Serranoiden esineet

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Serranoiden esineet

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Marras 08, 2009 2:21

Kiinnittääkö joku esine huomiosi Serranoissa?

Mulla nää esineet kiinnittävät huomion:
-Keittiössä siinä lavuaarin vieressä oleva kuivausjuttu. :'D Siinä pöydällä siis. Mihin he laittavat lautaset jne.
-Muropurkit. Niitä tuntuu olevan aika paljon joskus aamiaisella. Joku on melkein koko aika ottamassa muroja.
-Viltit. Semmosia sinisiä vilttejä, missä on niitä raitoja, tuntuu olevan jokapaikassa. Silloin kun Marcos ja Eva jäivät kahdestaan kotiin ja Eva esitti olevansa kipeä, niin hänellä oli tuo viltti päällä, mutta sitten samanlainen viltti oli 5x12 jaksossa siellä hotellilla Lucían ja Diegon huoneessa.
-Vihreät postilaatikot koululla. Semmoisesta samanlaisesta silloin Teté ja Yoli otti niitä rakkauskirjeitä vastaan, mutta joka jaksossa niitä suunnilleen näkee.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Marras 08, 2009 3:59

Mulle on tietysti jääny mieleen vessaharjat :D . Ne on ainakin ollu ahkerassa käytössä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja René » Su Marras 08, 2009 4:07

Mulla on jääny mieleen se liitutaulu jääkaapin vieressä. Siel lukee aina jotain :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja niña » Su Marras 08, 2009 4:46

René kirjoitti:Mulla on jääny mieleen se liitutaulu jääkaapin vieressä. Siel lukee aina jotain :D

Tää on jääny munkin mieleen.
Kuva
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 7:10

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Marras 08, 2009 7:04

niña kirjoitti:
René kirjoitti:Mulla on jääny mieleen se liitutaulu jääkaapin vieressä. Siel lukee aina jotain :D

Tää on jääny munkin mieleen.


Joo, sama! : D
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Corazón » Ma Marras 09, 2009 3:17

Liitutaulu jäi mullakin myös mieleen, siinä lukee aina joku eri teksti. Ja sit toisena juuri tuo vessaharja :D Varmaan tulee vielä myöhemmin lisää mieleen, kun alkaa tarkemmin miettimään.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Marras 24, 2009 5:16

Lasketaanko ruoat esineeksi? Mieleen tulee koiranruokapaketit ja karkkipussit, joita piilomainostetaan sarjassa koko ajan.

Lisäksi mieleen tulee mm. vessaharja, Fernandon pinkki matkalaukku, taulu Serranon veljesten tavernassa, Marcosin kitara jne. Kyllähän niitä mieleen tulee, kun miettii.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Marras 24, 2009 5:24

kkiljun kirjoitti:Mulle on tietysti jääny mieleen vessaharjat :D . Ne on ainakin ollu ahkerassa käytössä.


Diegollahan on niitä varastossa siellä jossain keittiön kaapissa. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Marras 24, 2009 5:27

Onko kukaan ikinä seurannut mitä siinä liitutaulussa lukee? :P

Mulla jääny mieleen se taulu joka on Chonin ja kumppaneiden talossa, eli se missä on Chonin kuva sillain eri väreillä. :P
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Marras 24, 2009 7:51

Sama täällä. Muut taulut ei ole jäänyt sen erikoisemmin mieleen.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja René » Ti Marras 24, 2009 8:36

Siinä liitutaulussa luki kerran muistaakseni jotain, että "Guillermo es supernotado" tai jtn sellasta :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Lucia Capdevila Gomez » Ti Joulu 01, 2009 10:02

kkiljun kirjoitti:Mulle on tietysti jääny mieleen vessaharjat :D . Ne on ainakin ollu ahkerassa käytössä.


Jotenkin minullekkin on jäänyt vessaharjat eläväisesti mieleen kun katson Serranon-perheen jaksoja. Nytkin aloitin Serranon-perheen (1.kauden) dvd-levyjen katsomisen ja saas nähdä uhkaileeko Diego vessaharjalla Guillea :D
Avatar
Lucia Capdevila Gomez
Candela Blanco
 
Viestit: 152
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 8:18

ViestiKirjoittaja churro1 » Ti Joulu 22, 2009 10:15

- Ei ehkä varsinaisesti esine vaan pikemminkin huonekalu, mutta juonen kannalta oleellinen: Evan ja Teten huoneen vaatekaappi.
- Teten ministereoyhdistelmä, jota hän esittelee tyttöjen huoneessa Lorenalle (2. kausi). Täytyypä tarkkailla, esiintyykö laite muissa jaksoissa.
- Serranon talon hälytinjärjestelmä, johon henkilöt näppäilevät koodin, mikäli muistavat.
- Serranon poikien huoneen ovessa oleva kyltti "Tytöiltä pääsy kielletty", joka poistui siinä vaiheessa, kun Guillermo huomasi, että tytöt ovat oikeastaan ihan mukavia olentoja.
- Santin "marsalkan sauva" tai mikä lie, jota hän heiluttelee tavernassa kanssaihmisten terveyttä vaarantavalla tavalla menettäessään malttinsa poikkeuksellisern perusteellisesti.
- Koulun ja Serranon perheen atk-laitteet, jotka tosin näyttävät hieman ikääntyneiltä. Sitä vain koulussakin tallennetaan levykkeelle eikä verkosta tietoakaan.
- Tavernan tynnyristä tehty pöytä, jonka äärellä on erottu, nyyhkitty, juotu olutta, vedetty naamariin tapaksia ja lyöty kättä päälle.
- Koulun vessan kondomiautomaatti.
- Lucian silmälasit, joita pitää tuon tuostakin kohotella
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja René » Ti Joulu 29, 2009 7:10

churro1 kirjoitti:- Koulun vessan kondomiautomaatti.


Tää unohtu mun viestistä. Kiitos muistutuksesta.
Lourditas oli iha kauhuissaan et pitääks tommonen nyt sitte laittaa ja alko vahtimaan sitä laitetta, ettei kukaa sielt ostais mitään :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Joulu 29, 2009 11:00

Aattelin sillon kun se kondomiautomaatti ilmestyi, että tuskin tulee pysymään kauaa. Mutta sitkeesti se vaan pysyi siinä serranon loppuun saakka, jos nyt en ihan väärässä ole. :D
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa