Ootkin toivonut tota jo.. Sori hirveesti et mul on kestäny, aina kun oon ettiny kuvia sulle on samal tullu muut kuvat vastaan ja oon tehny niistä näit toiveita.. Mut lupaan et teen seuraavaks sulle tään bannerin.Shelle kirjoitti:Toivoisin että tekisit mulle bannerin Lucíasta ja Evasta (4 kaudelta).

Okei. Kiva juttu (:Nenna kirjoitti:Ootkin toivonut tota jo.. Sori hirveesti et mul on kestäny, aina kun oon ettiny kuvia sulle on samal tullu muut kuvat vastaan ja oon tehny niistä näit toiveita.. Mut lupaan et teen seuraavaks sulle tään bannerin.Shelle kirjoitti:Toivoisin että tekisit mulle bannerin Lucíasta ja Evasta (4 kaudelta).

Nenna kirjoitti: En saanut oikeen hyvii kuvii otetuksi.. Noi avat postaan myöhemmin.

Flowers kirjoitti:Ehtisitkö vielä jollain aikaa tekemään mulle avat Tetestä sekä Guillesta?
Mielellään 5. kaudelta tai sitten 4. kaudelta![]()
Ei kiirettä

sotka kirjoitti:Voitko tehä mulle Africasta bannerin. Kuvil ei oo välii, mut jos mahdollista niin se scotti ruutuinen takki tai toi paita mikä on tossa logossa.
Ei oo mitään kiirettä.

Nenna kirjoitti:Täs ois nää avat.NataliaSanchez-fan kirjoitti:Nenna kirjoitti: En saanut oikeen hyvii kuvii otetuksi.. Noi avat postaan myöhemmin.
Koskas postaat noi avatarit?![]()
![]()

Nenna kirjoitti:En oo unohtanuChurro kirjoitti:Tää on tosi tyhmää, mut muistutan vaan ettet oo unohtanu sitä mun churrobanneriaEn vaan oo löytäny vielkään kuvia siihen. ;S Ei sul sattuis olemaan mitään hyviä kuvia tohon banneriin? (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa