista tuolloin on, ja jos onkin, niin nauhalle sitten vaan. Onneksi DVD:ltä voi katsoa niin usein kuin huvittaa (:
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa