Serrano YÖK!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja stgnikki » Ke Touko 07, 2008 11:02

Mä voisin jatkaa tätä hiukan, jos ei vastaavaa aihetta siis löydy, hain kyllä mutta en löytänyt ainakaan :? ->

Miksi fanitat Serranoita?, mikä tekee sarjasta sinun sekä monien muiden Suomalaisten suursuosikin?, yli 300,000 katsojaa kesällä parhaimmillaan on hirmuinen määrä, ja kun miettii mihin aikaa Serranot tuli/ee, monet tietysti viettivät lomia(koulut esim.) mutta iso osa oli kuitenkin myös töissä. Olen kuullut monien pitäneen kahvipausseja duuneistaan kun Serranot aamulla ilmesty ruutuun :D , itse olisin kuulunut tähän ryhmään jos meiltä duunista löytyisi tv :wink:

Itse aloitin viime kesänä sarjan seuraamisen Evan ja Marcoksen takia, sen verran seurailin sivusilmällä sarjaa silloin että onnistuin poimimaan siitä sen että tuo tummatukkainen ihan kivannäköinen tyttö taitaa olla ihastunut velipuoleensa!?, :shock: :lol:, tämä on se eka muisto ja se mistä kaikki lähti mun tapauksessa. Elettiin toista kautta ja jakso taisi olla nro. 25(pätkiä sieltä sun täältä poimin aikaisemmista jaksoistakin), eli tämä jossa Eva viettää Afrin kanssa "rajun" baari-illan :)
Siitä lähtien seurailinkin lähinnä M&E:n tarinaa, muihin hahmoihin en niinkään kiinnittänyt huomiota, ainakaan tietoisesti.
Vasta näiden uusintojen myötä olen onnistunut tutustumaan entistä paremmin näihin muihin hahmoihin, jotka ovatkin olleet todella mainioita.
Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on se että yksikään (tai ainaakn todella pitkään aikaan) sarja ei ole saanut mua näin mukaan (eläytymään, toivomaan) toki löytyyhän noita "pakko seurata" sarjoja mutta tässä oli/on jokin muu kanssa mikä vetää, viehättää :), tämä on täällä monesti todettu mutta tässä sarjassa vaan kaikki kolahtaa paikalleen, kaikki toimii, mokat myös :), kliseeksihän tämä hehkutus menee mutta kun ei sille voi mitään :lol:

Eihän tämäkään vastaus selvitä sitä miksi sarja on yltänyt näinkin isoon suosioon Suomessa mutta mun sydämeen se on joka tapauksessa päässyt ja pysyvästi :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja JCK » Ke Touko 07, 2008 2:17

stgnikki kirjoitti:Mä voisin jatkaa tätä hiukan, jos ei vastaavaa aihetta siis löydy, hain kyllä mutta en löytänyt ainakaan :? ->

Miksi fanitat Serranoita?, mikä tekee sarjasta sinun sekä monien muiden Suomalaisten suursuosikin?, yli 300,000 katsojaa kesällä parhaimmillaan on hirmuinen määrä, ja kun miettii mihin aikaa Serranot tuli/ee, monet tietysti viettivät lomia(koulut esim.) mutta iso osa oli kuitenkin myös töissä. Olen kuullut monien pitäneen kahvipausseja duuneistaan kun Serranot aamulla ilmesty ruutuun :D , itse olisin kuulunut tähän ryhmään jos meiltä duunista löytyisi tv :wink:

Itse aloitin viime kesänä sarjan seuraamisen Evan ja Marcoksen takia, sen verran seurailin sivusilmällä sarjaa silloin että onnistuin poimimaan siitä sen että tuo tummatukkainen ihan kivannäköinen tyttö taitaa olla ihastunut velipuoleensa!?, :shock: :lol:, tämä on se eka muisto ja se mistä kaikki lähti mun tapauksessa. Elettiin toista kautta ja jakso taisi olla nro. 25(pätkiä sieltä sun täältä poimin aikaisemmista jaksoistakin), eli tämä jossa Eva viettää Afrin kanssa "rajun" baari-illan :)
Siitä lähtien seurailinkin lähinnä M&E:n tarinaa, muihin hahmoihin en niinkään kiinnittänyt huomiota, ainakaan tietoisesti.
Vasta näiden uusintojen myötä olen onnistunut tutustumaan entistä paremmin näihin muihin hahmoihin, jotka ovatkin olleet todella mainioita.
Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on se että yksikään (tai ainaakn todella pitkään aikaan) sarja ei ole saanut mua näin mukaan (eläytymään, toivomaan) toki löytyyhän noita "pakko seurata" sarjoja mutta tässä oli/on jokin muu kanssa mikä vetää, viehättää :), tämä on täällä monesti todettu mutta tässä sarjassa vaan kaikki kolahtaa paikalleen, kaikki toimii, mokat myös :), kliseeksihän tämä hehkutus menee mutta kun ei sille voi mitään :lol:

Eihän tämäkään vastaus selvitä sitä miksi sarja on yltänyt näinkin isoon suosioon Suomessa mutta mun sydämeen se on joka tapauksessa päässyt ja pysyvästi :wink:


Aika tyhjentävä vastaus stgnikki, mulla homma meni melkein samalla tavalla. Serranon perheessä on vaan sitä jotakin, mihin jäin koukkuun: Toimiva laatusarja, jossa palasevat loksahtavat mukavasti kohdalleen. Ja moniulotteinen, kuten olen aikaisemminkin sanonut.

Eka näkemäni jakso oli se, jossa Raul saa käsiinsä Evan päiväkirjan. Vaihdoin vain sattumalta ykköselle ja aloin seuraamaan sarjaa kesken jakson, kun siinä oli eräs hyvännäköinen tyttö. :lol: Pidin aluksi Raulia päähahmona, kun sitä näytettiin siinä niin paljon. Juoni alkoi selvitä melko nopeasti, kun Marcos suuttui ja löi Raulia ja tajusin kolmiodraama ja insestikuvion. Tai jos nyt en täysin tajunnut niin pääsin ainakin osittain kärryille.

Sen jälkeen seurasin sarjaa satunnaisesti. Marcosin ja Evan suhde veti siinä eniten puoleensa. Aktiivisesti aloin seurata sarjaa loppukesästä, kun sitä oltiin hehkutettu oikein uutisissakin. Ensimmäinen nauhoittamani jakso oli se, jossa Fiti näkee avarusolioita.

Sori jos tämä on taas liikaa OT:tä. Minulla vain ei ole mitään sanottavaa siihen, miksi Serranot olisi huono. :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Touko 23, 2008 7:24

No, kerrotaanpa tässäkin.

Mun mielestä aivan mahtava sarja, koska se pystyy niin hienolla tavalla yhdistää komediaa ja draamaa. Näyttelijätyö on ensiluokkaista ja espanjan kieli tuo semmosen kiinnostusta vielä herättävän lisämausteen.

Itse aloin katsoa jaksosta 10 paremmissa piireissä. Olin menossa aloittamassa kuntopyöräilyn ja ajattelin että avataanpa telkkari siks ajaks. Ja sieltä tuli serrano. Ensimmäinen kohta minkä muistaakseni näin oli se missä guille ja curro nauraa tetelle siitä rickymartin-ihailusta. Sitten tulikin se marcoksen unikohtaus, ja siinä sitten katottiin jakso loppuun. Seuraava jakso piti myös katsoa ja se vaan siitä sit lähti. Ensiks houkutin oli M&E-tarina lopussa kaikki muutkin hahmot alko kiinnostaa. kaikki jaksot näin kesällä jakson 10 jälkeen paitsi jakson 15.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Naty » Ma Kesä 09, 2008 7:35

Serranon perhe on HYVÄ.
Naty
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:29

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Kesä 16, 2008 11:58

Serranot on hyvä ohjelma vaikka en aluks kattonu ku pidin koko touhua ihan p***an jauhantana. No se johtuki ku meijän tv1 ei näkyny tekstitysta ni mitäpä mä siitä olisin ymmärtänyt, mut onneks löysin tv1+:n ni tajusinki jotakin. Kaverit oli kyl aikasemminki kertonu ohjelmasta, mut mä vaan vilkasin ja siihe se jäiki, mutta kun nyt oon kattonu 2 viikkoo ja koukussa ihan olen ni oonkyl happy, paitsi että jotaki jäi välistä eli marcos ja Eva ja mä muutenki tykkään Marcosist nii paljon eli siis lempihahmoni ni olisin halunnu nähä kaikki jaksot ihan sen takia ;)

ibi
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja JJL » Ma Kesä 16, 2008 7:20

Sinä oot huono :roll:
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

ViestiKirjoittaja ^Serranot^ » Ti Kesä 17, 2008 10:38

JJL kirjoitti:Sinä oot huono :roll:


oikeassa olet.
Avatar
^Serranot^
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 354
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:56

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Kesä 17, 2008 7:40

Pitäisköhän ottaa loukkauksena?? :D En nyt nimitääin oo varma punhutteko siis musta vai siitä että en oo aikasemmi kattonu sarjaa, ku epäilin?

ibi
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Kesä 17, 2008 8:01

ibi kirjoitti:Pitäisköhän ottaa loukkauksena?? :D En nyt nimitääin oo varma punhutteko siis musta vai siitä että en oo aikasemmi kattonu sarjaa, ku epäilin?

ibi

Taitaa puhua aiheen aloittajasta. :wink:
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja JJL » Ti Kesä 17, 2008 8:07

Pahvi kirjoitti:
ibi kirjoitti:Pitäisköhän ottaa loukkauksena?? :D En nyt nimitääin oo varma punhutteko siis musta vai siitä että en oo aikasemmi kattonu sarjaa, ku epäilin?

ibi

Taitaa puhua aiheen aloittajasta. :wink:


Aiheen aloittajaa tarkoitin. :wink:

Itse aloin katsoa sarjaa juuri siitä jaksosta, missä Marcos ja Eva alkoivat seurustelemaan, elikkäs jaksosta nro. 33 tietääkseni :)
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Kesä 17, 2008 8:11

Aa okei, no sit luulin et must puhuttiin, vaikka en kyl kieltäiskaa olevani huono ku kyl se harmittaa vähä ku ei oo kaikekee nähny :/ Ei tää vaa offia ole?? ^^

ibi
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja Eski » Ti Heinä 08, 2008 1:00

Onhan tämä siis aivan tajuttoman hauska ja koukuttava sarja!
Oletteko muuten huomanneet että Espanjalaiset sanat kuulostavat monasti meko suomalaisilta? Helppo lausua ja kääntäjä suomentanut joitain sanoja kuten ne sanotaan Espanjaksikin? Sukulaiskieli? No ei varmaan puhenopeudessa mutta kuitenkin..
Jokatapauksessa aivan loistavan hauska sarja joka pakko aina katsoa. Ehkä paras kaikista? :D
Eski
 

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Heinä 08, 2008 2:21

Eski kirjoitti:Onhan tämä siis aivan tajuttoman hauska ja koukuttava sarja!
Oletteko muuten huomanneet että Espanjalaiset sanat kuulostavat monasti meko suomalaisilta? Helppo lausua ja kääntäjä suomentanut joitain sanoja kuten ne sanotaan Espanjaksikin? Sukulaiskieli? No ei varmaan puhenopeudessa mutta kuitenkin..
Jokatapauksessa aivan loistavan hauska sarja joka pakko aina katsoa. Ehkä paras kaikista? :D

Paras sarja.. mutta ei kyllä ole yhtään samanlaisia Espanja ja Suomi, sen sanon. Kerro yksikin esimerkkisana.
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Heinä 13, 2008 7:27

Menee OT:ks mutta repesin;

^Serranot^ kirjoitti:
JJL kirjoitti:Sinä oot huono :roll:


oikeassa olet.
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja Proffa » Ti Heinä 29, 2008 9:49

RealMadrid kirjoitti:Paras sarja.. mutta ei kyllä ole yhtään samanlaisia Espanja ja Suomi, sen sanon. Kerro yksikin esimerkkisana.


No otetaan vaikka "kiero, kello, kesto" noin ensin... :)

Vokaalivärit (vertaa tanskaan) ovat espanjassa samat. Samoin se perusrakenne, että on tasaisesti vokaaleja seassa. "Otasekalajaperkaa, panesuolaajapaista..." 8)

Espanjalainen ja italialainen oppivat helposti ääntämään suomea ja toisin päin. (Italiaanolle sanojemme taipuminenkin on tuttua.) Jenkille ja ranskalaiselle kaikki on vaikeaa.

Suomalaiselta sujuvat myös Polynesian ja Afrikan kielet, siis ääntäminen, sekä japani.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jaa... pitikös tässä ketjussa haukkua Serranosarjaa?
Koetetaan.

Palkitut näyttelijät ovat tehneet elämänsä mokan menemällä tylsään, itseään jatkuvasti toistavaan saippuasarjaan, joka käyttää kuluneimpia keinoja naurattaakseen; kun insestisen suhteen vitsi kuluu, se siirretään nuorempiin näyttelijöihin.
Jatkuvia väärinymmärryksiä, mustasukkaisuusepäilyjä ja paljon alastomuutta ja alapäähuumoria kun muuta ei enää keksitä samojen pariskuntien erottua ja yhdistyttyä sadannen kerran.
Viheliäistä mielikuvituksettomuutta koetetaan peittää jatkuvalla vessahuumorilla, pieruilla, paskanhajulla ja ulosteilla, jotka liitetään kaikkeen lentomatkoista ja autoista vihkisormuksiin asti. :oops:
Vastenmielisen kaupallisessa sarjassa on runsaasti piilomainontaa ja sarjassa puffataan häpeilemättä viiden eri näyttelijän musiikkiuraa. Kaupallisten sopimusten seurauksena ulkopuoliset yhtyeetkin saavat ostaa näkyvyyttä sarjassa, jonka käsikirjoitukseen sitten survotaan konsertti.
Ja tällaista roskaa seurataan sitten niin, että surkeimpaan tilaan ajautuneet fanit hukkaavat elämästään kolme ja puoli työviikkoa anaalihuumorin pauloissa. Kaikkein surkeimmat tekevät jopa analyysejä kakkahuumorista espanjalaisessa kulttuurissa:
http://p1.foorumi.info/serranonperhekes ... php?t=1682
Hankkikaa elämä! :evil:

No niin, eiköhän siinä ollut tämän topicin aloittajalle kyllin?
"Tiikerin katse toimii oikeasti,
mutta morsianta sillä ei saa."
Antonio Molero
Avatar
Proffa
África Sanz
 
Viestit: 140
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 10:35
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa