Serranotarina : Embarazos

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Serranotarina : Embarazos

ViestiKirjoittaja Fermin » To Tammi 20, 2011 5:44

En tiedä onko nimi kirjoitettu oikein, kääntäjästä katsoin : D

(Tapahtumat sijoittuvat 7-8 kauteen)

-Guille? Tete sanoo arasti ja katsoo Guilleen itkuisin silmin.
-Niin? Guille vastaa kysyvästi.
-Ne on myöhässä.
Guille katsoo Teteen hetken aikaa kysyvästi ja sitten kohottaa kulmakarvaansa. -Ketkä ne ? Isä sanoi, että hänellä menee Celian kanssa myöhään.
Tete purskahtaa itkuun ja nojautuu Guilleen päin. -Etkö sä tajua? Tete itkee. -Mä saatan olla raskaana?!
Guille katsoo ensin ihmeissään, sitten kauhuissaan Teteen. -Mitä sä aijot tehdä? Guille sanoo
-Mä en tiedä.Mikään ei ole vielä varmaa, mutta ne ei oo olleet ikinä tuntiakaan myöhässä.
-Sun pitäisi kysyä joltain neuvoa.Ja tehdä raskaustesti.
Tete katsoo nolostuneena Guilleen. -Mä oon tehny sen jo. Mä en ole vielä katsonut. Halusin kertoa sulle ensin. Tete kaivaa taskustaan raskaustestin. Hän avaa peitetyt silmänsä ja purskahtaa itkuun. -Kaksi viivaa. Mä olen raskaana sulle.
Guille katsoo hölmistyneenä itkevään Teteen ja nappaa kouraansa ainakin kymmenen haribo karkkia. -Mäkö olen isä?
Tete ei ehdi vastata kun Diego pamauttaa oven kiinni. Olohuoneessa seisoneet Guille ja Tete säikähtävät pahasti ja Tete pudottaa positiivisen raskaustestinsä lattialle.Guille nappaa testin selkänsä taakse, mutta liian myöhään.
-Mitäs tämä nyt on? Diego sanoo. -Mitä sinä pitelet Guille?
-En mitään... Guille yrittää, mutta Diego on jo vanunnut, ettei asiat ole hyvin.
-Guille anna se mitä pitelet. Diego sanoo vakavalla äänellä.
Guille peittää silmänsä ja halaa pienesti Teteä. Diego katsoo testiä, ja painaa käden sydämmelleen.
-Tyttö on paksuna! Minä tiesin, että joskus tässä käy näin. Tämä ei ole totta. Tämä on sukurutsaa! Insestiä! Diego karjuu ja heiluttelee käsiään.
-Isä. Guille sanoo ja vetää kätensä isänsä silmien eteen. - Älä käyttäydy kuin mielipuoli. Marcos ja Evakin sai lapsen. Guille ottaa Teteä kädestä. Ennen kuin Diego ehtii vastata mitään Celia kävelee sisään.
-Anteeksi että kesti Diego, kompastuin ulkona olevaan haravaan. Celia havaitsee jonkun olevan pielessä, ja sitten hän huomaa Diegon kädessä olevanraskaustestin, ja sitten katsoo Teteen.
-Onko Tete... Diego nyökkää lyhyesti ja karjahtaa;
-Mihin tämä perhe on menossa?! Ensin Marcos ja Eva, sittten te kaksi. Tästä vielä puuttuisi Että Doña Carmen on raskaana Curritolle! Hän painaa kätensä sydänmelleen, selvästi kauhuissaan ajatuksesta.
-Diego, Diego rauhoitu. Celia hyssyttelee Diegoa. - Tete on kohta seitsemäntoista. Eräs ystävättäreni Meksikosta sai saman ikäisen lapsen.
Diego selvinnähden rauhoittuu ja ottaa Celiaa kädestä.


Samaan aikaan Martinezeillä:


-Ana?! Mikä kestää? Minun pitää päästä kylpyhuoneeseen! Fiti huutelee turhaan kylpyhuoneen ovella.
Ana avaa oven, meikit levinneennä, silmät punaisena ja turvoksissa. -Fiti... Saan lapsen. Sinun lapsesi. Hän sanoo ääni murtuneena.
Fiti avaa suunsa, mutta hänen takana ollut Raúl ehtii ensin; -Mitä? Saanko minä siskon tai veljen?


Anteeksi lyhyt osa, jatkan tätä myöhemmin.


JA NIIN : SAA TOKI KOMMENTTOIDA : D
Viimeksi muokannut Fermin päivämäärä Ma Helmi 07, 2011 7:15, muokattu yhteensä 1 kerran
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

Toinen osa

ViestiKirjoittaja Fermin » To Tammi 20, 2011 8:33

KOMMENTOIKAA HYVÄT IHMISET

Fiti tuijotti Anaa sanomatta mitään. Ana katsoi Fitiä anovasti ja sanoi; - Fiti, aijon pitää tämän lapsen. Fiti aukaisi suunsa, mutta ääni jäi puolitiehen
-Tuleeko minusta taas...? Sanaa isä hän ei pystynyt lausumaan ääneen.
Ana nyökääsi ja Fitin ilme kirkastui. -Me saamme lapsen! Upeaa!
Myös Ana hymyili ja suukotti Fitiä. Hempeän kohtauksen aikana Raul oli poistunut pariskunnan takaa. Ana näppäili matkapuhelimeensa voiton riemuisena numeron ja Siskpoistui huoneesta, Fitin herkiltä korvilta puhumaan puhelunsa. Fiti kuunteli vähän aikaa puhelua, joka alkoi sanoilla ---Hei Candela, täällä Ana. Kyllä. siskosi.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Serranojen huushollissa on täysi katastrofi meneillään:


Vaalealla sohvalla istui Teten ja Guille lisäksi Diego.

Punaisessa tuolissa istui Curro. Takana seisoi Carmen.
-Mitä tämä kokous? Carmen kysyi silmät uteliaisuudesta kiiluen.
-Ai mistäkö?! Diego heilui. -Tyttärentyttäresi on nimittäin paksuna!
-Evako? Hänpä ei vitkastellut toisen jälkeen...
-Ei hyvä rouva, ei Eva, vaan Tete.
Carmen katsahti sohvalla istuvaa Teteä ja naurahti. -Tetekö? Nyt varmaan pilailet.
- En kyllä pilaile. Tete on raskaana.
-Saako Tete vauvan? kysyi Curro hymyillen. -Tuleeko minusta setä?
-Kyllä vain. Diego sanoi, jo hymyilen.
Tete laittoi käden mahalleen ja hänkin hymyili. Sitten hän suuteli Guillea poskelle.
Sitten Diegon puhelin soi ja perhe jatkoi elämäänsä kuin mitään ei oisikaan tapahtunut.

Aamulla koululla:

Diego koputti tumman vihreään puuoveen ja astui sisään.
-Hei Fermin. Minullaonongelmateteonpaksunaja...
-Diego. Fernando sanoi. - Istu alas.
- Tete on paksuna.Lisäksi en nukkunut ollenkaan viimeyönä. Minä sodomisoin.
-Diego. Ajattele asiaa myöteiseltä kannalta. Sinusta tulee taas isoisä. Sehän on maailman iloisin tapahtuma. Näin ne nuoret kasvavat jnejnejne
-Fermin, etkö tajua?! Diego keskeytti Tyttö on kuusitoista. Ikävä todeta, mutta sinusta ei ollut nyt apua.
Samaan aikaan Tete selosti Yolille eilisiä tapahtumia. Yoli halasi häntä ja suukotti poskelle.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja natyy » La Tammi 22, 2011 8:06

Ihan hyvä :) Kaikki tapahtui tosin aika nopeasti. :wink:
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Fermin » Su Tammi 23, 2011 7:34

natyy kirjoitti:Ihan hyvä :) Kaikki tapahtui tosin aika nopeasti. :wink:



kiiitti, joo se muakin jäi vaivaamaan : D
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Tammi 23, 2011 8:04

Hyvältä kuulostaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Fermin » Ma Tammi 24, 2011 8:18

kkiljun kirjoitti:Hyvältä kuulostaa.


kiitoksia : )
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja Fermin » Pe Tammi 28, 2011 8:10

Lääkäri levitti kylmää geeliä Anan vatsan päälle. Ana henkäisi kun kylmä geeli kosketti hänen ihoaan. Fiti puristi Anan kättä ja suukotti häntä.
-Sikiö on terve ja voi hyvin. Lääkäri ilmoitti. -Haluatteko tietää lapsen sukupuolen?
Ana ja Fiti katsoivat toisiaan ja sanoivat yhteen ääneen;
-Haluamme.
-Hyvä on lääkäri sanoi. -Jos kaikki käy hyvin, saatte kahdeksan ja puolen kuuauden päästä tyttövauvan.
Fiti ja Ana halasivat toisiaan kömpelösti, koska Ana oli vielä makaamassa tutkimuspöydällä.
Kotona Ana kävi lepäämään, ja Fiti jäi keittiöön valmistamaan ruokaa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------✂

Serranojen meinikiä:

Tetellä oli ollut pari tuntiä ennen Anaa ensimmäinen ultra, ja selvisi että tuleva vauva olisi poika. Nyt he riitelivät kiihkeästi siitä, mikä nimi olisi lapselle hyvä.
-Mä olen lapsen isä, mulla kai on jonkunlainen ääni oikeus! Guille huusi.
- Ja minä olen lapsen äiti, joten Guillermo Jr. ei käy nimeksi. Tete sanoi.
Curro oli katsellut keskustelua sivummalta ja huomautti tappelun väliin ; - Voisiko vauvan nimeksi tulla Curro? Tete ja Guille keskeyttivät riitelynsä tasan yhtä aikaa ja vilkaisivat Curroa.
-Currito, Tete naurahti. Sittenkun itse olet isä, etkai halua, että me tulemme keksimään sinun lapsellesi nimen. -En kai. Curro sanoi ja painoi päänsä alas. Diego saapui eteiseen ja Curro kysyi äkkiä ; - Isä, miten minusta voisi tulla isä?
Diego painoi kätensä rintakehälleen ja sitten katsoi Curro. - Se tapahtuu... Se tapahtuu... Meneppäs kysymään Santiago-sedältä. Diego sanoi ja sulki silmänsä.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------✂

Martinez-Blancoilla:


Ana hörppi kuumaa teetä Fitin seurana. Heidän katseensa kohtasivat, ja kumpikin käänsi päänsä äkkiä pois.
-Kuule Fiti... Ana aloitti.
Fiti nosti katseensa mutta ei sanonut mitään.
-Milloin ajattelimme kertoa, että saan lapsen.
Fiti nosti päänsä kuin salaman iskusta ylös. - Tuota... Olet vielä vaiheessa 1. Kerrotaan myöhemmin. Fiti selitti ja yritti ajatella Jose Luisin ta Chonin reaktiota.
-Hyvää yötä. Ana sanoi turhautuneena
Fiti pyöri koko yön sängyssään miettiessään Anaa ja lasta. Hän rakasti lasta. Mutta vielä enemmän hän rakasti Anaa...
Anakaan ei saanut unta. Hän painoi kätensä vatsalleen ja kauhea ajatus tuli hänen mieleensä.
Aamulla Fiti nousi tavallista myöhempään, ja näki Anan istuvan aamiaispöydässä. Kuumat kyyneleet vierivät yksi kerrallaan Anan poskille.
-Mikä on Ana? Fiti kysyi.
-Fiti... Ana sanoi ja purskahti itkuun. Fiti ryntäsi Anan luo ja otti Anaa kädestä. -Olen ajatellut. En osaisi huolehtia lapsesta, Sisaresi inhoaa minua, mitä Candela ajattelisi... Teetän abortin. Fiti avasi suunsa järkytyksestä.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja Fermin » Ma Helmi 07, 2011 7:46

-Eeeh? Fiti älähti. -Eieiei, Ana kuuntele. -Sinä pidät tämän lapsen.
Ana purskahti itkuun uudestaan ja otti Fitistä tukea.
-Eikä Choni sinua inhoa, hän vain vaatii aikaa totutellakseen asiaan.
-Luuletko niin? Ana sanoi.
-Martinez ei koskaan luule mitään. Hän tietää.
Ana naurahti ja pyyhki poskiltaan kyyneleensä.
Choni astui taloon sisään huutaen 'Hyvää huomenta'. Hän näki Anaa halaavaavan Fitin ja sopersi ; -Anteeksi minä..
-Eikun tule vain. Minun, tai siis minun ja Anan pitää kertoa eräs asia.
Ana otti Fitiä kädestä ja suukotti poskelle.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tete istui sängyllään ja yritti tavoittaa Yolia. Puhelin piippasi monta kertaa, mutta Tete ei saanut Yoliin yhteyttä. Tete heitti puhelimensa lattialle ja nousi sängyltä, kuitenkin hieman liian aikaisin, ja kompastui. Kyyneleet kohostivat Teten silmiin muistaessaan lääkärin sanat ; -Olet hyvin nuori, ja pienikin kaatuminen voi laukaista keskenmenon.(Anteeksi, nyt en jaksa kiinnostua kirjoittamaan G&T:stä)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Choni istui sohvalla ja hörppi piparminttu likööriä. Josico istui taaempana. Ana istui Chonia vasta päätä odottava ilme kasvoilaan. Fiti istui Anan vieressä ja piti naista kädestä.
-Kammottava hiljaisuus! Choni sanoi lopulta. -Hyvä on, saatte siunaukseni. Josico jolla ei koskaan ole ollut mitään Anaa & Fitiä vastaan myötäili Chonia. Choni (jolla oli vielä kuitenkin jotain Anaa vastaan) yritti parhaansa mukaan hymyillä ja halasi Anaa. Choni ja Jose Luis lähtivät omaan majaansa ja Fiti ja Ana jäivät kahden. Tätä hetkeä Fiti oli odottanut koko aamun, ja polvistui Anan eteen : -Kuule Ana, tiedän etten ole mikään mahtava aviomies, ja siksi sisaresikin lähti minua karkuun.
-Ei Candela.. Ana alotti mutta Fiti hyssytteli häntä.
-Älä, anna minun puhua loppuun. Tiedän etten tienaa paljoa korjaamolla, tai etten ole erityisen komea. Mutta kaikesta huolimatta, tulisitko vaimokseni? Fiti otti takataskustaan pienen samettisen rasian ja aukaisi sen. Sormus rasiassa oli vaatimaton. Se oli kultainen ja sitä päällysti hopea, sormusta kiertävä köynnös. Analle se kuitenkin merkitsi jotain aivan muuta.
-Minä... Ana sanoi kyynelten valuessa poskilleen. -Tulen Ana sanoi ja suuteli Fitiä.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Guillehh! Tete ähkäisi lattialta. Juuri suihkusta tullut Guille juoksi Teten luo, ja auttoi hänet pystyyn.
-Millainen olo MariTere?
-Ihan hyvä... Kai.
Guille auttoi Teten ylös, ja tarjosi tälle lehmusteetä.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiti ajoi mustan volkkarinsa pihaan ja pysäköi sen. Hän oli hakenut hää-aterialeen ranskalaisia ja kaksi hampparia mäkkäristä, koska Ana ei voinut simpukoita syödä. Ana odotti Fitiä kynttilöitä sytytellen.Telkkarista tulisi tänään Madrid Barca, vuosisadan ottelu joten Ana voisi vain kyhnöttää, ja lopulta nukahtaa Fitin syliin.Ovi kävi ja Fiti kompasteli sisään. Ana hymyili sohvalla, telkkarin pauhatessa. Fiti otti oluen, ja tarjosi Anallekkin alkoholitonta. Ana rojahti Fitin syliin, ja Fitikin siliteli Anaa, ottelua silti seuraten. Anan silmä luomet tuntuivat raskailta ja hän nukahti Fitin syliin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tete tekstasi kiihkeästi Yolin kanssa. Guille oli kysynyt Teteltä, voisivatko he taas Seurustella. Tete oli salaa hyvillään, mutta oli sanonut tylysi Guillelle miettivänsä asiaa. Tete sai melkein sydänkohtauksen, kun Diegon kannustus huuto täytti koko talon. Teten vieressä ollut mehulasi kaatui, ja pimensi puhelimen näytön.
-Hitto! Tete kiljaisi ja alkoi kuivata puhelinta, turhaan. Samaan aikaan Tohtori Lopez yritti soittaa Tetelle mahdollisesta keskenmenosta.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja natyy » La Helmi 12, 2011 5:56

Hyvä osa taas, pidän eniten G&T tarinasta (:
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Fermin » La Helmi 12, 2011 8:37

natyy kirjoitti:Hyvä osa taas, pidän eniten G&T tarinasta (:


kiitosta, mäkin sain eilen jonkun inspiraation G&T:n tarinan kirjottamiseen. Ana & Fiti on mun lempipari kuitenkin koko sarjasta, joten sitä tulee varmaa vähän enmmänki stoorii jatkossa ku G&T:stä. =)
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja Fermin » Su Huhti 03, 2011 6:19

JOS JOKU MODE VAIKKA HALUAISI/JAKSAISI POISTAA, KOSKA EN ENÄÄN AIJO PÄIVITTÄÄ/KIRJOITTAA TÄTÄ, ENKÄ ENÄÄN HIRVESTI VÄLITTÄISI NÄITÄ TARINAN PÄTKIÄ JULKISESTI KIRJOITTAA, ELI JOS JOKU JAKSAISI VAAN, NIIN POISTAISI.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja churro1 » Su Huhti 03, 2011 6:38

Fermin kirjoitti:JOS JOKU MODE VAIKKA HALUAISI/JAKSAISI POISTAA, KOSKA EN ENÄÄN AIJO PÄIVITTÄÄ/KIRJOITTAA TÄTÄ, ENKÄ ENÄÄN HIRVESTI VÄLITTÄISI NÄITÄ TARINAN PÄTKIÄ JULKISESTI KIRJOITTAA, ELI JOS JOKU JAKSAISI VAAN, NIIN POISTAISI.


En ole mode, mutta pystyt poistamaan minkä tahansa kirjoituksesi seuraavasti:

1. Kirjaudu foorumille sisään.
2. Valitse kirjoituksesi.
3. Edit.
4. Poista teksti ja kirjoita tilalle vaikka "Kirjoittaja poistanut tekstin."

Osaat kyllä kirjoittaa, joten suosittelen jatkamaan tämän harrastuksen parissa.
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Su Huhti 03, 2011 6:59

Fermin kirjoitti:JOS JOKU MODE VAIKKA HALUAISI/JAKSAISI POISTAA, KOSKA EN ENÄÄN AIJO PÄIVITTÄÄ/KIRJOITTAA TÄTÄ, ENKÄ ENÄÄN HIRVESTI VÄLITTÄISI NÄITÄ TARINAN PÄTKIÄ JULKISESTI KIRJOITTAA, ELI JOS JOKU JAKSAISI VAAN, NIIN POISTAISI.


Valitettavasti mitään asiallisia viestejä ei poisteta tai muokata SPK -foorumilla Johtokunnan toimesta. Eli vain foorumin sääntöjen vastaiset ja asiattomat viestit poistetaan, sensuroidaan tai tyhjennetään.

Kuten churro1 tuossa ylempänä neuvoi, niin siinä on sinulle yksi mahdollisuus, mikäli haluat saada kirjoituksesi pois. Sinuna kuitenkin antaisin noiden kirjoitusten olla, sillä nehän ovat olleet kiiteltyjä ja olet niiden ansiosta esimerkiksi menestynyt varmennetusti ainakin kerran virallisille sijoituksille VK -kilpailusarjassa. Ja eihän jo julkaistuja kirjoituksia senkään takia tarvitse poistaa, vaikka et niitä enää tulevaisuudessa jatkaisikaan. Tässä kappaleessa mainitut neuvot olivat siis vain omia mielipiteitäni.
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150451
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa