Afri ja Raul-Rakkautta ja piikkilankaa

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Afri ja Raul-Rakkautta ja piikkilankaa

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Touko 12, 2009 2:59

Eli ajattelin nyt alkaa kirjoittaa toista tarinaani nettiin, kun sain kehuja tuosta edellisestä :)
Kyseinen Marcos ja Eva-tarinani löytyy osoitteesta
http://p1.foorumi.info/serranonperhekes ... php?t=3759

Osien nimet ovat sitten tällä kertaa Serranoiden ihan oikeiden jaksojen nimiä ;)

Riuduttava rakkaus

"Huomenta!" Raul toivotti Marcosin avatessa Serranojen oven. "Hmm... Mitäs sä täältä haet?" Marcos ihmetteli. "Afria vaan, se ei vastaa puhelimeen", Raul kertoi kohauttaen olkapäitään. Samaan aikaan Afri hipsi sisään suudellen Raulia heti intohimoisesti ja todella pitkään. "Nuoret, nuoret... Lähtekääs kouluun siitä suukottelemasta", Santi murahti katsahtaen nuoria ärtyneesti. "Kivikautinen ukkeli", Afri kuiskasi saaden muut purskahtamaan nauruun. "Pahempia kuin Teté ja Guille... Siinä paha, missä mainitaan", Santi puuskahti kävellen ärtyneenä ulos ovesta nähdessään Tetén ja Guillen tulevan suukotellen alakertaan. "Mikä perhe! Menkääs lapset kouluun, ettette vain myöhästy", Carmen voivotteli työntäen edelleen suutelevat Afrin ja Raulin sekä Marcosin, Tetén ja Guillen ulos ovesta ja sulkien sen huokaisten.

"Afri, sun on pakko auttaa mua", Teté ilmoitti seistessään African vieressä. "Odota kulta hetki, tuun ihan just takasin", Afri hymyili irrottaen varovasti itsensä Raulista. Teté talutti African tyttöjen vessaan. Hän sulki oven huolellisesti perässään. "Kyse on Guillesta. Meidän suhde ei oikein toimi: Se ei tunnu enää edes huomaavan mua! Mitä mun pitäis ajatella?" Afri vilkaisi tyttöä hieman säälivällä katseella selittäen: "Kato, ei jätkät tollasta ymmärrä. Ei niitä puhuminen tai mikään kiinnosta, ehei, vaan tiedäthän, vaan se..."
"AFRI! Pää kiinni, se on 15-vuotias", Eva kiljaisi astuen yllättäen ulos wc-kopista. "Ota iisisti, Eva-rakas. Parempi tietää liian aikaisin kuin liian myöhään. Eli siis, miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan vähäpukeiset nai..."Afri koitti selostaa, mutta Eva kiskaisi tämän hiuksistaan ulos ovesta. "Au, toi sattu", Afri voihkaisi Evan lähes tikahtuessa nauruun.

"Nähdään teillä neljältä, muru", Raul huikkasi Afrille rynnätessään Marcosin perään ulos. "Nähdään, kulta!" Afri vastasi heittäen ilmaan lentosuukon. "Afri, teillä on oikee mallisuhde! Mun ja Marcosin suhde on ihan kuollut. Ei oo mitään flirttiä, treffejä, kahdenkeskistä aikaa... Auta mua!" Eva anoi katsoen ystäväänsä ystävällisimmällä katseellaan. Afri otti Evaa kädestä ja nauroi hiukan kolkosti: "Hitto, oonko mä joku parisuhdeneuvoja? Meidän juttu taas on pelkkää flirttiä. Raulhan iskee koko ajan muita muijia-se muuten sattuu aina, samoin pettäminen. Mut hei, me rakastetaan toisiamme kaikesta huolimatta. Se on syy mun ja Raulin seurustelullekin.

SEURAAVAKSI: Ongelmia!
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja sotka » Ke Touko 13, 2009 5:51

Olis saanut olla pitempi.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja -Summer- » To Touko 14, 2009 5:21

sotka kirjoitti:Olis saanut olla pitempi.

Siis mikä?
Aika tylyä kommenttia...
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja sotka » To Touko 14, 2009 7:53

-Summer- kirjoitti:
sotka kirjoitti:Olis saanut olla pitempi.

Siis mikä?
Aika tylyä kommenttia...


Sori. Mut tarkotin että oli hyvä ja olisin lukenut pitemmän osan. :wink:
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja René » To Touko 14, 2009 7:55

Pituus, hyvä juttu
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja -Summer- » Pe Touko 15, 2009 3:36

Kiitos kommenteista! ;)
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ma Touko 18, 2009 9:50

Jatka vaan kirjoittamista. Ei tää mun mielestä mikää lyhyt oo. Ihan hyvä. Jos ihmiset luulee osaavansa paremmin niin siitä vaan kokeilemaan. Mutta en tullut tänne haastamaan riitaa toki, ei ei. Kehuja tästä tarinasta. Tykkään sun kirjoitustyylistä. Luin edellisenkin tarinan. Se oli hyvä.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja -Summer- » To Touko 21, 2009 9:54

Valitettavasti joudun tässäkin aiheessa pahoittelemaan sekavuuttani...

Eli joudun jättämään tämänkin aiheen ja Serrano-tarinoiden kirjoittamisen, ehkä lopullisesti, koska aika vain loppuu kesken.

Anteeks taas kaikille.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Touko 28, 2009 10:44

No voih. harmin paikka :cry:
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja sotka » To Touko 28, 2009 4:41

:cry:
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa