Tavernan "aave"työntekijät?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MyChem » Ti Elo 05, 2008 12:41

Tän päivän jaksossakin, Diego oli oikeussalissa, Jose Luis ties missä, ja missä Santi. Harjoittelemassa Manun kanssa takahuoneessa :D
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja Alice » Pe Tammi 02, 2009 10:01

Mä oon kans huomannu ton! Sarjassa on ollu joitain muitakin kohtia mitä ei oo ajateltu ihan loppuun!
Avatar
Alice
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 361
Liittynyt: La Loka 18, 2008 4:50

ViestiKirjoittaja Churro » Pe Tammi 02, 2009 3:43

Joo tää kyl kuuluis sinne mokapalstalle, mut oon kyl huomannu... Ehkä ne asiakkaat on vaa tullu sinne ihailemaan Diegoa ja Santia :D :D :D :D
Mut aina kun joku sarjan keskeisistä henkilöistä on Tavernassa, ne kyllä saavat palvelua ja valittavat, jos se ei ole tarpeeksi nopeaa :lol:
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Janezz » Pe Tammi 09, 2009 5:07

S-T kirjoitti:Oletteko huomanneet myös sellaisen virheen, että taverna on aina täynnä, mut juurikaan koskaan kukaan ei käy ostamassa sieltä tiskiltä mitään :)

Äijät vaan jauhaa paskaa, Santi leikkaa koko ajan kinkkua, Diego laskee olutta ja Fiti istuu tiskillä :D

Juu mut eikös Paquillo tai joku muu hae ne tilaukset pöydästä?
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja Janezz » Pe Tammi 09, 2009 5:07

S-T kirjoitti:Oletteko huomanneet myös sellaisen virheen, että taverna on aina täynnä, mut juurikaan koskaan kukaan ei käy ostamassa sieltä tiskiltä mitään :)

Äijät vaan jauhaa paskaa, Santi leikkaa koko ajan kinkkua, Diego laskee olutta ja Fiti istuu tiskillä :D

Juu mut eikös Paquillo tai joku muu hae ne tilaukset pöydästä?
Janezz
Diego Serrano
 
Viestit: 1383
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 3:33

ViestiKirjoittaja NHK » Pe Tammi 09, 2009 5:49

Janezz kirjoitti:
S-T kirjoitti:Oletteko huomanneet myös sellaisen virheen, että taverna on aina täynnä, mut juurikaan koskaan kukaan ei käy ostamassa sieltä tiskiltä mitään :)

Äijät vaan jauhaa paskaa, Santi leikkaa koko ajan kinkkua, Diego laskee olutta ja Fiti istuu tiskillä :D

Juu mut eikös Paquillo tai joku muu hae ne tilaukset pöydästä?


Juu näin itsekkin olen sen ymmärtänyt, että ainakin vielä silloin kun Paquillo oli töissä, niin hän toimi tarjoilijana. Monissa jaksoissahan hän pyytää Santilta tai Diegolta aina jonkun juoman tai annoksen.
Kuva
Kuva
Kuva
Neljä parasta
Avatar
NHK
TuplaDiego
 
Viestit: 2605
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 1:22
Paikkakunta: Vantaa

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa