tupakoinnin lopettaminen!?

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja sinivirta » To Loka 27, 2016 1:15

elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä: w www.siu.fi w tai w www.paulsaar.com w ?

T: todella halukas lopettamaan!!
[väsyttää]
sinivirta
 
Viestit: 1
Liittynyt: To Loka 27, 2016 1:13

Re: tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » To Loka 27, 2016 5:59

En osaa tähän vastata, kun en tupakoi...

Enkä tiedä olisiko vastauksesta aloittavalle hyötyäkään, kun motiivi taitaa olla linkkien perusteella joku muu, [isohihih] mutta ei siinä mitään, tällä haavaa ei taida mitään sääntöjen vastaista tapahtunut, joten tässä aiheessahan asiantuntevammat voi puhua aiheesta.

(pohii) Itse ainakin kuullut, että sähkötupakassa voi olla jotain vaaroja joita ei tiedetä, [raapsista] toisaalta tupakka lienee pomminvarmasti hyvin epäterveellistä! [soosoosoo]
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150416
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

Re: tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Pe Loka 28, 2016 12:46

HETKONEN! [hassunauru]

HYVÄ MINÄ..? (pohii) [TOUeinäin]

Tämähän onkin ihan muu kuin YK-palsta eli tälle "hämymainokselle" lukkoa ja kaatopaikkaa! [nuoli]
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150416
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa