Jos Serranot jatkuisivat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Jos Serranot jatkuisivat

ViestiKirjoittaja SeFa » La Maalis 13, 2010 11:33

Oletko koskaan ajatellut, että mitä jos joku päivä huomaisitkin uutisen jossain, että Serranoista tehdäänkin uusia jaksoja? Olisitko iloinen vai surullinen?

Periaatteessahan olisi mahdollista jatkaa sarjaa, vaikka tätä "unitemppua" uudelleen käyttämällä, eli Diego olisikin nähnyt tuon lopun unena, josta sitten heräisi ja Curroakaan ei olisi vielä "pilattu". Mutta ei tämäkään onnistuisi, kun näyttelijät ovat niin vanhoja, että ei niistä saisi sellaisia kun silloin oli. Mutta taas tämänkin pystyisi ohittamaan, että nämä olisivat vanhempia jo ja Guille ja Teté vaikka muuttaneet jo asumaan jonnekkin muualle. Mutta jälleen esiintyjäkaarti muuttuisi niin paljon, että ei oikein mitään olisi jäljellä alkuperäisistä Serranoista :lol:

Tuli sellainenkin idea joku päivä mieleen, että jos Serranoista tehtäisiin uusia jaksoja niistä ajoista, kun Diego, Santi ja Fiti olivat vielä nuorempia, eikä Diego ollut Lucían kanssa jne... Eihän siinäkään alkuperäisistä Serranoista olisi paljon mitään jäljellä, mutta ei nimenkään pakko olisi olla sama! Itse ainakin haluaisin nähdä paremmin niitä aikoja :D Vaikka olisihan Diegonkin näyttelijä jo sen verran "vanha", että ei sitä välttämättä oikein parikymppiseltä saisi näyttään :D

Että kun kunnolla ajattelee, niin ei Serranoista saisi oikein kunnolla uusia jaksoja siittä kohdasta mihin loppui, mutta tuo toinen idea kyllä kiinnostaisi :D
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja ibi » Su Maalis 14, 2010 10:11

Mä en varmaan katsois! :D En jaksais katsoa jatkoa tästä sarjasta näin pitkän tauon jälkeen. Mun mielest oli ihan hyvä et se nyt päätty miten päätty :D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Maalis 14, 2010 10:15

Ihan kiva idea vois olla, jos Serranot ei olisi loppunu Diegon uneen, vaan jotenkin muuten. Olisi esim. näytetty kuinka Teté ja Guille perustaa perheen, miten Santin ja Lourdesin uusi vauva kasvaa ja miten Curron käy.
Mutta koska Serranot loppui niin kuin loppuivat, olisin surullinen, jos niistä tehtäisi vielä uusia jaksoja. Siinä menisi koko sarjan into esim. kun lähes täysi-ikäisistä Guillesta ja Tetéstä väännettäisiin väkisin lapsia. Hyvää olisi ehkä tietty, että Lucia ja Candela olisivat kuvioissa, eikä Curroa olisi "pilattu".
Aika hyvin keksitty SeFa, toi äijätrion "alkuvaiheet" -juttu, mutta niin kuin itsekin sanoit, näyttelijät ikääntyy, joten ei oikein onnistuisi.
Parasta olisi, jos Serranot jatkuisivat vielä tänäpäivänä ilman, että olisivat koskaan loppuneet, mutta aikansa kutakin..
Sanon siis EI uusille jaksoille, vaikka Serranon perhe onkin lemppariohjelmani.
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja churro1 » Su Maalis 14, 2010 12:05

Kun Serranon perheen viimeisen jakson viimeisen kuvan päälle lyötiin teksti Hasta siempre Los Serrano, niin se oli sitten siinä. Tällaisten perhesarjojen ongelma on se, että jälkikasvu varttuu muutamassa vuodessa ulos rooleistaan, joten sarjan jatkamisesta alkuperäisessä muodossaan tulee vaikea ellei mahdoton tehtävä.

Entä jos jatko-osissa polkaistaisiin Currolle pari tyttöystäväehdokasta ja alettaisiin seurata tätä kuviota? Noin puolet katsojista todennäköisesti moittisi sarjaa vanhan keiton uudelleenlämmittämisestä.

Entäpä jos tehtäisiin sukupolvenvaihdos ja jatko-osassa alettaisiin seurata Teten ja Guillen opiskelijaelämää Barcelonassa? (Evan ja Marcosin ympärille voisi olla hankalampi rakentaa jatkoa, koska pari on jo kirjoitettu sarjasta ulos.) Voisi olla mielenkiintoistakin, mutta kyseessä ei olisi enää sama sarja, mitä taas katsojien toinen puolisko paheksuisi.

Sarjan kolmannen jakson Casablanca-elokuvasta lainattu nimi on "Jäähän meille aina Pariisi". Sen voisi Serranon perheen jatko-osakeskustelun yhteydessä muokata muotoon "Jäähän meille aina DVD-levyt".
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Maalis 14, 2010 1:14

ihan kiva idea, mutta ei varmaankaan toteuskelpoinen.

Mua on aina kiinnostanut se, miten just äijätrio, lucia & candela on nuoruttaan. viettäny. Sarjassa on jotain merkkejä mitä silloin tapahtu. Diego ei lähdekkään Lucian kanssa Barcelonaan ja Diegolla juttu Candelan kanssa (suoranainen toisinto mitä E6M:lle tapahtuu myös). ja tietysti jakson 34 tapahtumat, missä selvitellään D&L ja F&C parin ensimmäisiä treffejä. Muitahan muisteluja vanhasta ajasta on enemmänkin (fiti lucian alkuperänen kiinnostuksen kohde jne.).

jotenkin kiinnostais enemmän nähdä mm. Diegon ja Lucian nuoruuden rakastumista niitten suhteen kehittymistä. Tietysti näyttelijät eivät voi olla samoja, mutta ainakin diegon ja santin vanhempien näyttelijät olis vanhaltaan helppo löytää. Sarjassa monesti sanottu, että santi näyttää isältään, eli Jesus vaan sit esittämään Padrea, ja Lourditas on usein sanottu olevan edesmenneen anopinsa näkönen, eli Goizalde Núñez sitten Madren rooliin. Ja varmaan ehkä Lydia Bosch vois olla sopiva nuorempi Doña Carmen, enemmän kuin Belen Rueda ainakin. Tosin kyllähän noissa muistelussakin Resines, Molero ja Bonilla ihan nuorina on pärjännyt. Peruukeilla saa ihmeitä aikaan. :D

Mutta toteutus on varmasti todella vaikeaa, enkä usko että siihen ryhdyttäsiin. Tapahtumat oli siinä 1970-80-luvuilla, ja kun Francon aikaa (Cuéntame cómo pasó) tulee jo niin ei sitä varmaan toista samasta ajasta kertovaa sarjaa ruveta tekee.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Make » Su Maalis 14, 2010 4:46

Kyllä mä ainakin voisin katsoa, jos jatkoa tulisi :D
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Dentwis » Ke Maalis 17, 2010 5:59

Kuten joku jo sanoikin, kaikkein parasta olisi, jos sarja ei olisi ikinä loppunutkaan. Tuo unijuttu ei kyllä pahemmin enää anna mahdollisuutta minkäänlaisille jatko-osille, ja tauon jälkeen ne voisivatkin ehkä tuntua vähän... jotenkin teennäisiltä. Enkä ole varma, kuinka moni näyttelijöistäkään tahtoisi enää uudelleen Serranoita alkaa tehdä... Tuo Lucian ja Diegon + muiden nuoruus olisi kyllä sinänsä ihan kiehtova aihe, jos vaikka ilmestyisi joku tyyliin yhden tuontantokauden pituinen special-juttu niistä ajoista tai jotain :D
Onneksi DVD:t on olemassa.
Kuva
Avatar
Dentwis
Candela Blanco
 
Viestit: 156
Liittynyt: To Joulu 31, 2009 4:49

ViestiKirjoittaja heittu » Ke Maalis 17, 2010 7:01

Make kirjoitti:Kyllä mä ainakin voisin katsoa, jos jatkoa tulisi :D
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Huhti 07, 2010 10:10

Todella hyviä pointteja kaikilta :)
Periaatteessa jos sarja olisi lopetettu siltä ajankohdalta missä se oli ennen kun Diego tappoi itsensä ,niin sarjaa olisi voitu jatkaa jollain spin-offilla joka kertoo vaikka esim.Tetestä ja Guillesta.
Kait se on vaan parempi että pysytään tässä tilanteessa missä ollaan nyt eli ei jatkoa =)

Serranon Perhe on parasta ,mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan =)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » To Huhti 08, 2010 3:10

Mä kattoisin jos Nata ja Belén olis siinä :D =) Kyl mä varmaan muutenki. Toisaalta vaikee kuvitella, toi oli nimittäin hyvä loppu, mutta ihanaa jos jatkuis. (:
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Evilman » To Huhti 08, 2010 3:11

Ei mielellään mitään jatkoa, mutta jos jotain niin sitten vaikka sellainen "muistelujakso", kun Diego vaikka nukahtaa ja sitten on kahvilla Fitin ja Santin kanssa ja siellä sitten muistelee menneitä.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja MariTere » To Huhti 08, 2010 3:58

No siis, en ehkä toivois kauheesti jatkoa, koska toi loppu oli ihan hyvä. Vaik tietty jos tota loppuu ei ois tullu, ja sarja ois jatkunu ni se vast oliski ollu hyvä juttu. Mut joo jos nyt jatkuis ton "unesta heräämisen" jälkee, ni kattoisin, tietty. Etenki jos Natalia ja Víctor olis siinä. (: Mut tietty muutenki. Vaik olisha toi aika ihmeellistä, jos tommonen uutis tulis, koska luulenpa et etenkää Veronica ei suostuis enää mennä näyttelee Serranoihi, ku eihän se ees suostunu/päässy tulee siihe viimoseenkaa jaksoon.. ;s
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja S-T » To Huhti 15, 2010 1:42

Yllättävän kielteistä on ollut vastanneiden suhtautuminen SeFan visioon aloitusviestissä ja ylipäätään siihen, että Serranon perhe jatkuisi vielä.

Minusta olisi juuri mahtavaa, jos Serranon perhe vielä jatkuisi!

Ihan helpolla saisi parikin uutta tuotantokautta kasaan, kunhan saisi vain päänäyttelijätkin mukaan ja rahallahan saa, kunhan sitä on tarpeeksi.

Tarinaa riittäisi hyvin, koska sarjan päätös oli niin omalaatuinen, että saisi periaatteessa vaikka uudet kahdeksan kautta, jos niin haluaisi.

Toivoisin vaikka yhtä pitkää lisäjaksoa tai sarjan tapahtumia suoraan jatkavaa päätöselokuvaa, missä kerrottaisiin, miten kaikki jatkuin. Mikäpäs sen parempaa! Valitettavasti sellaista ei kuitenkaan liene koskaan tulevan..
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289117
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Huhti 15, 2010 9:39

Hmmh, mielenkiintoinen ajatus tämä että mitä jos serranot jatkuisikin. Mää muistan ku se sarja loppu ja valitin mun isälle siitä. Se sano vaa et ''ei ne sitä tohon jätä, odottavat vähän aikaa ja kohta tulee uudet jaksot''. Toiveajattelua sanon minä. Mutta niin, asiaan.

Kyllä minä aivan varmasti kattosin jos tulis uusia jaksoja. Niin, tai sitten vois tehä siitä lopusta jatkoa. Se jatko vois mennä silleen, että... NO VOI HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN, mää unohin xDD Ei olis pitäny lätistä tossa alussa tuosta mun isä jutusta xD

Mutta niin, tää ei nyt oo se mun alkuperänen ajatus mitä ajattelin tohon et miten vois jatkaa serranoja (olipa vaikeesti ja pitkästi sanottu), mutta Diegon uni oiskin voinut olla ihan totta ja se kaikki olis tosiaan tapahtunu. Sitten, Diego olis todella yrittänyt itsemurhaa ja mennyt jonkinlaiseen koomaan ja sitten kun on herännyt siitä niin se ois luullu että kaikki onkin ollut unta. Niin, ja sitten ne kaikki muut uskottelis sille että se oli unta tai ainaki osittain unta (joitaki tapahtumia ei voi ''piilotella'' ja väittää uneksi) ja serranot jatkais elämäänsä. Tästä elämän jatkamisesta sais monta monituista jaksoa. En tiedä sitten miten tää käytännössä toimis kun esimerkiks Belen & Veronicahan lähtivät sarjasta kokonaan poies. Mutta niin, jos ajatellaan että ne ei olis lähteneet :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja René » Pe Huhti 16, 2010 4:41

tsikiita kirjoitti:Hmmh, mielenkiintoinen ajatus tämä että mitä jos serranot jatkuisikin. Mää muistan ku se sarja loppu ja valitin mun isälle siitä. Se sano vaa et ''ei ne sitä tohon jätä, odottavat vähän aikaa ja kohta tulee uudet jaksot''. Toiveajattelua sanon minä. Mutta niin, asiaan.

Kyllä minä aivan varmasti kattosin jos tulis uusia jaksoja. Niin, tai sitten vois tehä siitä lopusta jatkoa. Se jatko vois mennä silleen, että... NO VOI HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN, mää unohin xDD Ei olis pitäny lätistä tossa alussa tuosta mun isä jutusta xD

Mutta niin, tää ei nyt oo se mun alkuperänen ajatus mitä ajattelin tohon et miten vois jatkaa serranoja (olipa vaikeesti ja pitkästi sanottu), mutta Diegon uni oiskin voinut olla ihan totta ja se kaikki olis tosiaan tapahtunu. Sitten, Diego olis todella yrittänyt itsemurhaa ja mennyt jonkinlaiseen koomaan ja sitten kun on herännyt siitä niin se ois luullu että kaikki onkin ollut unta. Niin, ja sitten ne kaikki muut uskottelis sille että se oli unta tai ainaki osittain unta (joitaki tapahtumia ei voi ''piilotella'' ja väittää uneksi) ja serranot jatkais elämäänsä. Tästä elämän jatkamisesta sais monta monituista jaksoa. En tiedä sitten miten tää käytännössä toimis kun esimerkiks Belen & Veronicahan lähtivät sarjasta kokonaan poies. Mutta niin, jos ajatellaan että ne ei olis lähteneet :D


Kerroppa Suomeksikin vielä :)? EI pahalla mutte nyt iha bonjannu.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa