Huonoin mahdollinen lopetus Serranoille?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

Huonoin mahdollinen lopetus Serranoille?

ViestiKirjoittaja Teté92 » Su Huhti 13, 2014 5:33

En löytänyt täältä vielä tällaista topikkia, joten ajattelinpa pistää sen pystyyn.

Tarkoituksena on siis pohtia mikä olisi teidän mielestänne huonoin/suurimman pettymyksen aiheuttava loppuratkaisu Serranoille. Miksi? Voiko erittäin huono loppu tavallaan pilata koko sarjan?

Kaikista hirveintä minun mielestäni olisi, jos aivan viimeisessä jaksossa Diego hyppäisi oikeasti, ja kaikki jatkuisi siitä eteenpäin. *puistatus*

Jos tuota ylempää ei lasketa (tahdon vakaasti uskoa että käsikirjittajat eivät ole tulleet edes ajatelleeksi mitään tuollaista), niin voisi käydä myös näin:
Diego ja Lucía elävät onnellisina elämänsä loppuun asti yhdessä, ja Serranon jäljelläoleva perhe pysyy kasassa Marcosin ja Evan muuton jälkeen.

Mutta nyt on teidän vuoronne. Olkaatten hyvät.

HUOM!
Muistakaa PERUSTELLA kantanne. Miksi juuri kyseinen loppu olisi huonoin mahdollinen vaihtoehto?
Keskustelun iloa!
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47332
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Huonoin mahdollinen lopetus Serranoille?

ViestiKirjoittaja tsikiita » Pe Kesä 20, 2014 3:35

Munkin mielestä huonoin mahdollinen loppu sarjalle ois ollu just toi että Diego olis kuollut ja muut olis jääneet suremaan. Sehän ois ollut ihan kauhee loppu ku Diego on/oli sarjan yks tärkeimmistä, ellei jopa tärkein hahmo :-?

Toisaalta tässä nykyisessäkin lopussa mua jäi jotenki vaivaamaan se, että Santiago ja Lourditas ei olleet yhdessä, en yhtään tiiä miks se jäi kaiveleen mua :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa