Oletko mainostanut Serranon perhettä jollekin?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Oletko mainostanut Serranon perhettä jollekin?

ViestiKirjoittaja S-T » Ma Loka 05, 2009 11:12

Ajattelin avata tälläisen uuden keskusteketjun.

Vaikka aiheen otsikko onkin kysymysmuodossa, niin tässä on tarkoitus debatoida ihan normaalisti. Eli aiheen otsikko kertookin tyhjentävästi aiheen.

Oletko siis mainostanut Serranon perhettä esimerkiksi jollekin/joillekin vääräuskoilelle kaverille, perheenjäsenelle, sukulaiselle tai vaikkapa naapurin mummolle?

Kuinka aktiivista mainostus on ollut vai onko se ollut jopa painostusta? Ja miksi olet kokenut, että mainostus olisi aiheellista, jotta kyseinen ihminen saataisiin katsomaan tätä mestarillista sarjaa, jota fanitamme?

Onko mainostus ollut vaikeaa? Esimerkiksi voisi kuvitella, että koulussa poikien kesken ei ole ensimmäisenä mielessä alkaa mainostaa Serranon perhettä, turpaanhan siinä saattaisi tulla, vaikka väärin perustein takuulla tulisikin!

Kertokaa kokemuksianne ystävät hyvät!
Viimeksi muokannut S-T päivämäärä Ma Loka 05, 2009 11:24, muokattu yhteensä 1 kerran
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 290073
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:56

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ma Loka 05, 2009 11:22

Jos joku on vetämässä jotain turpaan sen perusteella mitä ohjelmia toinen katsoo ni se ihminen olisi edes ansainnut koskaan syntyä.

Ja itse asiaan, olen mainostanut monillekin ihan vaan siitä syystä, että kannattaa näin mestarillista sarjaa alkaa katsomaan jos vaikka innostuisi samoissa määrin kuin minä. (: Ei ole ollut vaikeaa, jos eivät kiinnostu niin sitten ei. ;D
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 11:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Joyeux » Ti Loka 06, 2009 5:48

Itsekin olen mainostanut, koska on aivan huippusarja. Ei ole tosin vielä yksikään uskonut, miten hyvä tämä sarja on... Mutta eipä se minua haittaa. Ja mainostamiseni taso on lähinnä ollut joku yksittäinen vinkkaus tms. Painostaa en tahdo. Serranofaneihin lukeutuvat kaverit ovat ohjelman löytäneet ihan itse (:

Ja mitään väkivaltaista en ole kohdannut :D
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 9:38

ViestiKirjoittaja René » Ti Loka 06, 2009 6:39

Mä oon mainostanu mun tädille, toiselle tädille, serkulle, isälle, äitipuolelle, äitille, pikkuveljelle, sedälle, sedän ex-vaimolle, serkun äitille siis ja koulukamuille. En oo kohdannu mitään väkivaltaista tai sellasta. Kaverithan väittää, että Serranot on perseestä, mutta niin on minusta vapaapainikin. Mitä iloa kattoa kun 2 hikistä lihaksikasta, kunnon homokuvan antavaa miestä hinkkaa toisiaan kehässä, nojaa, jokaisella on omat mieltymykset.

Suku on iha hyvi ottanu vastaan Serranot. Täti, Serkku ja serkun veli ja vanhemmat kattoo mun lisäksi.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Loka 06, 2009 7:26

Parille serkulle, tädille, sedälle, kavereille, kummille.. jaah xd On niitä aika paljon. : D
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ti Loka 06, 2009 8:21

Meijän opelle oon ainaki mainostanu, ja se kattoki yhen jakson kuulemma, mutta ei se sit kai innostunu siitä :? Ja kaverit nyt tietty tietää kaiken sarjasta ku oon pälättäny :lol: Mutta en tiiä onko kukaan mun avulla innostunu seuraan.
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 7:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja René » Ti Loka 06, 2009 8:24

Natalia-Fan kirjoitti:Meijän opelle oon ainaki mainostanu, ja se kattoki yhen jakson kuulemma, mutta ei se sit kai innostunu siitä :? Ja kaverit nyt tietty tietää kaiken sarjasta ku oon pälättäny :lol: Mutta en tiiä onko kukaan mun avulla innostunu seuraan.


Mä en ees jaksa pälättää niille, koska ne väittää jo nyt Victoria homoks ja koko sarjaa homojen sarjaksi ja niin edelleen ja en jaksa niitä paskaväitteitä, nii oon sitte hiljaa ja pälätän Serranoista teille.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Make » Ti Loka 06, 2009 9:20

Joillekin kavereille oon tainnu mainostaa ja sitten melkeen kaikille sukulaisille :D

Ihan hyvällä menestyksellä.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja René » Ti Loka 06, 2009 9:34

Make kirjoitti:Joillekin kavereille oon tainnu mainostaa ja sitten melkeen kaikille sukulaisille :D

Ihan hyvällä menestyksellä.


haha :D Mun mainostus on osunu vaa suvun alle 20v. henkilöihin :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Make » Ti Loka 06, 2009 9:35

René kirjoitti:
Make kirjoitti:Joillekin kavereille oon tainnu mainostaa ja sitten melkeen kaikille sukulaisille :D

Ihan hyvällä menestyksellä.


haha :D Mun mainostus on osunu vaa suvun alle 20v. henkilöihin :D


Parempi sekin kun ei mitään :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja René » Ti Loka 06, 2009 9:39

Make kirjoitti:
René kirjoitti:
Make kirjoitti:Joillekin kavereille oon tainnu mainostaa ja sitten melkeen kaikille sukulaisille :D

Ihan hyvällä menestyksellä.


haha :D Mun mainostus on osunu vaa suvun alle 20v. henkilöihin :D


Parempi sekin kun ei mitään :wink:


Jep, eli vaikuttanu kolmeen ja vähä mun 20v. serkkuun :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Loka 06, 2009 10:57

On sitä kyllä tullut pari kertaa mainittua.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja ibi » Pe Loka 09, 2009 7:56

En oo mainostanut, koska siihe ei oo ollut tarvetta. Ainakaan peruskoulussa, kun kaikki jo muutenkin kaikilla tunneilla huuteli "Katotaan Serranot"" ;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:55

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Loka 09, 2009 3:03

Enpä ole sen kummemmin tietääkseni mainostanut. Eräs kaverini tosin mainosti mulle tätä ennen kuin aloin katsomaan sarjaa. Tuo tapahtui joskus keväällä 2008 ja pari kuukautta myöhemmin aloin katsomaan itsekin sarjaa.

Koulussa en ole muistaakseni mainostanut Serranoita oikeastaan ollenkaan. Jostain Espanjasta tullut tehtyä esitelmiä, mutta Serranoita en ole missään vaiheessa varmaankaan maininnut. No Fran Pereaa laitoin soimaan kotitaloudessa Espanja-kerralla, jolloin kaverin kanssa päätettiin, mitä tehdään ja tehtiin sitten paellaa ja churroja.

Poikien kesken en ole siis koskaan mainostanut, mutta "tyttöjen kesken" tullut mainostettua viime kesänä, kun missasin alkukesästä seitsemännen kauden kolme ensimmäistä jaksoa. En muuten ole vieläkään niitä nähnyt. Mutta muutamalle tytölle tuli mainostettua kesällä, vaikkakin kukaan ei katsonut sillä hetkellä, mutta oli katsonut aikaisemmin.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 6:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Sawyer » Pe Loka 09, 2009 10:32

Monelle koulukaverille olen mainostanut ja vanhenmille.

Tullu kysyttyä monelta että "Ooksää ikinä kattonu muuten Serranon perhettä?". No yleensä on katsottu pari kertaa ja tietty tullu negatiivistä palautetta. Se ärsyttää, että ei kannata mistään sarjasta alkaa pahemmin pätemään, jos ei oo kattonut kun pari jaksoa. Kaverinkaa juteltii yks tunti Serranon perheestä nii sieltähän sitä settiä tulee, että kuinka paska sarja tämä on. No siihen aina vastailen, että kannattaisikohan katsoa vähän enemmän tätä sarjaa, ei parin jakson perusteella voi alkaa päättä onko sarja hyvä vai huono.

Vanhemmille oon kans jankuttanu aika paljon kuinka hyvä sarja tää on. Onhan ne kattonutkin pari jaksoa ja nauranutkin mukavasti, mutta en tiiä si miten ne ei ole jäänyt koukkuun.
Kuva
Avatar
Sawyer
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13251
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 4:17

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa