Teté & Guille [Jatkotarina]

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Teté & Guille [Jatkotarina]

ViestiKirjoittaja René » To Touko 14, 2009 8:36

Aloitin nyt oman tarinani tästä parhaasta parista, koska mua huvitti 8D jos et halua lukea / ei kiinnosta, älä lähetä tähän ketjuun mtn.

Eva ja Marcos asuu kuitenkin kotona, vaikkei näin oikeasti ole :--D


Title = Teté & Guille
Author = René
Beta = - - -
Pairing = Teté & Guille + muut vitoskauden rakkaustarinat :--D
Rating = K-11 - K-15
Genre = Rakkaustarina :-D
Warnings = Kirosanoja, tylyy kieltä jne.

---

Aurinko paistaa lämpimästi ikkunasta ja saa talonväen pikkuhiljaa heräämään. Oli keskikesä, mutta kesälläkään ei koulua unohdettu, sillä Guille ja hänen jenginsä oli taas kerran kesäopetuksessa ja Tetékin joutuu tulemaan. Pian 7 henkinen perhe ja Santiago vaimoineen valloittaa keittiön ja Serranomaiseen tyyliin aamupalalla on meno päällä.

"Guille älä viitti!" Teté sanoo kyllästyneesti velipuolelleen, joka ärsyttää häntä lehden jättirintaisilla tytöillä.

"Minkäs voin, että tällä on isommat melonit ku sulla, Mari Tere." Guille nauraa idioottinauruaan ja Diegolta palaa pinna.

"Guille, käyttäydy kuin ihminen!" Guille tuntee takaraivossaan kipua, by Diegon käsi. "Aih!" Guille parahtaa ja nousee pöydästä kiittäen ja mennen pakkaamaan reppuaan.

Alakerrassa Teté juttelee Evan kanssa pojista. "En käsitä, mut rakastan sitä nii paljon!" Teté riuhtoo rakkaushuolissaan ja halaa Evaa rutistaen sitä. "Mut ei se mua kuitenkaan rakasta! Ällötän sitä..." Teté pyyhkii silmiään Evan tehdessä lähtöä kesätyöpaikalleen, vaatekauppaan.

"Moikka sisko!" Eva pussaa Tetéä poskelle. "Moikka..." Teté vastaa vaimeasti. Teté nousee ja ottaa reppunsa lähtien koululle.

"Oota Mari Tere!" Guille huutaa ja lähtee Tetén kanssa käveleen koululle.
Tetén sydän lyö tuhatta ja sataa. Molemmat ovat hiljaa koko matkan ja istuutuvat luokkaan lopulta, kun sinne pääsevät.

"Huomenta!" Lucía sanoo energisesti. "Ottakaa äidinkielen kirjat esille. Avatkaa tehtäväkirja sivulta 67 ja lukukirja sivulta 88." Lucía sepittää. "Predikaatit." Guille murahtaa. "Pardon?" Lucía kysyy, mutta Guille ei kysy, hymyilee vain.

"Pssst. Guillermito! Taidat olla lätkässä Tetéen!" DVD kuiskaa Guillelle, mutta saa läppäisyn takaraivoon. "Enkä ole! Sehä o mun sisko, idiootit!" Guille valehtelee ja luulee onnistuvansa. "Ei me tota niellä!" Boltsi hihittää ja yrittää keskittyä opetukseen. "No okei! Olen lätkässä Mari Tereen, mitä siitä? Mutta mätkäytän lättyyn, jos kerrotte sille!" Poika sähähtää ja keskittyy tuntiin.

Pitkästyttävä tunti loppuu ja välitunnin paikka. Teté eristäytyy Yolín kanssa muusta porukasta tyttöjen vessaan.

"Kato nyt! Kuinka komee!" Teté kurkkii Guillea vessan oven raosta.
"Taidat olla lätkässä siihen." Yolí hymähtää ja hymyilee.
"Olen... Tosi komee." Teté aih-aih-ääntelee.
"Tee asialle jotain! Tee alote!" Yolí ehdottelee.
"Kuten mitä?" Teté kysyy kurkkien vieläkin ovesta.
"Vihjaile." Yolí kysyy.
"Aijjaa? Riisun paidan sen eessä ja heiluttelen rintoja? Ei kiitos." Teté kieltää.
"Teté.. Alota oleen sille kiltti, emmä tommosia meinannu." Yolí hymähtää.
"Kiitos Yolí! Oot kyllä hyvä ystävä! Panen sen eka rakastumaan muhun ja teen sen mustasukkaseks jonkun avulla..."

Samassa Raúl kävelee ohi. "Sopiva uhri." Teté naurahtaa ja kävelee takaisin luokkaan Yolí perässään.

Kellojen soidessa koulupäivän päättymistä, Teté raahaa Guillen kotiin ja tekee tälle kuningas aterian. "Mistäs tämä?" Guille ihmettelee. "Siitä, että oot maailman paras ja ärsyttävin veli!" Teté muiskauttaa pusun Guillen poskelle ja poika punastuu. "Mehua, maitoa?" Teté kaataa Guillelle mehua ja istuu poikaa vastapäätä hymyillen kun poika syö.

Pari päivää on mennyt ja Guille tuntee olevansa rakastunut... Tetéen.
Teté huomaa tämän pojan tuijotteluista ja hymyilee. Raúl sattuu sopivasti tulemaan Serranoille yöksi. #Hahaa.# Teté hymyilee ja menee Raúlin juttusille. "Oi tyttä, sähä oot kauniina tänään!" Raúl aloittaa kehumisen ja pienen flirtin, omaan tapaansa.

Aikansa Raúlille kiemailtuansa, Teté palaa Guillen viereen sohvalle vaihtaen kanavaa. Guille tuntee piston ja mustasukkaisuuden sydämessään. Teté vain hymyilee ja näplää hiuksiaan.

"Mitä toi nyt oli?" Guille kysyy normaalisti.
"Mikä oli mitä?" Teté sanoo kysyvästi. "Me vaa juteltiin."
"Koskas sä oot alkanu Raúlille jutella?" Guille kysyy udellen.
"Ainahan me..." Teté lopettaa keskustelun. "Öitä.".

Diego marssii sipsikulho ja olutpullo kädessään olkkariin ja vaihtaa jalkapalloon. "Kato poika. Real - Barca!" Diego, Fiti ja Santi uppoutuu jalkapalloon, unohtaen, että on keskiyö. "Öitä." Guille lähtee löntystäen pois, nukkumaan.

"Mikäs pojalla?" Diego kysyy, Fitin nyökytellessä. "Rakkausongelmia." Fiti sanoo tietävästi. "Olin samanlainen nuorena." Fiti hymyilee. "Poikas on jo iso, Diego! Iloitse, isäpappa!" Pian miehet keskittyvät matsiin.

Yläkerrassa Teté ja Eva juttelevat... Guillesta. "Se rakastaa mua, oon siitä varma... Se näytti mustasukkaselta ku flirtin Raúlille." Teté hymyilee, syöden Hariboita.

"Mitä? Raúlille? Teté..." Eva nuokkuu
"Haluun sen mustasukkaseks.. Mut toi riitti. Seuraavaks... Hankin k..." Tetéllä jää lause kesken.
"Suoraa asiaa?" Eva kysyy.
"Vaikka niin..." Teté pussaa siskollensa hyvät yöt ja tytöt alkavat nukkua.

Aamulla, viikonloppu onneksi, kaikki kerääntyvät ulos kesäauringon lämpöön, uikkareissaan. Teté riisuu Guillea katseellaan keittiön ikkunasta.

"Mikäs Tetéllä on?" Lucía kysyy ja havahduttaa tytön.
"E-e-ei tässä mikään ole." Teté hymyilee ja menee ulos.
"Guille? Tulisitko? Mulla ois asiaa..." Guille nousee. "Toimintaa!" DVD huutaa takaa.

Yläkerrassa kaksikko lukittautuu tyttöjenhuoneeseen.

"Tota..." Teté aloittaa, muttei pysty, katselee poikaa, joka katsoo kysyvästi.
"Ummm..." Teté ei saa sanaa ulos.
Teté muiskauttaa Guillea nopeasti suulle.
"Anteeks.." Teté kääntyy selin. Guille hymyilee ja kääntää tytön itseensä ja kohtaa tytön huulet. Kaksikko jää suutelemaan pitkiä kielareita keskellä huonetta.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Janezz » To Touko 14, 2009 8:46

Jatkoo höppänä? (<3)
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja minnati » To Touko 14, 2009 8:51

aikass hyvä. =))
tästä ei voi ainakaa valittaa, et on liian lyhyt. ;)
Kuva
Kuva

There is no psychiatrist in the world like a dog licking your face.
Avatar
minnati
TuplaDiego
 
Viestit: 2132
Liittynyt: La Maalis 14, 2009 5:51
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja René » To Touko 14, 2009 8:53

Nuevo capitulo: Next week :------------D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Touko 16, 2009 2:23

Tosi hyvä! Toi loppu tosin jäi hieman "harmittamaan"... Mutta "kielareita" sanasta Serranoissa sai hyvät naurut :D
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa